"Valtiotalous on eri asia kuin yksityistalous, eivät ole vertailukelpoisia."
Ja joka tapauksessa persujenkin toitottama valtionvelkajargon on nyt osoittautunut katteettomaksi, koska tämä hallitus ottaa entistä enemmän vaan velkaa. Siinä samalla se kurjistaa kansan leikkauksillaan, joita se kutsuu sopeutuksiksi. Samaan aikaan työllisten määrä vähenee, työttömyys kasvaa eikä talouskasvua ilmaannu, vaikka Orpo olisi kuinka toiveikas ja Purra kertoisi valonpilkahduksista, joita kuulemma kieroissa silmissään ajoittain näkee. Onkohan sillä päässä pahakin vika?
"Viisaille" kenttäpersuille tiedoksi
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Viisaat "kenttäpersut" ei ota valitettavasti tiedotteita vastaan itse pätevöityneiltä palstamarakateilta.
- Anonyymi
Se ei muuta tosiasioita. Hallituksen persutkaan ei ota itseään viisaammilta neuvoja vastaan, vaan ajaa jääräpäisesti Suomea alas joka sektorilla.
Se siitä ja persujen kannatuksesta, tai sen hiipumisesta paremminkin. Sitä saa mitä tilaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei muuta tosiasioita. Hallituksen persutkaan ei ota itseään viisaammilta neuvoja vastaan, vaan ajaa jääräpäisesti Suomea alas joka sektorilla.
Se siitä ja persujen kannatuksesta, tai sen hiipumisesta paremminkin. Sitä saa mitä tilaa.Sulla on outo fiksaatio siitä, että hallitus on persujen hallitus. Miksi? Eikö muisti enää toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on outo fiksaatio siitä, että hallitus on persujen hallitus. Miksi? Eikö muisti enää toimi?
Ei siinä niin sanottu, että hallitus olisi persuhallitus. Siinä sanottiin, että hallituksen persutkaan ei ota neuvoja vastaan itseään viisaammilta. Persuthan on hallituksessa vain kokoomuksen apupuolueena persettään myymässä.
Siinä missä yksityistalous on reaalitaloutta, valtiotalous on spekulatiivista taloutta. Valtiolla on ollut ainakin toistaiseksi kyky luoda uutta rahaa, joka kattaa pääoman tarpeet, olipa se sitten vierasta tai omaan varallisuudenhoitoon liittyvää.
Nyt tätä ollaan amerikanpersun, siis sen jota Perussuomalaiset ovat kannattaneet, johdolla hajottamassa.- Anonyymi
valtion talous perustuu verotuloihin ei hyödytä mitään lisätä verotuloja , kun seuraava hallitus hummaa ne maailmalle
- Anonyymi
Valtiontalous on yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiontalous on yhdyssana.
On se. Persut vaan ei tajua sitäkään.
https://www.valtiokonttori.fi/palvelut/valtiontalous/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834