Huoneistokeskus

Anonyymi-ap

Sievin Järvikylällä on myynnissä talo pihapiireineen. Sen tiedot ovat väärin, koska siinä ilmoitetaan etäisyys Leppälän ja Järvikylän kouluihin. Nehän eivät jatka toimintaansa syksyllä, joten tiedot ovat vääriä.

18

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko töitä miettiny jos ei oo muuta tekemistä? Ja onha ne oikein kun vielä kevään ovat toiminnassa. :D

• Anonyymi

Eihän koulurakennukset mihinkään katoa ja etäisyydet säilyvät samana. Toiminta on taas asia erikseen ja keskusteluissa varmaan tiedot täydentyvät siltä osin kuin ne ovat puutteelliset ja merkitykselliset.

• Anonyymi

Järvikylälle ei ole kevyenliikenteenväylää.

• Anonyymi

Tulee tulevana kesänä, viimein.

• Anonyymi

Hoh hoitaa. Pyörätien osalta kaikki on valmista vasta 2032. Vielä joutuu odottamaan 7 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh hoitaa. Pyörätien osalta kaikki on valmista vasta 2032. Vielä joutuu odottamaan 7 vuotta.

Mistä tuollainen tieto.

• Anonyymi

Kyse on hsrhaanjohtavasta mainonnasta.

• Anonyymi

Tietysti ilmoitukseen liitetty tieto etäisyyksistä kouluihin antaa ymmärtää, että koulut toimivat. Siten on kyse harhaanjohtamisesta. Kannattaisi korjata.

• Anonyymi

Suuri pettymys talon ostajalle jos huomaakin., että koulut ovat kaukana. Kyllä terveyspalvelutkin alkavat olla Ylivieskassa eikä Sievissä.

• Anonyymi

Etkö osaa ite huolehtia terveydestäs? Lekuri löytyy kylältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa ite huolehtia terveydestäs? Lekuri löytyy kylältä.

Kuule en tiedä Sievin palveluista, koska olen muualta muuttamassa.
        Jos minulle vastataan noin epäkohteliaasti, niin eipä sitten meidän perheen kannata muuttaa Sieviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule en tiedä Sievin palveluista, koska olen muualta muuttamassa.
        Jos minulle vastataan noin epäkohteliaasti, niin eipä sitten meidän perheen kannata muuttaa Sieviin.

Valitettavasti sieviläisissä on todella epäkohteliaita töksäyttelijöitä ja kateellisia juorullijoita/ selän takana paskanjauhajia. Jotkut ihmiset ovat perusilkeitä puheissaan. Palveluja Sievissä ei tällä hetkellä ole kovinkaan paljon, mutta kunta toivottaa varmasti tervetulleeksi jokaisen sinne muuttavan. Jos pystyy ihmistfn suhteen elämään niin että ei kuuntele kaikkia tai elää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -periaatteella, Sievi tarjoaa loppujen lopuksi ihan mukavsn paikan asua. On kokemusta pitkältä ajalta siellä asumisesta ja sen asukkaista.

• Anonyymi

No mitä ihmettä se nyt täällä suomi 24 palstalla se hyödyttää tuosta inistä.

Soita sinne Huoneistokeskukseen, jos se asia oikein ahdistaa.

Ja mitä tuolla asialla muutenkaan on merkitystä.
      Ostakoon ihmiset talonsa mistä lystää. Ei se asia sulle kuulu yhtään mitään, ellet ite oo taloa myymässä tai ostamassa.

Ihme kyylä kyllä oot.

• Anonyymi

En ole kyllä vaan olen ostamassa taloa Sievistä. Asumme muualla, mutta nyt kunta ei kiinnosta, koska siellä ollaan noin epäkohteliaita. Pitää etsiä perheelle taloa muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kyllä vaan olen ostamassa taloa Sievistä. Asumme muualla, mutta nyt kunta ei kiinnosta, koska siellä ollaan noin epäkohteliaita. Pitää etsiä perheelle taloa muualta.

Lasket luikuria. Ei kai kukaan loukkaannu verisesti netin random kommenttien johdosta. Tiedätkö termin verkkoestottomuus. Se tarkoittaa sitä, että netissä lauotaan kaikenlaista anonymiteetin suojissa. Normaalissa elämässä ihmiset ovat kohteliaampia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasket luikuria. Ei kai kukaan loukkaannu verisesti netin random kommenttien johdosta. Tiedätkö termin verkkoestottomuus. Se tarkoittaa sitä, että netissä lauotaan kaikenlaista anonymiteetin suojissa. Normaalissa elämässä ihmiset ovat kohteliaampia.

Sama sadunkertoja, joka kertoi muuttaneensa Pohjamaalle, kun Sievi on niin paska paikka. Aina vaan kirjoittelee Sievi foorumille, että joopajoo.

• Anonyymi

Ei asuminen kiinnosta keskustan ulkopuolella, jos koulut ovat kaukana.
      Muuten oli mielenkiintoinen myyntikohde.
      Mainos oli harhaanjohtava.
      Eikös se pyörätiekin valmistu kyselyjen mukaan vasta 2027.

• Anonyymi
      UUSI

Oli ilmeisesti kyseinen talo mennyt kaupaksi, kun ei ollut enää myynnissä. Ostikohan kansanedustajamme senkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1259
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1000
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      959
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      900
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      761
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      695
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      694
    Aihe