Minkälaisia kokemuksia teillä on seksistä nuorena vanhemman kumppanin kanssa?
Nuorena vanhemman partnerin kanssa
11
718
Vastaukset
Hyviä
- Anonyymi
Jonkun verran huonoja myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun verran huonoja myös.
Pääosin hyviä
- Anonyymi
Noin 12 vuotta vanhempi nainen oli mulla joskus reilu 15 vuotta sitten. Nautin kyllä kovasti, oli intohimoinen, antelias ja tykkäsin naimisesta tosi paljon....Harmi kun löysi miehen niin loppui suhde:(:(
- Anonyymi
Mullakin oli 11 vuotta vanhempi nainen,oli kyllä kiihkeä ja intohimoinen osasi antaa pillua ja oli ihana naitava elämäni pano?Suhde kesti 6 vuotta ja loppui kun tuli leskeksi ja alkoi seurustella toisen kanssa?Olin naimisissa ja olen vieläkin
- Anonyymi
Kerrostalossa, jossa asuin reipas kakskymmppisenä oli rehevä 6-kymppinen nainen, joka kävi yksin saunassa ja sen äijä tuli vasta sitten, kun nainen oli tullut takaisin himaan. Sillä oli pukuhuoneen ovi auki ja menin sinne, riisuin itteni alasti ja menin suihkuun. Se kuuli suihkun äänen ja tuli löylyhuoneesta tissit heilun ja kävin samantien kiinni. Se ei vastustellut lainkaan ja siitä alkoin monen kerran hyvät nainnit. Kävin lykkimässä sitä yhdessä vaiheessa joka kerta, kun se oli saunassa. Saatiin olla ihan rauhassa, kun äijä tilu vasta, kun muija oli tullut himaan. Naisella oli löysä pimpsa, mutta tulin joka kerta nopeasti, kun tilanne oli niin kiihottava. Sitä muistelen vieläkin joskus lämmöllä. Vieläköhän on nainen edes elossa, kun itsekin olen jo 60-vuotias...
- Anonyymi
Hyvää. Työpaikalla oli minua 20 vuotta vanhempi nainen jonka kanssa tulin juttuun. Lähti eläkkeelle ja soitteli apuun koti askareissa. Ekalla kerralla kun menin auttaa kiukaan vaihdossa. Kysyin pääsenkö kokeilee kiukaan lämpöä. Sitten seuraavalla kerralla oli vastaus hiljaisella äänellä. Parin kuukauden parasta pyysi ovikellon korjaus apua. Vaihdoin patterit ja Kristin ruuvi liitokset. Tarjosi wiskiä. Ilta meni pitkäksi ja jäin nukkumaan vieras huoneeseen. Tuli vaihtamaan lakanoita ja valitti yksinäisyyttä. Eihän meidän nyt kärsiä yksinäisyydestä sanoin tä on pari sänky nukutaan kummatkin tässä. Ei tarvinut toiste pyytää nukuttiin ja aamulla rakasteltiin. Siitä alkoi melkein 10 pitkä suhde. Pyysi apua 1-3 kuukauden välein. Ajoin nurmikkoa, leikkasin aitaa, korjasin kaiken laista. Ja palkaksi sain ihanan yön . Mukavan ja hyvältä tuoksuvan naisen kanssa. 8 vuoden jälkeen hän sai jonkun kohtauksen aivoissaan ja hänen luonteensa muuttui. Pari kolme kertaa vielä sen jälkeen rakasteltiin mutta hänen luonne oli muuttunut. Eli sekin loppui. Sitten muutin toiseen kaupunkiin töiden perään mutta hyvät muistot jäi.
- Anonyymi
Tosi hyviä oli
- Anonyymi
Minulla on ollut aina himo vanhempiin naisiin. 30:senä oli pitkään 60 vuotias leski jonka kanssa vietimme upeita hetkiä ja jatkui monta vuotta.
45 vuotias kun olin tapasin 68 vuotiaan rouvan jonka mies oli hoitokodissa. Hänen kanssa oli aivan upeaa seksiä lähes 8 vuotta. Päättyi hänen vakavaan sairastumiseen.
Nyt olen 60 vuotias ja minulla on 79 vuotias rakastajatar. Aivan mahtava nainen. - Anonyymi
Olen teini-iästä asti ollut kiinnostunut itseäni reilusti vanhemmista naisista. 50+ ikävuoteen mennessä se on antanut elämääni paljon kokemuksia seksuaalisesti. Varsinkin nuorena oli mahtavaa olla kokeneiden naisten kanssa.
Nyt 50+ iässä vanhemmat naiset eivät enää kiinnosta kovinkaan, koska hyvin monella seksihalut ovat hyvin matalat. Ja jos seksihaluja olisikin vanhemmilla naisilla paljonkin, niin en jaksa sitä pelkästään kotona makuuhuoneessa tapahtuvaa panemista.
Olen huomannut saavani nuoria naisia seksikumppaneiksi ja jopa pidempiaikaisiksi deittikumppaneiksi. Ja taas on tunne, että olen kokeneiden naisten seurassa, jotka uskaltavat heittäytyä rohkeasti.
Eli lyhyesti. Kun olet alle 50v, niin vanhempien naisten kanssa on kivaa. Mutta kun täytät 50v, niin vaihda itseä reilusti nuorempiin naisiin. Pysyt näinollen vireänä itsekin. - Anonyymi
Perse
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1167528
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t384358törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/373852Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4012024Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi721579- 321477
- 351468
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1851184Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121138Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:121053