SDP ajattelee koko Suomea ja sen asukkaita. Vain globaalia rahanahneutta voidaan pitää SDP ajattelun ulkopuolisena.
🌹🌹🌹🌹🌹 SDP on myös sinun puolueesi, sillä ketään ei jätetä yksin. 🌹🌹🌹🌹🌹
SDP on myös sinun puolueesi, sillä ketään ei jätetä yksin
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
SDP ON PARATIISI ?
KAIKKI HYVIN KUN JOKU MUU MAKSAA ?
PAPPA BETALA .
HAHHAHHAAA .
JA POOOIS . - Anonyymi
ketään rosvoa ei jätetä, siinäpä sitä demukka-aatetta.kaikki rosvot yhteen,
- Anonyymi
SDP ei tietenkään jätä ketään yksin. Eihän yksin ole sellainen kansalainen, jonka taskussa on demarin käsi.
- Anonyymi
🌹🌹🌹🌹🌹 SDP on kaikkien suomalaisten puolue. 🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Kyllä persun käsi on syvemmällä kansan taskussa. Demokraatti ottaa vain sieltä, mistä on ottaa. Ja sitähän oikeisto pelkääkin.
- Anonyymi
Ei ikinä sossua.
- Anonyymi
Sannan esimerkillä kassatytöstä ökyporvariksi aatteen antamilla askelmilla kavuten.
- Anonyymi
Ei vasemmistolaisella ole mitään vaurautta vastaan,,,se on vain hänen mielestään väärällä henkilöllä.
- Anonyymi
SDP VOITTI.
- Anonyymi
Hienoa toimintaa SDP 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
ONNEKSI on SDP
- Anonyymi
Sdp pelastaa. Rahaa on.
- Anonyymi
Aloittaja on erehtynyt. Kristillisdemokraatit eivät jätä lähimmäisiä pulaan. Sosialistidemokraateille oma napa on tärkein.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477