Olisiko sinusta pitämään minusta huolta

Anonyymi-ap

Katsomaan kuinka päivästä toiseen häviän silmieni taakse, muistuttamaan kuinka elintoimintoja pidetään yllä, sietämään haasteitani ja oikkujani. Olemaan yksin yhdessä ja silti kärsivällinen, tietäen että yritän parhaani, vaikkei se näytä miltään. Sotkua kertyy, moraalin miekka ei silti lepää koskaan. Tarttuisipa imuriin samalla tarmolla.

Kunnioitan sinua liikaa, et ansaitse sitä puolta minusta. Ansaitset parempaa, jonkun joka kykenee toimimaan. Ja silti tekee niin kipeää kun ei saa jokaista haavaasi nuolla puhtaasti, rutistaa ja pitää lähellä. Tehdä tulevaa eikä vain haaveilla. Ehkä jalkani vielä jonain päivänä kantavat niin, että voin nojata sinuun sellaisella elegantilla tavalla, enkä tällaisella asteroidin painolla.

19

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Särähti tuo kunnioitus korvaan, joten et varmaankaan kirjoita minulle.
      Mutta kyllä minusta olisi. Kaikki perustuu siihen, et sitä ihan tajua.

• Anonyymi

Minusta ei ole kunnioittavaa sitoa toinen ihmiseen joka rajoittaa ja vaatii passausta. Itse pitää kyetä itsestään huolta pitämään! Vastenmielisiä tuollaiset loiset! Kotona vaan maataan, perse leviää ja tuleva valuu kankkulan kaivoon, yäk!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei ole kunnioittavaa sitoa toinen ihmiseen joka rajoittaa ja vaatii passausta. Itse pitää kyetä itsestään huolta pitämään! Vastenmielisiä tuollaiset loiset! Kotona vaan maataan, perse leviää ja tuleva valuu kankkulan kaivoon, yäk!

Olen täysin samaa mieltä! Pelkkää passaajaa etsivät! Hyi saa..na!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä! Pelkkää passaajaa etsivät! Hyi saa..na!

Kellä etteivät gubbe- miehetkö? Not even once

• Anonyymi

Sekö yksityiskohta sulla särähti tässä palstasedän hälyttävässä tunnefantasiassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö yksityiskohta sulla särähti tässä palstasedän hälyttävässä tunnefantasiassa?

Ps tepi nada vieläkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps tepi nada vieläkään.

Luulettekohan te peelot kenties hiukan liikaa itestänne ja systeemistä?

• Anonyymi

Tunsin kerran tuollaisen. Oli ihan hirveä tyyppi ja kontrolloi koko elämää. Kaikki piti mennä niin kuin rouva sanoo tai nousi hirveä poru kun ei reppana hallinnut normaaleja arjen siirtymiä. Joka asia hirveä ongelma, menemisetkin piti tietää aina päiviä ennen tai tuli hylkäämistraumoja ja hepuli, ei tuollaista kukaan pidemmän päälle jaksa. Jonkun onnettoman löysi onneksi itseään hyysäämään, toivottavasti ovat onnellisia. En kyllä tajua mikä senkin suhteen kasassa pitää.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ei todellakaan jaksaisi!

• Anonyymi

Joo tommoset on kyllä ihan roskiskamaa jo ennen neljääkymppiä. Jalat kestä kävellä, hampaat tippuu suusta, ja mitään unirytmiäkään koskaan. Aivan naurettavaa toimintaa. Mikä on kun ei aikuinen ryhdistäydy ja mene töihin tai vaikka kouluun? Käsittämätöntä ajan tuhlausta! Näitä on niin nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan jaksaisi!

Ei tee mieli siivota kenenkään pas..isia kämppiä ja pestä likaisia vaatteita, tai laittaa ruokaa likaisessa kämpässä! Ällöttävää!

• Anonyymi

Millaisia arjen siirtymiä palstasetä tarkoitat? Ihan vaan huvin vuoksi kyselen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tee mieli siivota kenenkään pas..isia kämppiä ja pestä likaisia vaatteita, tai laittaa ruokaa likaisessa kämpässä! Ällöttävää!

Niin minuakin ahistaa gubbe keitellä itse ruokaa ja pestä itse astioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia arjen siirtymiä palstasetä tarkoitat? Ihan vaan huvin vuoksi kyselen

Kyllähän nää tiedetään. Mitä tahansa toimintoa jossa yksi asia loppuu ja pitäisi siirtyä seuraavaan. Koko ajan pitää lepäillä. Pieni lepo on must silloinkin kun on vääntänyt boan pönttöön 💩

Voi voi näitä arjen sankareita. Yritä nyt tuommoisen ressun kanssa saada edes kauppalappu aikaan. 🙄 "Kohta" on tällaisen ihmisen mantra ja rukous.

• Anonyymi

Tämä nyt ei ollut ainakaan minulta. Vaikka on mt-o gelmia, niin teen kotityöt ja mielelläni teenkin. Minua ei tarvitse passata kenenkään.

• Anonyymi

Senkun teet, mutta en silti halua tutustua sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkun teet, mutta en silti halua tutustua sinuun.

Et edes tiedä kuka olen.

• Anonyymi

” Sotkua kertyy, moraalin miekka ei silti lepää koskaan. Tarttuisipa imuriin samalla tarmolla. ” Voi gubbe mikä helmi🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe