Huomenta kamu nakataanko vähän läppää keskenämme tässä palmun varjossa ja hörpätään vähän energiajuomaa?
Hei sullahan on magee lenkkeilyrolexi, ootko sen mistä hankkinu ja mitä maksoi.
Sain sen kaupankylkiäisinä korruptina kun ostin tiililavallisen kultaharkkoja.
Onko se miten hyvä juokseen kilpaa sun kanssas, onko voittanu kertaakaan.
Mua ei voita 99,9% kukaan.
Aha, no kuules miksi sä juokset välillä myötäkarvaan ja toisinaan vastakarvaan tän 10 kilometrin lenkin.
Six että mä oon taikauskovainen ja kun juoksen vastakarvaan niin juoksen samaan suuntaan kuin maapallo pyörii ja silloin oon kevyempi, käsitätkö toimii siis vähän niinkuin pesukoneen linko.
Ootko missä aikataulussa aatellu päästä eroon tosta sun vyötärölihavuudesta.
Ai sä alkaat vi++uileen mulle, tiedätkö että vain väkivalta lopettaa vi++uilun.
Pyydätkö anteex vai näytänkö sulle että oon thaikkuboxari ja sit järjestän sut tohon lampeen ravuille ruokailtavaksi.
Joo sorry sorry sä taidatkin olla se huippu-urheilijan näköinen, saisinko tulla sun facekaverix.
Nou, yrittäisit vain selvittää kuka mä oon ja sitte ryhtyisit terrorisoimaan mun perhettä pakottaen mut tekemään henkirikoksen.
Jaahas tuolta mun vaimo tuleekin, se on kiertäny tän 10 kilsan lenkin jo kerran ja nyt me kierretään se yhdessä vielä toisen kerran.
Ota säkin joskus vaimos mukaan, tänne viidakkoon sekin voi tulla ihan ilman meikkejä.
Näkyillään moi, tai toivottavasti ei.
Aamulenkkeilijöiden keskustelu bururadalla.
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenhän on kyrvånsyylå jos malttaisit nukkua välillä.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä, kyllä minä nukun öisin, en tosin junttilan kellon mukaan kuten sinä juntti olet pakotettu paikkakuntasidonnaisena.
Mitenhän olisi, onko mahdollista sellainen että aamulla kävisit vaikkapa lenkillä sen sijaan että ryhdyt heti aamupissasi jälkeen oireilemaan tällä palstalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymästä, kyllä minä nukun öisin, en tosin junttilan kellon mukaan kuten sinä juntti olet pakotettu paikkakuntasidonnaisena.
Mitenhän olisi, onko mahdollista sellainen että aamulla kävisit vaikkapa lenkillä sen sijaan että ryhdyt heti aamupissasi jälkeen oireilemaan tällä palstalla?Katsellaanpa kyrvånsyylån thaimaan ajat, ihan chiang main ajat.
- Anonyymi
Samat OCD-pakko-oireiset ajatukset pyörii aloittajan päässä samaa rataa ja teemana on iänikuinen kateus. Keväisin mielenterveysoireet pahenee. Sille on selityksenä psykiatria maininnut että kun valo lisääntyy, luonto herää ja linnut laulaa niin ihmismieli kokee että heidänkin on uusiuduttava ja alettava aktivoitumaan elämässään.
Yksinäisille kevät on vielä pahempi kuin niille joilla on läheisiä ympärillään.
Tuohon ei ole muuta lääkettä kuin on osallistuttava siihen kevääseen itse ja otettava omaa elämää niskasta kiinni. Se ei auta että miettii toisten elämää, vaan se pahentaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236