Kenellä on ajatuksia siitä kuinka Satakunnan alueella saadaan työttömyys poistettua ja ihmiset tekemään töitä. Työpaikkoja vuosien ajan vähintään 50 ja työttömiä 12% väestä. Aikamoinen yhtälö ja kalliiksi tulevat paikkakunnan lorvijat. Istuskelijoita riittää s - marketin penkillä ja kirjastossa, terveitä parhaassa työiässä olevia, kädet ja jalat pelaa.
Kuka saa jotain aikaiseksi näissä kalliiksi tulleiksi hallitus, valtuusto ja alueistuinnoissa.
Onko järkeä valita aina ja ikuisesti samoja vanhoja eläkeläiset ukkoja ja akkoja joiden mielipiteet asioiden hoitoon on jämähtäneitä.
Useimmat vaaliehdokkaat taitavat vaan tuntea itsensä muita paremmiksi että saavat olla esillä ja nauttia eduista ja nämä on niitä paljon puhuttuja julkisia menoja.
Mielestäni näitä poliittisia lupauksia on annattu vuosien varrella jotka on täyttä potaskaa ja mitään vastuuta ei kenelläkään ole näiden asioiden suhteen.
Kaikki tavallisten ihmisten, vanhuksien kohdalta puolestapuhujat eivät saa enää mitään tehdyksi vaan on menetetty ja lisää menetetään.
Hyväksytään vaan kaikki heikennykset ja varat valuu ulkomaalaisille yhtiöille, kaikenlaisiin avustuksiin ja johtajien ylisuuria palkkoina, palkkioina, ja optioina rikkaiden taskuihin kun meidän valitsemat poliitikot
niin haluavat ja samaan aikaan ollaan huolissaan julkisten menojen suuruudesta. Velan määrä kasvaa ja työttömyys lisääntyy ja ei näkyvissä bruttokansantuotteen paranemisesta nyt kun tullimaksut kiihdyttää ongelmia.
Kuka on ääneni ansainnut
Anonyymi-ap
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
Mene töihi
- Anonyymi
Äänesi menee puolueelle ja vähemmän vaikutusta on sillä henkilöllä.
- Anonyymi
Eikös vasemmistolla ole tuollaiseen aina varma ratkaisu, säädetään laki, jossa kaikille taataan työpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418