Jos siis saamme

Anonyymi-ap

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, jollain tapaa ainakin

100

1429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina oon rehellinen.

• Anonyymi

Kyllä mä rehellinen olen. Täälläkin olen ollut. Mutta mun rehellisyys ei välttämättä miellytä sua aina. Se mua jännittää siinä eniten.

• Anonyymi

Mitä sä sitten sanot. Eihän se rehellisyys aina miellytä jos kiellät tunteet mua kohtaan tai mitä ne sitten on. Sanot että olen rakas ja sitten en ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä sitten sanot. Eihän se rehellisyys aina miellytä jos kiellät tunteet mua kohtaan tai mitä ne sitten on. Sanot että olen rakas ja sitten en ole.

En kiellä tunteita, mutta kun kerron elämäntilanteestani tai valinnoistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat valinnalla? Eihän se ole se toinen, älä kerro sitä ainakaan kun en kestä sitä.
        Antaisit edes mahdollisuutta tutustua oikeasti. Olet parasta mitä minun elämässäni on tapahtunut. Ihan oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat valinnalla? Eihän se ole se toinen, älä kerro sitä ainakaan kun en kestä sitä.
        Antaisit edes mahdollisuutta tutustua oikeasti. Olet parasta mitä minun elämässäni on tapahtunut. Ihan oikeasti.

Vastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - olen hyvin myötätuntoinen ja ymmärtäväinen eikä ole mitään mikä horjuttaisi mun tunteita sinuun, olipa tilanteesi yleisen näkemyksen mukaan kuinka järkyttävä tahansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat toisella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että olet kaivattuni. Tietäisit elämäntilanteeni, joka ei ole muuttunut miksikään. Totta kai haluaisin tutustua häneen, mutta.. Tilanne on mikä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta, eikä ole mitään toisia. Vain sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen bipolaarinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen bipolaarinen.

Mieskö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen bipolaarinen.

Oli jo tiedossa.

• Anonyymi

Vihjailet, että en olisi luotettava. Sen voin luvata, että olen sinua rehellisempi ja lojaalimpi.

• Anonyymi

No jos sulla on tarve sanoa toiselle noin, unohdapa hänet.

• Anonyymi

Aina oon rehellinen kun täällä tuun käymään.

• Anonyymi

Ollaan kuin avoimet kirjat toisillemme 😘

• Anonyymi

Avoimet anonyymit nössöt korkeintaan.

• Anonyymi

Olen niin satoja kertoja toivonut sinulta mies että olisit ollut tukenani tietyissä asioissa. Näiden vuosien aikana. Olisit jo sitä minulle myös irl. Tiedät miten tärkeä ja rakas olet minulle

• Anonyymi

En ole sinulle minkään arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sinulle minkään arvoinen.

Älä viitsi . Tiedät että olet kultaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi . Tiedät että olet kultaa

Jopa kerroit vitsin! Sinulta puuttuu totaalisesti kyky ymmärtää ihmisiä! Maalittanut yhtä ihmistä monien vuosien ajan. Luuletko että niin toimivasta ihmisestä pidettäisiin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa kerroit vitsin! Sinulta puuttuu totaalisesti kyky ymmärtää ihmisiä! Maalittanut yhtä ihmistä monien vuosien ajan. Luuletko että niin toimivasta ihmisestä pidettäisiin!!

Mä rakastan mun maalittajaa❤️

• Anonyymi

Jännittää kun saat sen❤️ aika hurjaa paljastaa tunteet mut kirjoittaminen sopii näköjään mulle. Pitää alkaa enemmän sitä harrastamaan

• Anonyymi

Kirjoita kirja❤️

• Anonyymi

Haluan olla rehellinen, se vain vähän pelottaa.
      n>m

• Anonyymi

"Kun puhuu totta ei tarvitse muistaa mitään".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun puhuu totta ei tarvitse muistaa mitään".

Kirjoitti Mark Twain. Ja tottahan tuo on. Rehellinen keskustelu on siltikin minusta vähän pelottavaa. Että uskaltaa sanoa sen, mitä todella tarkoittaa. Vaikka ääni värisee ja kädet tärisee, polvet sheikkaa ja melkein pettää alta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitti Mark Twain. Ja tottahan tuo on. Rehellinen keskustelu on siltikin minusta vähän pelottavaa. Että uskaltaa sanoa sen, mitä todella tarkoittaa. Vaikka ääni värisee ja kädet tärisee, polvet sheikkaa ja melkein pettää alta.

Voikun suloista mutta .., jospa se menisikin oletettua paremmin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ajattelemme täysin eri tavalla koko tilanteesta! Minulla ei ole tunteita sinua kohtaan, enkä halua edes halata sinua! Elät jossain mielikuvitus maailmassa, etkä ymmärrä mistään mitään!!

• Anonyymi

Saat olla itse mies rehellinen tai yritä nyt valehdella tiedänkin sen koska niin teet tunnen sinut jo 😘

• Anonyymi

Kyllä jos olet hän! Olet saanut sydämeni mutta pelkään mitä teet vielä sille! Pidä siitä hyvää huolta! 🙏😘

• Anonyymi

Siitä voit olla varma etten petä luottamustasi. Keskustelut rehellisesti vain sinun ja minun välisiksi ja kirjankannet kiinni. Odotan sitä hetkeä niin paljon nainen. Sylini on auki vain Sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä voit olla varma etten petä luottamustasi. Keskustelut rehellisesti vain sinun ja minun välisiksi ja kirjankannet kiinni. Odotan sitä hetkeä niin paljon nainen. Sylini on auki vain Sinulle!

Ai että! Kirjankannet pysyy sit kiinni. Mut anteeksi tämä liian hyvää ollakseen totta. Uskon vasta sitten, kun ...kaikki on faktaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin keskustellaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin keskustellaan?

Milloin vain. Vaikka heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin vain. Vaikka heti.

En koe tarvetta keskusteluun kanssasi. Mitä sinä haluat minusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin saamme sen aikaiseksi? Näin ei voi jatkua. Tämä meidän tilanne syö hirveästi sisäisiä voimavaroja. Ajattelen vain sua ja näen sinut sielun silmin koko ajan edessäni. Mitä teemme sille? Koska varmaan sinäkin koet jotain samaa. Ja kun miettii vielä Jumalankin perspektiiviä niin todella kaikki yhtä tuntematonta mitä lie🥳🙏

• Anonyymi

Sinä tiedät mikä minä olen enkä lupaa mitään.
      Et luottaisi 2 sekuntia pidempään.
      Sori se ettet enää luota paistaa läpi.
      Enkä mä tiedä mitä voisin enää tehdä et asiat korjantuu
      Jos korjaantuisi 🥹
      Voit ehdottaa jotain.
      Jos sä luottaisit... Sä olisit kirjottanu suoraa mulle monet jutut etkä täälä.

• Anonyymi

Luottamus rakennetaan johdonmukaisuudella. Se on mahdollista jos siihen sitoutuu. Hänkään ei viesti minulle irl, olemme kai siinä samanlaisia. Työtä puolin ja toisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottamus rakennetaan johdonmukaisuudella. Se on mahdollista jos siihen sitoutuu. Hänkään ei viesti minulle irl, olemme kai siinä samanlaisia. Työtä puolin ja toisin..

Niin se luottamus ei synny hetkessä. Sanoista tekoihin ja sitten äärimmäistä rehellisyyttä! Tietty luottamuspula voi alussa olla mutta pikkuhiljaa se luottamus kasvaa, jos nähdään yhdessä vaivaa sen eteen.🙏😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luota sinuun ollenkaan. Sinulla oli vuosia aikaa yrittää tutustua minuun, mutta et sitä kuitenkaan tehnyt. Et edes yrittänyt! Etkö todellakaan ymmärrä sitä, ettei noin toimiva ihminen tunnu sellaiselta jonka kanssa haluaisi viettää yhteistä aikaa! Hiljaiset ohimenot ovat yhtä kuin en koe sinua sellaisena ihmisenä johon haluaisin tutustua. Sinussa on paljon sellaista ettei sinusta saa mitään otetta. Sellainen lasteni isä myös on. En jaksa enää yhtään sellaista ihmistä kokea. Olen rehellinen ja kerron miten koen sinut! Tärkein asia mikä sinun todella pitäisi oppia on se, että jos jättää sellaiset tilaisuudet käyttämättä jolloin olisi ollut mahdollisuus sanoa vaikka vain yhden sanan, niitä tilaisuuksia ei enää tule, eikä niitä anneta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luota sinuun ollenkaan. Sinulla oli vuosia aikaa yrittää tutustua minuun, mutta et sitä kuitenkaan tehnyt. Et edes yrittänyt! Etkö todellakaan ymmärrä sitä, ettei noin toimiva ihminen tunnu sellaiselta jonka kanssa haluaisi viettää yhteistä aikaa! Hiljaiset ohimenot ovat yhtä kuin en koe sinua sellaisena ihmisenä johon haluaisin tutustua. Sinussa on paljon sellaista ettei sinusta saa mitään otetta. Sellainen lasteni isä myös on. En jaksa enää yhtään sellaista ihmistä kokea. Olen rehellinen ja kerron miten koen sinut! Tärkein asia mikä sinun todella pitäisi oppia on se, että jos jättää sellaiset tilaisuudet käyttämättä jolloin olisi ollut mahdollisuus sanoa vaikka vain yhden sanan, niitä tilaisuuksia ei enää tule, eikä niitä anneta!

Koin jo riittävästi aikoinaan sitä, ettei minulla ollut hyvää ja turvallista yhteyttä puolisoni kanssa. Hän ei nähnyt minua, eikä kuullut minua! Sinä olet toiminut täysin samalla tavalla! Ja nyt minun pitäisi taas yrittää ymmärtää ihmisistä, josta en ole saanut mitään otetta kymmeneen vuoteen! En minä jaksa enää kokea samaa uudestaan, mitä jouduin kokemaan parisuhteessani, en suostu enää sellaiseen elämään. Jouduin parisuhteessani olemaan se, joka olin ainoa aloitteellinen lähes kaikkeen liittyen! Olet jo osoittanut sen, että olet hyvin samantyyppinen kuin lasteni isä. Minun on pakko suojella itseäni joutumasta vastaavaan tilanteeseen, mihin jouduin parisuhteessani ja siksi en pysty näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi! Jo se että menetin projektin takia vakituisen työpaikan oli valtava pettymys. En voi uhrata itsestäni enää yhtään sellaiseen tilanteeseen, jossa kokisin olevani koko ajan väärässä paikassa väärän ihmisen kanssa!

• Anonyymi

Ei halunnut miestä hän eikä ole enää yhteyksiä...

• Anonyymi

No en luonnollisesti meidän henkilökohtaisia viestejä ala täällä avata.
      Laita viestiä tulemaan, niin pääsemme tutustumaan toden teolla. T mies naiselle

• Anonyymi

Rehellisyys. Pitää hieman makustella tuota sanaa, kun en aikoihin ole siihen törmännyt ilman taka-ajatuksia vastapuolelta. Voiko tuota, siis rehellisyyttä, nykyään tilata Kiinasta. Lööperin jälkeen nopea toimitus ja halvalla. Lienee kuitenkin yhtä laadukasta mitä täälläkin, siis irlissä on tarjolla. Ja miksei tällaisella höpinäpalstallakin ajatuksen tasolla. Näillä on viihdearvonsa ja toisaalla livessä sillä rehellisyydellä on, noh, voihan sitäkin kohteliaisuuden nimissä pokkana kuunnella. Sunnuntai. Lepopäivä ja samalla tämän myötä täällä käymisen tilinpäätös. Toivotan läsnäolijoille hyvää jatkoa ja hyvää kevättä tuolla todellisuudessa. Jos joskus vielä törmäätte tai sitten vaikka kompastutte ns. rehellisyyteen, niin voitte pitää itseänne on onnekkaina. Muuten kyse on aina motiiveista. Mikä on hyöty suhteessa höpinän uskottavuuteen. Heippa. Terveisin rivi ykkösiä ja nollia.

• Anonyymi

Naurahdin tälle..
        Toivon kuitenkin ettet katoa kaikkialta!

• Anonyymi

Höpiset vähän turhia mutta siellä jossain on kyllä asiaa.
        Niin ihmis-elukka toimii. Motiivein, joita ei yleensä tiedosta, koska oma käyttöjärjestelmä elää omassa maailmassaan ja katsoo jaattua tilaa omasta korruptoituneesta filtteristään.
        Ainakin sinä tiedät.

• Anonyymi

Kyllä saat jonkun aina hyvässä hapessa olevan sarjakuiskaajan kumikäsineet valmiina

• Anonyymi

Michael Penttilän?

• Anonyymi

Rehellinen olen kyllä. Valehtelen vain silloin kun on pakko tai siitä on jotain hyötyä mulle. Muuten olen kyllä ihan luotettava. Paitsi silloin kun olen menettänyt luotettavuuteni.

• Anonyymi

Olet kuin miinakenttä. Ei kannata

• Anonyymi

No avaa se yhteys. Olen yrittänyt itse tuloksetta! Totesin, et parempi olla hiljaa. Oletko ollut sokea huomataksesi tämän?

• Anonyymi

Kannattaa tehdä niin selkeästi, ettei jää mitään arvailujen varaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tehdä niin selkeästi, ettei jää mitään arvailujen varaan

Miksei se toinen voi tehdä mitään!!! En jaksa kiusata itseäni enää emotionaalisesti. Jos ei tajua niin antaa sitten olla. Jos sitä kiinnostaa niin tekee asialle jotain.

• Anonyymi

Mitä sä sitten olet tehnyt?

• Anonyymi

Kertoisin naiselle kaiken ja sitten itkettäisi. Öitä.

• Anonyymi

❤️🥰❤️ Itkettäs avoimesti eikä tihrustettas hiljaa yksinään.

• Anonyymi

Joo. "allergia" silmäkulmassa.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🥰❤️ Itkettäs avoimesti eikä tihrustettas hiljaa yksinään.

🤍🩷

• Anonyymi

Never met a more dishonest person in my life than u.

• Anonyymi

Samat sanat

• Anonyymi

En luota sinuun. Kirjotat kaiken someen.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Olisin. Paljastaisin salaisimmat fantasianikin.

• Anonyymi

En tunne tarvitsevani sinua paljon nuorempi elämääni ollenkaan. Muista tämä, että jos lähestyt saat minulta henkisesti turpaan. Tämä on lupaus jonka pidän!

• Anonyymi

Höpötystä. Ei ole minulta.

• Anonyymi

Itöt? Tet sopimus

• Anonyymi

Läpy läpy

• Anonyymi

en.

• Anonyymi

Jos maalittaminen ei lopu, kerron kaikki mitä olen joutunut kokemaan useammalle henkilölle.

• Anonyymi

Harrastat siis kiristämistä. Se kertoo sinusta riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastat siis kiristämistä. Se kertoo sinusta riittävästi.

Kyllä kärsimys on jatkunut jo liian kauan ja jos projekti ei lopu, on pakko ottaa kovemmat keinot sen lopettamiseksi, muuten menetän elämänhaluni totaalisesti. Se joka aloitti projektin minulta lupaa kysymättä on suurin syyllinen siihen kaikkeen, mitä monen vuoden aikana tapahtui ja miten paljon se minua vahingoitti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kärsimys on jatkunut jo liian kauan ja jos projekti ei lopu, on pakko ottaa kovemmat keinot sen lopettamiseksi, muuten menetän elämänhaluni totaalisesti. Se joka aloitti projektin minulta lupaa kysymättä on suurin syyllinen siihen kaikkeen, mitä monen vuoden aikana tapahtui ja miten paljon se minua vahingoitti!

Olenko tehnyt pipin. Miten ajattelit kiristää, vääntämällä pskt pskakasan päälle, salli minun nauraa. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko tehnyt pipin. Miten ajattelit kiristää, vääntämällä pskt pskakasan päälle, salli minun nauraa. 🤭

Siinähän naurat..

• Anonyymi

En levitä susta mitään mihinkää, en edes exälle kertonut sun nimeä ennen kuin olit täysin jättänyt mut, olin kriisissä ja tein tahallisia virheitä, painotin todella paljon, että miten tärkeää on ETTÄ KUKAAN EI KUULISI sinun nimeäsi, koska tiesin että "he" löytäis sut aika pian sen jälkeen, ja niinhän siinä kävikin, en yrittänyt edes suojella omaa kunniaa, tai muuta, koska mä olen valmis puhumaan feikkipersoonasta ja kaikesta muusta sulle, rehdisti, ja ottaan vastuuta, mut eniten pelkäsin, että mitä jos sunkin mieltä aletaan järkyttämään epäeettisellä ja kysseenalaisella trollaamisella/häiriköinnillä :,(, se pelotti mua hieman. Mä kunnioitan ja arvostan sua paljon, enkä haluu et meidänkää yksityisasiat leviäis.

• Anonyymi

Anna yksi vihje minusta, niin mä vaikka juoksen sun luo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin, jos oisin hän. Mutta täällä vaan troillaillaan. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaisin, jos oisin hän. Mutta täällä vaan troillaillaan. :/

Voit antaa semmoisrn, jonka vain sinä ja minä tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua paljon nuorempaa elämääni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas, taidanpa mennä unille. Alkaa olla aika väsynyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. Kaipaan nuorempaa miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas, taidanpa mennä unille. Alkaa olla aika väsynyttä.

Joku nyt trollailee tuolla iällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit antaa semmoisrn, jonka vain sinä ja minä tiedetään.

Älä anna vihjettä kun trolli tulee sitä käyttämään oman paskansa pohjana.

• Anonyymi

Pyydät paljon sillä todellisuus osaa tehdä itsestään muuta. Sanat voidaan kääntää mihin tahansa muotoon. Ja lupauksia voidaan antaa tuudittamaan sydäntä ja viettelemään sielu. Loppujen lopuksi ne eivät merkitse mitään. Vain nimiä asioille yrittäessä kääriä pienet aivomme niiden perimmäisen luonteen ympärille, kun yhdeksänkymmentäyhdeksän prosenttia ajasta todellisuus on täysin erilainen peto. Joka vaanii siellä missä sitä vähiten odottaa.

• Anonyymi

Olen tottunut leikkimään puukkohippaa pirujen kanssa. Minua ei kiristetä kiltiksi tai uhkailla alisteiseksi. Yritys toki voi saada minut kehräämään.
        Todellisuus on illuusio, siitä voi muovata mitä tahtoo. Minua se pitkästyttää. Pedon liikkeet osaan haistaa, intuitioni näyttää minulle asioita.

• Anonyymi

En oikein osaa olla muuta kuin rehellinen. Se ei tarkoita samaa kuin että avautuisin sinulle kaikesta heti. Minulla on jo tähän ikään mennessä paljon pakaaseja enkä halua kuormittaa niillä ketään. Toivottavasti olet yhtä hienotunteinen.

• Anonyymi

Katsotaan sanoi lääkäri.

• Anonyymi

Toki toki tarvitaan aina hiljaa vaitonainen ja suulas.

• Anonyymi

Ensin on valkoinen valhe.
      Sitten pikkuvalheita.
      Jossain vaiheessa emävale.
      Jatkuu valheidenverkolla.
      Seuraavaksi elämään astuu hylkääminen.
      Seuraavan kanssa sama kierre jatkuu.
      On elämäntapa.
      Hae apua häpeääsi. Lue asiasta. Tunnusta . Totuus vapauttaa. Uskalla olla haavoittuvainen ja vereslihalla. Parantuminen on mahdollista/sivu

• Anonyymi

En ole aloittaja. Kirjoitin äsken tuohon vanhaan ketjuun. En ole myöskään valehdellut täällä varmaan kertaakaan. Jos ei jotain tarinointia lasketa.
        Nainen

• Anonyymi

tee sitä samaa

• Anonyymi

Olen turhankin rehellinen. n-m (sivu)

• Anonyymi

Sama! Oikea rääväturpa! Lyylösairas🧌

• Anonyymi

No jos tuota häneltä rukoilemaan joudut ni suosittelen harkitsemaan haluatko todella olla hänen kanssaan tekemisissä

• Anonyymi

valehtelematta - valehdellen - keskustelu yhteys avattu Valtiomiesten tapaan, heidän kokemuksensa ei tule vastaamaan kokemuksiamme, kun kerran syttymään, vaimojen tapaan aikaamme ei koeta tuhlattavan - oletkos sinä semmoinen? Mimmi Masturbationi? Rehellisyys takaa missä olet oikeassa seurassa .... Saamme! Saamme! Saamme! Ronddi Masturbatioinni myös täällä? Oletko huomannut, milloin? ... Tapaamisiin ... £$€

• Anonyymi

Ehkä sanat ovat vain varjoja siitä, mitä sielumme jo tietävät.
      Odotan yhteydenottoasi, sillä rehellisyys ei pelota silloin, kun kaksi ääntä ovat jo kauan kuiskineet toisilleen hiljaisuuden läpi. Ajattelen Sinua.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      679
      9495
    2. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      100
      4681
    3. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      300
      4592
    4. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3643
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      497
      3628
    6. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      209
      3330
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      188
      3226
    8. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2956
    9. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      250
      2939
    10. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      153
      2676
    Aihe