Erika suitsittiin

Anonyymi-ap

Pylly menee piiloon. EBU:n toive. Järki palasi menoon.

Kappalehan hyvä.

14

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähde: IS

    • Anonyymi

      Järkyttävää minkälainen musiikki maku on eräillä huhuh

    • Anonyymi

      Musiikkimaku...Klassiset musiikkiopinnot takana, että ei nyt niin kamala 🙂

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?
        Vikmanilla EI OLE klassisia musiikinopintoja takanaan.
        Vikman on opiskellut pop-jazz-laulua Pirkanmaan musiikkiopistossa.
        Sen tason opetus antaa vain valmiuksia musiikkialan ammattiopintoihin.

        Pirkanmaan musiikkiopistoon pääsee kuka tahansa opiskelemaan. Musiikkiopistoa ylläpitää Tampereen nuorten miesten kristillinen yhdistys. Musiikkiopisto on keskittynyt lasten ja nuorten opetukseen. Löytyy paljon muskariryhmiä yms. Sivut kun avaa, niin ensimmäisenä esitellään pikkulasten ryhmää☺

        Näin Musiikkiopiston sivuilla kerrotaan oppilasvalinnoista:
        "Tarjoamme ensisijaisesti lapsille ja nuorille suunnattua taiteen perusopetuksen musiikin laajan ja yleisen oppimäärän opetusta. Musiikkiopistoon hakeminen ei edellytä aikaisempaa osaamista."

        Näin musiikkipiston sivuilla kerrotaan RYTMImusiikin opetuksesta:
        "Pop/jazz-laulunopetus antaa perustan terveelle ja tyylinmukaiselle äänenmuodostukselle. Opinnoissa pääsee tutustumaan rytmimusiikin eri tyylilajeihin, yhtyeen solistina toimimiseen sekä halutessaan omien biisien tekemiseen. Opetus lähtee aina oppilaan omista kiinnostuksen kohteista ja vahvuuksista. Pop/jazz-laulussa käsiteltävät laulutyylit pohjaavat afroamerikkalaiseen musiikkiin (esim. blues, jazz, soul, rhythm&blues, funk, pop, rock). Niin ikään voidaan perehtyä vaikkapa musikaalilauluun, latinalaisamerikkalaiseen musiikkiin, laulelmaan tai iskelmään. Äänenkäytön lisäksi perehdytään ilmaisuun (tunne ja tulkinta) ja tekstin sekä rytmin käsittelyyn. Oppilailla on mahdollisuus esiintyä erilaisissa konserteissa opistomme bändien ja muiden kokoonpanojen solisteina ja kehittää esiintymisvalmiutta."

        https://pmo.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?
        Vikmanilla EI OLE klassisia musiikinopintoja takanaan.
        Vikman on opiskellut pop-jazz-laulua Pirkanmaan musiikkiopistossa.
        Sen tason opetus antaa vain valmiuksia musiikkialan ammattiopintoihin.

        Pirkanmaan musiikkiopistoon pääsee kuka tahansa opiskelemaan. Musiikkiopistoa ylläpitää Tampereen nuorten miesten kristillinen yhdistys. Musiikkiopisto on keskittynyt lasten ja nuorten opetukseen. Löytyy paljon muskariryhmiä yms. Sivut kun avaa, niin ensimmäisenä esitellään pikkulasten ryhmää☺

        Näin Musiikkiopiston sivuilla kerrotaan oppilasvalinnoista:
        "Tarjoamme ensisijaisesti lapsille ja nuorille suunnattua taiteen perusopetuksen musiikin laajan ja yleisen oppimäärän opetusta. Musiikkiopistoon hakeminen ei edellytä aikaisempaa osaamista."

        Näin musiikkipiston sivuilla kerrotaan RYTMImusiikin opetuksesta:
        "Pop/jazz-laulunopetus antaa perustan terveelle ja tyylinmukaiselle äänenmuodostukselle. Opinnoissa pääsee tutustumaan rytmimusiikin eri tyylilajeihin, yhtyeen solistina toimimiseen sekä halutessaan omien biisien tekemiseen. Opetus lähtee aina oppilaan omista kiinnostuksen kohteista ja vahvuuksista. Pop/jazz-laulussa käsiteltävät laulutyylit pohjaavat afroamerikkalaiseen musiikkiin (esim. blues, jazz, soul, rhythm&blues, funk, pop, rock). Niin ikään voidaan perehtyä vaikkapa musikaalilauluun, latinalaisamerikkalaiseen musiikkiin, laulelmaan tai iskelmään. Äänenkäytön lisäksi perehdytään ilmaisuun (tunne ja tulkinta) ja tekstin sekä rytmin käsittelyyn. Oppilailla on mahdollisuus esiintyä erilaisissa konserteissa opistomme bändien ja muiden kokoonpanojen solisteina ja kehittää esiintymisvalmiutta."

        https://pmo.fi/

        Ookkona sää joku musiikinope itte?


    • Anonyymi

      Porno-Pirkko se silti on ja erittäin rivo.

    • Anonyymi

      Ei tuota voi musiikiksi sanoa. Tyhjää samojen sanojen hokemista huonossa rytmissä.

    • Anonyymi

      Toisaalta hän voitti. Erikalle onnea Baseliin.

    • Anonyymi

      Erikan ykkösfani, Ylen toimittaja V. V. varmaan vielä tuo pettymyksensä esille. Puffasi Erikaa härskisti toisiin osallistujiin verrattuna. Nytkin jotain viisubileitä kuvaili setämäisen innolla.

      Surkea on biisi ja onneton p-viritelmä se koreografia!

    • Anonyymi

      Lattaperse onkin parempi piilottaa.

    • Anonyymi

      Erika on hyvä, uimapuvuissahan siellä näyttää muutkin esiintyvän.

    • Anonyymi

      ei ihme että lääkäri poikaystävä jätti tämän pyllyn esittelijän! menisi töihin strippiklubille koska haluaa vain esitellä haarojen väliä!

    • Anonyymi

      Hienoa että joku sai järkeä ton muijan touhuihin.

    • Anonyymi

      Erikan kannattaa mennä kisoista suoraan Saksaan. Siellä hänenlaisiaan tarvitaan, ei suomessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe