Pahaako vai ei kyselee 60v ukko

Anonyymi-ap

Töissä sain naisilta halveksuntaa kun puhuivat millaisia öykkäreitä miehet ovat seksissä. Aivan, kahvipöytä naisten keskutelua johon ainoana miehenä satuin istumaan samassa pöydässä useamman aikuisen naisen seurana. Sanon että omaa vaimoa panen takaapäin liki joka päivä ja usein vieläpä kaksi kertaa vuorokaudessa. Joku vika mnull avaraan on muta empä valita. Vaimo on näin saanut kymmeniä vuosia kaluani ja purkaudun joka ikinen kerta vaimoon. Tyydytän itseäni näin vaimoon nautinnollisesti. Naiset olivat kauhistuneita ilmeiltään jollain tapaa. Sanallisesti jotain sopersivat hyväksikäytöstä ja sen sellaista mutinaa kun nousin pois kun kahvit oli juotu ja ilmapiiri jäätyi hiukan ja tosiekseen olinhan työssä.
Mitä teen väärin? Vaimo ei ole koskaan vaikuttanut hankalalta tai alistuneelta tai että ompa kauheaa tai mitään negatiivisia aistimuksia en ole havainnut vaimossa. Ilkoitsin myös naisulle miten rahaa jäi muuhun kun ei viime vuosina ole tarvinnut enää kodomeja ostella niitä kun meni paljon ja kaikenlisäksi alkuvuosina oli kalliimpaa ja vaikempaa saada isompia kun sattumoisin on iso kalu vähän kuin holmesilla. vaimo innostuu josksu että älä anna vielä tulla kun hänkin haluaa orgasmin ja anna aina siis aina vaimolle orgasmin kun vaimo haluaa. Pussini ovat jo laskeutneet iän taki akaiketi ja hakkaavat vaimon vatsaa eikä sekään tunnu vaimolle olevan ongelma mutta naisille oli kun kuulivat asiasta. Itse olen kokenut että vaimo jopa nauttii pylistelystä kun voihkii ja työntelee pyllyään vastaan kun otan kourilla kiinni lanteilta monnenko tuhanne kerran pientä vaimoani ja välillä nousee vaimo llmaankin jaloista kun loppuvaiheessa oikein taon menemään. En olekoskaan kuullut vaimon valittavan kurjaa kohtaloaan. Aivan alku kertoina vaimo toppuutteli aina muta se oli vain kaluni koost ajohtuvaa mitä myöhemminkin olen pohtinut. Nyt saan takoa työnnellä ihan mielinmäärin niin kovaa kuin tahdon ja tahdonhan minä kun olen vielä elossa ja vaimo antaa niin paljon kun tahdon panna. Saa nähdä ottaako joku naisvaltuutettu yhteyttä ja jotain puhuttelua tai en tiedä. En ymmärrä vierait anaisia vaimoani luulen ymmärtäväni edes jonkin verran ja mehän puhutaan asioista mikä milloinkin askarruttaa kuten että halua n vieraan miehen panevan vaimoani ja kolmistaan siis puuhataan mutta en ole löytänyt vastaavaa kalua siistissä miehessä nuoremmassa mutta etsintä jatkuu. Ulkomaalla ollaan oltu ja siellä oli oli kerran yksi matkailija kolmantena kerran ja oli mukava kokemus kaikin puolin. Extempore se vain tapahtui ja nytkin vaimo myöntyi heti kun sanoin että haluaisin tämmöistä. Ei ollut naama nurinpäin ollenkaan vaan ilahtui ihan.

0

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
        Oulainen
        20
        5044
      2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
        Oulainen
        2
        2452
      3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
        Ikävä
        136
        1280
      4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        100
        1247
      5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
        Ikävä
        12
        1200
      6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
        Ikävä
        93
        1084
      7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
        Hyrynsalmi
        17
        883
      8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
        Ikävä
        168
        835
      9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        61
        753
      10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
        Ikävä
        35
        722
      Aihe