Näin on käynyt minulle hormoonit hyrää.Olisi kiva löytää ystävä vaikka lenkki kaveriksi.Olen ihan kivan näköinen nainen.
Kevät ja rakkaus
27
332
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä hormoonit vetää lenkille?
- Anonyymi
Lenkki kaveriksi...?
No etpä paljoa pyydä, apu löytyy lähikaupasta, suosittelen HK:n sinistä, siinä on sopiva paksuuskin...- Anonyymi
En käytä lenkkiä siihen tarkoitukseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä lenkkiä siihen tarkoitukseen..
Voin laittaa lenkin takaapäin ahnukseesi ja äännellä kiihottavasti...😋
- Anonyymi
Ootko lenkillä kivan näköinen takaakinpäin, kun mulla on vähän huono kunto?
- Anonyymi
Kyllä olen takaakin päin ihan kivan näköinen ei ole ylipainoa.
- Anonyymi
Olen sipuliteemakkara, haluan lenkille 🏃
- Anonyymi
Hankkikaa leka ja purkakaa se silta joutessaan, kyllä siinä kunto nousee.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Kevät on tosiaan rakkauden aikaa. Tunnen sen taas rinnassani.
- Anonyymi
Eihän oo kuitenkaan mikään puristava tunne juostessa?
- Anonyymi
Ettei vaan olisi ahtaumaa suonissa ja pumppu leipomassa kiinni?
- Anonyymi
Voi olla että ifraktia pukkaa, täytyis saada liotukseen kiireesti.
- Anonyymi
Nyt tuli kiire hakemaan liottavaa pirccaa... 👨🦽👨🦼👨🦯🍻
- Anonyymi
Ei auta Pirkka-olut liotukseen, vaan pitää olla väkevämpää juomaa että liukenee. Se on sama homma lieksalaisten ns. miesten kanssa että ne kun saavat väkevämpää juomaa niin liukenevat ajattelemattakaan naisimmeisiä.😆
- Anonyymi
Voi olla että jostain syystä, sydän ei ole tahdissa, täytys laittaa sähköä rintaan.
- Anonyymi
Ota THAI jätä hieronnasta olisko siitä mitään apua rintavaivoihin. Ainakin kivat muistot jäis.
"Kivaksi tavaksi Kivaksi" - Anonyymi
Miesvötkylän tekemä aloite. Ei Lieksan sinkkunaisten tarvitse palstoilla vongata.
- Anonyymi
Juu ei, kyllä matu ne hoitaa ihan pyytämättä ja yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei, kyllä matu ne hoitaa ihan pyytämättä ja yllättäen.
Ja ISOLLA 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ISOLLA 🤗
Saapi tytöt kunnon lenkkiä kaverilta...🥒👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapi tytöt kunnon lenkkiä kaverilta...🥒👌
minu kankki Ola 64 cm notkea
- Anonyymi
Niinhän tuo varmastikin on ja kuvittelee olevansa hyvinkin ovela.🤣
- Anonyymi
Onko nämä lenkkeilijät ns. kaksineuvoisia?
- Anonyymi
Mistä nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Siellä taas joku näätä huhuilee renkiä itselleen. Onko remppaa tiedossa ja pitäisi ilmainen tekijä löytää.
- Anonyymi
Olen puuha Pete en lyö sormeen hallitsen kaikki rempat. Suosittelen
- Anonyymi
Minulle kelpaa vain " aitonainen" 😏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720