Pieni valkoinen koira kellui jäälautalla Pielisjoella

Anonyymi-ap

Pohjois-Karjalan pelastuslaitos sai sunnuntai-aamuna poikkeuksellisen hälytyksen. Ohikulkeneen ilmoittajan mukaan Pielisjoella Karsikon kohdilla kellui jäälautta, jonka päällä seisoi koira.

12

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ihmettä. Kerrankos tuota nyt sattuu.

• Anonyymi

Pieni.. tai siis täysikasvuinen tiine sorsa ajelehti jäälautalla. Päätin pelastaa sen. Hyppäsin pelastusjäälautalleni ja juuri kun olin pelastamaisillani sorsan, tämä hyppäsi veteen ja sukelsi. Lauttani halkesi ja päätinkin pelastaa itseni. En onnistunut kovin hyvin, mutta täällä ollaan. Nyt tekee mieli vaalimakkaraa.
        Sairasta, eiks vaa?

• Anonyymi

Pieni valkoinen jäälautta kellui koiralla.

• Anonyymi

On se nyt prkle kun ei saa edes rauhassa jäälautalla seilata.

T: Koira

• Anonyymi

Lekurille ja ns lopullinen piikki vaan...

• Anonyymi

Koira kellui lautalla ilman suojaa ja ruokaa. Miksi näin on käynyt. Julmat tapahtumat tässä kaupungissa seuraavat toinen toistaan. Ensin vietiin Tuupokyläläisiltä Blyyngeli ja nyt kellutetaan koiria.

• Anonyymi

Kuka on vastuussa koirasta?? Voiko oikeuskansleri laittaa omistajan syytteeseen?? Saako omistajan selville? Kyseessä järkyttävä kaltoinkohtelu!

• Anonyymi

Mikä on jäälautalla olevan koiran vastakohta?
      Kuuma koira...

• Anonyymi

Eijjoo... ja miksi moinen vastakkainasettelu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eijjoo... ja miksi moinen vastakkainasettelu?

Jos kuuma koira olisi jäälautalla niin jäälautta sulaisi...

• Anonyymi

Siis Tuupovaaran lyykeli jäälautalla ja saivat vaihdossa koiran? En tajua!

• Anonyymi

Ei oo jääny ikinä kissa puuhunmeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe