häirikölle että sen pitää lopettaa! En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi hänelle ylipäätään annettiin lupa aloittaa!
Tehkää selväksi
10
179
Vastaukset
- Anonyymi
En halua nähdä häntä enää koskaan!
- Anonyymi
Ihminen tekee mitä tarpeelliseksi kokee. Säälihän se on, itseään siten kampittaa.
- Anonyymi
Olisi kuitenkin kannattanut kysyä minulta ennen kuin mitään aloitettiin minun mielipidettä, siitä mitä pidän tärkeänä elämässäni. Siihen olisi ollut vain yksi ainoa oikea vastaus, tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa mahdollisimman kauan! Projekti pilasi elämäni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kuitenkin kannattanut kysyä minulta ennen kuin mitään aloitettiin minun mielipidettä, siitä mitä pidän tärkeänä elämässäni. Siihen olisi ollut vain yksi ainoa oikea vastaus, tehdä töitä itselle mieluisassa työpaikassa mahdollisimman kauan! Projekti pilasi elämäni!
Minkälainen projekti? Eikö voi mennä toisiin töihin? Johonkin joka olisi mieluisampi ja jossa kysytään enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen projekti? Eikö voi mennä toisiin töihin? Johonkin joka olisi mieluisampi ja jossa kysytään enemmän?
Ei todellakaan sellaiseen työpaikkaan, jossa pitäisi tehdä töitä paljon nuoremman kanssa!
- Anonyymi
Tee selväksi kuka häirikkö on. Miten on. Ja lopeta jo.
Oletko saanut mitään oikeutta tätä kautta valittamalla? Vaikutat lähinnä pelkältä trollilta.
Joka ei ainakaan edistä tai näytä edistävän asiaansa yhtään mitenkään. Mikä tässäkin on edes takana?
Ärsyttävää touhua. Oikeasti. Kuulostat todella itsekkäältä, itsekeskeiseltä ihmiseltä. Ja olen mielelläni väärässä. Harvoin vain olen.
Ja satun olemaan ihan perus hyvä tyyppi. - Anonyymi
Nythän se vasta saa alkaa
- Anonyymi
Ei todellakaan ala!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ala!!
Tulen tekemään hänelle täysin selväksi, etten voi koskaan olla edes samassa tilassa hänen kanssaan! Haukun hänet lyttyyn niin totaalisesti, että varmasti ymmärtää pysyä kaukana minusta!!
- Anonyymi
Monesko on kierrossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282681- 1342442
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521327Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049