On unohtunut että äänestäminen kuuluu kansalais Oikeuden piiriin , vaikka joittenkin mielestä se olisi velvollisuus!?.
Armeijaan Velvoitetaan ei äänestämään, se on vapaaehtoista!
Äänestäminen ei ole pakollista!
93
689
Vastaukset
- Anonyymi
Vaali makkaroita syö kaikki, mutta äänestää harva.
Tarkennan vielä tähän että kyseessä ei ole Lieksan ykköstuote Sipuliteemakkara, tarkennus sen vuoksi ettei, makkara sana johda kunnia kansalaisia harhaan.- Anonyymi
Tuolla joku nainen etsi "lenkki kaveria". 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla joku nainen etsi "lenkki kaveria". 😉
Siinä vel' mies haastelee vähän, mutta puhuu täyttä asiaa.
- Anonyymi
Kyllä minä sen sipulin siinä makkarassa ymmärrän, mutta teetäkin vielä.
- Anonyymi
Vain 119 vuotta sitten äänestää sai vain jos omaisuutta, manttaaleita oli riittävästi, naiset ei saaneet äänestää ollenkaan.
1906 säädettiin laki yleisestä äänioikeudesta, jolloin jokainen 24 vuotta täyttänyt suomen kansalainen sai äänioikeuden, suomi oli tuolloin toinen maa maailmassa joka antoi äänioikeuden myös naisille.
1907 eduskuntavaalit olivat ensimmäinen vaali jossa yleinen äänioikeus oli käytössä ja äänestysprosentti oli 70,7.
Nyt joukko vähä-älyisiä kansalaisiamme ei arvosta tuota oikeutta, vaan välinpitämättömästi jättää tuon arvokkaan oikeuden käyttämättä, jotkut tyhmimmät jopa ylpeilee sillä.
Kun on hyvin tiedossa että kokoomuksen ja keskustapuolueen kannattajat ovat hyvin ahkeria äänestäjiä, jotka lähes kaikki käyttävät äänioikeutensa, voidaan hyvin ajatella että nämä äänestämättä jättävät haluavat että juuri kokoomus ja keskustapuolue hallitsee tätä maata, koska eivät halua olla niille vastavoimana äänestämällä muita puolueita.
Hyvää yötä, sammuttakaa valot.- Anonyymi
Olipa hyvä pohjustus .(Kun on hyvin tiedossa että kokoomuksen ja keskustapuolueen kannattajat ovat hyvin ahkeria äänestäjiä, jotka lähes kaikki käyttävät äänioikeutensa, )
Kenellä onkaan peiliin katsomisen paikka ? SDP on äänestäjistään irronnut,,,eivät puhuttele äänestäjiä, ovat etäisiä ja sitähän saa mitä tilaa!
- Anonyymi
Onpaan pakko, tahikka tulloo turppaan niin jotta kus tippuu. Uskok tällä sanalla!
- Anonyymi
Entäs jos äänioikeutta ei olisi, olisitko silloin tyytyväinen?
- Anonyymi
Alkuasukkaat sanoo että äänestäminen ja kello on kokonaan valkoisen ihmisen keksimää.
- Anonyymi
Mitä väliä huru ukot tekee mitä haluaa
- Anonyymi
Tottakai anarkia on parempi kuin demokratia.
Anarkiassa voi tehdä kaikkensa pysyäkseen hengissä, demokratiassa puolestaan riittää valehtelu ja rikokset olemassa oloon.
- Anonyymi
Nyt jos koskaan, lähtekää kaikki äänestämään.
- Anonyymi
Entä jos ei huvita, kun vaaliehdokkaat ja muut poliitikot joutuu sen vuoksi niin paljon valehtelemaan, kun lupaavat niin paljon kaikkea hyvää äänestäjilleen. Sitten menettävät valehtelun vuoksi taivaspaikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei huvita, kun vaaliehdokkaat ja muut poliitikot joutuu sen vuoksi niin paljon valehtelemaan, kun lupaavat niin paljon kaikkea hyvää äänestäjilleen. Sitten menettävät valehtelun vuoksi taivaspaikkansa.
Eikö edes Kristillisiä odota ylöstempaus?
- Anonyymi
Meinasin mennä äänestämään mutta sitten ajattelin että paskatko siitä. Yhdellä äänellä ei ole mitään merkitystä ja huru ukot tekee mitä haluaa ja Lieksan aluevaltuutetut eivät puolusta Lieksaa. Onhan vanhuksillakin jo monta päivää vanhat ruuat syötäävänä
- Anonyymi
Lieksassa on vain yksi puolue, lieksa puolue. Muita mielipiteitä ei hyväksytä
- Anonyymi
Lieksassa huonoja ehdokkaita !miksi äänestäisin heitä ?
Äänestämällä arvokas ääneni menisi puolue kannatuksen mukaan eniten ääniäsaaneen hyväksi eikä sen jota olisin äänestänyt ts: uusien pääsy on epätodennäköistä ääniharavat viepotin!!
Ja toisaalta Samat naamat vuosi kymmeniä Lieksan valtuustossa kokouspalkkiota eläkke ukkoja ja akkoja korvaamattomiako . evvk- Anonyymi
Minulla on niin pieni eläke, ettei minulla ole äänioikeutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on niin pieni eläke, ettei minulla ole äänioikeutta.
Se on itse hankittu se pieni eläke. Mulla on hyvä eläke, oon tehny töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt paljon töitä matalapalkka alalla, mutta ei siitä kerry eläkettä, joten ei ole äänioikeuttakaan. Äänestäkööt rikkaammat ja samalla Satosen kelan johtajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko jotta seon omavika kun on pienieläke ,sot sot Kyllä se on palkanmaksajan vika , maksetusta ansiostahan se eläke muodostuu.
Ts: Kyllä pitkälti Orpo petterin sinisydämmiset ovat sen takana!
- Anonyymi
Syntymä ja kuolema ovat asioita jotka on aikalailla pakollisia, muut asiat ovat vapaehtoisia.
Ei tarvii syödäkkään jos ei huvita jne.- Anonyymi
Tietysti voi ampua aivonsa helvettiin, kun on syntynyt.
- Anonyymi
Tällä palstalla hyviä ja asiallisia mielipiteitä. Mutta se että on eri mieltä lieksa puolueen kanssa on Lieksassa sellainen tabu että varsinkaan Lieksan lehti ei uskalla kirjoittaa siitä
- Anonyymi
Äänestän sitten kun kännykällä voi luikauttaa äänestää, tuota odotellessa.
- Anonyymi
Lieksassa tuntuu menevän ihan hyvin. Voisitte äänestää koko kyläpahasen sulkemisesta yhteiskunnasta. Ei ole pakollista äänestää jos tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Ei voi äänestää kun ei ole luottamusta kuntapäättäjiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin pitää mennä itse ehdolle ja tehdä asian eteen jotain eikä vaan valittaa ja kitistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin pitää mennä itse ehdolle ja tehdä asian eteen jotain eikä vaan valittaa ja kitistä.
Ei kaikki lieksalaiset voi mennä ehdolle on oikeus valittaa ja kitistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin toiset valitsee teille päättäjät kun ette ole vastavoimana äänestämässä.
Turha sitten vinkua huonoja päättäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin toiset valitsee teille päättäjät kun ette ole vastavoimana äänestämässä.
Turha sitten vinkua huonoja päättäjiä.Kyllä saa vinkua huonoja päättäjiä en ole valinnut heitä yksi ääni ei riitä siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sitten vinkua huonoja päättäjiä.Mistäs niitä hyviä päättäjiä olisi tullut, kun kaikki on vanhoja eläkeläisiä, jotka on ollut hommassa ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdolle voi mennä kuka tahansa mutta jos ei äänestä ei voi valittaa eikä kitistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi voikkaan, mutta aika moni voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa vinkua huonoja päättäjiä en ole valinnut heitä yksi ääni ei riitä siihen
Kun kaikki muut ajattelee noin paitsi kepun ja kokkareiden kannattajat, niin silloin on teille kyyti kylmää ja pääsette taas itkemään kuinka porvarit sortaa...
Joukkovoima, ystäväni, joukkovoima! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdokkaaksi ryhtyminen on vastuullinen tehtävä, suuvaahdossa itsensä esiin tuominen
ummet ja lammet lupaileminen valituksi tulemiseksi,on suoranainen petos. .Yksin et saa mitään aikaiseksi paitsi jos olet NARSISTI ja raivaat ympärillesi "aivottomia" käskyläisiä.
Joka asian tietäjä on lieksan valtuustossa kookoomuksen riveissä RK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs niitä hyviä päättäjiä olisi tullut, kun kaikki on vanhoja eläkeläisiä, jotka on ollut hommassa ennenkin.
kun ei äänestä niitä vanhoja eläkeläisiä niin sieltä niitä hyviä päättäjiä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdokkaaksi ryhtyminen on vastuullinen tehtävä, suuvaahdossa itsensä esiin tuominen
ummet ja lammet lupaileminen valituksi tulemiseksi,on suoranainen petos. .Yksin et saa mitään aikaiseksi paitsi jos olet NARSISTI ja raivaat ympärillesi "aivottomia" käskyläisiä.
Joka asian tietäjä on lieksan valtuustossa kookoomuksen riveissä RKSama kokemus. Lieksan kokoomuslaiset eivät saa tätä päsmäriä kuriin kuin vähäksi aikaa kunnes taas sama suuvaahdossa päsmäröinti alkaa. Raskas huokaus tuli muutamalta kokoomuslaiselta kun käytöstä puitiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kaikki muut ajattelee noin paitsi kepun ja kokkareiden kannattajat, niin silloin on teille kyyti kylmää ja pääsette taas itkemään kuinka porvarit sortaa...
Joukkovoima, ystäväni, joukkovoima!Vaan kun takinkääntäjä en haluu olla ja entiset läpimenneet ovat pettäneet järkiään, on luottamus mennyt demokratiaan.
Sitten varmaan sanot, jotta äänestä jotain uutta.Ottaisinko arvokkaalla äänelläni sellaisen riskin ,,,enpä tohtisi valtuuttaa tuntematonta käyttämään ääntäni kun aiemminkaan se ei ole kannattanut!!.
Demokratiaa ei kunnioiteta
- Anonyymi
Jos ei äänestä, niin silloin ei ole oikeutta valittaa mistään.
- Anonyymi
Äänestämättä jättäminen on myös kannanotto. On oikeus olla äänestämättä ja valittaa
- Anonyymi
Kovilla olevilla ihmisillä ei jää voimia äänestämiseen on rahahuolia terveyshuolia päivästä toiseen elämä on selviytymistä miten tässä jaksaa vielä miettiä kuka kepuli pitäisi käydä äänestämässä hillotolpan ääreen kun mikään ei muutu omassa elämässä parempaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on myös kannanotto. On oikeus olla äänestämättä ja valittaa
Ei äänestämättä jättäminen ole mikään kannan otto.
Mutta tyhjän äänestyslipun jättäminen on kannanotto ja silloin tulee se äänioikeuskin käytettyä.
Ei siellä kopissa kukaan katso piirrättekö numeron vai jätättekö lapun tyhjäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tyhjän äänestyslipun jättäminen on kannanotto ja silloin tulee se äänioikeuskin käytettyä.
Ei siellä kopissa kukaan katso piirrättekö numeron vai jätättekö lapun tyhjäksi.Ei ole mitään mieltä lähteä pudottamaan tyhjää lappua. Jos menee paikalle, voi ihan yhtä hyvin äänestää kunnolla. Se että ei mene paikalle on myös kannanotto jos suuri osa ihmisistä tekee niin. En tarkoita että pitäisi tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään mieltä lähteä pudottamaan tyhjää lappua. Jos menee paikalle, voi ihan yhtä hyvin äänestää kunnolla. Se että ei mene paikalle on myös kannanotto jos suuri osa ihmisistä tekee niin. En tarkoita että pitäisi tehdä
Pohjois-Karjalassa äänestämättä jättäminen on ääni kokoomukselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Karjalassa äänestämättä jättäminen on ääni kokoomukselle.
Lieksassa se on ääni kepuille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään mieltä lähteä pudottamaan tyhjää lappua. Jos menee paikalle, voi ihan yhtä hyvin äänestää kunnolla. Se että ei mene paikalle on myös kannanotto jos suuri osa ihmisistä tekee niin. En tarkoita että pitäisi tehdä
On siinä se itu että sinun kirjataan käyttäneen äänioikeutesi, ei sitä kelleen tartte sanoa minkä numeron teit, vai teitkö mitään. Se vain ääntenlaskennassa kirjataan tyhjäksi ääneksi mutta silti se nostaa äänestysprosenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kannanotto jos et käytä äänioikeuttasi?
Tyhjä lappu on kannanotto koska äänioikeutesi tulee silloin käytettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla kannanotto jos et käytä äänioikeuttasi?
Tyhjä lappu on kannanotto koska äänioikeutesi tulee silloin käytettyä.Tyhjä lappu katsotaan vaan pilaksi /hylätyksi ääneksi kuten akuankka tai kirkkovene.
- Anonyymi
Oikein äänestämällä asiat muuttuu paremmaksi, mutta tähän päivään mennessä ei vielä ole osattu oikein äänestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovilla olevilla ihmisillä ei jää voimia äänestämiseen on rahahuolia terveyshuolia päivästä toiseen elämä on selviytymistä miten tässä jaksaa vielä miettiä kuka kepuli pitäisi käydä äänestämässä hillotolpan ääreen kun mikään ei muutu omassa elämässä parempaan
Äänestäminen ei maksa mitään ja jos ei pääse äänestyspaikoille niin voi aina tilata kotiäänestyksen. Laiskuutta ja välinpitämättömyyttä se vain on jos ei äänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein äänestämällä asiat muuttuu paremmaksi, mutta tähän päivään mennessä ei vielä ole osattu oikein äänestää.
Jos 50% ihmisistä ei vaivaudu äänestämään, niin silloin puolet kansan mielipiteistä jää täysin huomioimatta.
Kokoomus juhlii, sillä he äänestävät kaikki ja tekevät yhteiskunnan mieleisekseen.
Mielestäni ei ole oikeutta valittaa päättäjistä jos ei itse vaivaudu edes paria numeroa lappuun piirtämään. - Anonyymi
Höpö höpö aina on oikeus valittaa ,ei kö se tullut selväksi että äänestäminen on OIKEUS EI VELVOLLISUUS JA piste ja suomalaisilla on perustuslainen oikeus siihen, mutta huom myös olla sitä käyttämättä.
Yhtä kuin Valitus oikeus asioiden niin vaatiessa kenenkään sitä tuomitsematta, ,valtuusossa ei kaikilla tietäjillä tämä kuitenkaan ole tullut selväksi,,,vieläkäään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä kopissa kukaan katso piirrättekö numeron vai jätättekö lapun tyhjäksi.Eipäs oiota asioita, Kyllä se äänetämättä jättäminen on kannan otto jopa vahva sellainen.
Mitä enemmän on ihmisiä jotka eivät äänestä sitä enemmän on jossakin iso ongelma ja asiasta kiinnostuu media miksi demokratinen vaikuttaminen ei kiinnosta kansalaisia , j a onko kunta päättäjät unohtaneet kuntalaiset ts: leipääntyneet valtuustotyöhön itse selvyytenä ainakin lieksassa näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs oiota asioita, Kyllä se äänetämättä jättäminen on kannan otto jopa vahva sellainen.
Mitä enemmän on ihmisiä jotka eivät äänestä sitä enemmän on jossakin iso ongelma ja asiasta kiinnostuu media miksi demokratinen vaikuttaminen ei kiinnosta kansalaisia , j a onko kunta päättäjät unohtaneet kuntalaiset ts: leipääntyneet valtuustotyöhön itse selvyytenä ainakin lieksassa näin.Meidän järjestelmässämme kun on vaan raaka tosi asia että päättäjät valitaan äänestämällä.
Jos suuri osa ihmisistä ei äänestä, niin silloin asioista pääsee päättämään se pieni joukko jotka äänestää.
Mitäs demokratiaa se sellainen on?
Äänestämättä jättäminen ei ole kannan otto, vaan vallan luovuttamista harvoille.
Toki se on kannan otto silloin jos haluaa vallan olevan harvojen käsissä, ei siinä mitään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 50% ihmisistä ei vaivaudu äänestämään, niin silloin puolet kansan mielipiteistä jää täysin huomioimatta.
Kokoomus juhlii, sillä he äänestävät kaikki ja tekevät yhteiskunnan mieleisekseen.
Mielestäni ei ole oikeutta valittaa päättäjistä jos ei itse vaivaudu edes paria numeroa lappuun piirtämään.Ihminen tekee rikoksen itseänsä kohtaan, jos äänestää.
Silloin siirtää vastuuta elämisestään yhteiskunnalle. Sehän on siirto epäinhimillisyyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen tekee rikoksen itseänsä kohtaan, jos äänestää.
Silloin siirtää vastuuta elämisestään yhteiskunnalle. Sehän on siirto epäinhimillisyyteen.Ilman yhteiskuntaa ja sen tukia ja palveluita et sinäkään pysty elämään.
Kasvahan jo aikuiseksi ja ota aivot käyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän järjestelmässämme kun on vaan raaka tosi asia että päättäjät valitaan äänestämällä.
Jos suuri osa ihmisistä ei äänestä, niin silloin asioista pääsee päättämään se pieni joukko jotka äänestää.
Mitäs demokratiaa se sellainen on?
Äänestämättä jättäminen ei ole kannan otto, vaan vallan luovuttamista harvoille.
Toki se on kannan otto silloin jos haluaa vallan olevan harvojen käsissä, ei siinä mitään...Jos ei ole valittavien joukossa henkilöä, joka tuntuu oikealta valinnalta, silloin on turha äänestää! Äänestämättä jättäminen on silloin kannanotto, että sopivaa äänestettävää
ei löytynyt ehdokkaiden joukosta.
- Anonyymi
Jos lähtee antamaan tyhjän lapun se tarkoittaa sitä, että hyväksyy tämän prosessin ja sen tuloksen, ja päinvastoin silloin ei ole oikeutta valittaa tuloksesta
- Anonyymi
Demokratia on silti arvokasta. Sitä kannattaa puolustaa ja vaalia tänä putlerin trumpin ja persujen aikana jotka kaikki pyrkivät romuttamaan demokratiaa. Ei ole vain ketään ehdokasta joka herättäisi intohimoa luotamme siihen että lieksalaiset tekevät viisaita päätöksiä
- Anonyymi
Demokratia on pelkkä sana nyky Suomessa. Ei ole demokratiaa, se on kuollut jo aikaa sitten, kuten työväen aatekin.
- Anonyymi
Kuntavaaleissa on nyt hyviä uusia ehdokkaita jotka eivät jää tuppisuuna istumaan.
- Anonyymi
Äänestäkää hyvät ihmiset jos ette hyväksy nykyistä politiikkaa. Äänestäkää opposition ehdokkaita kunta ja aluevaaleissa.
- Anonyymi
Pitänee varmaan sitten äänestää vaalipäivänä
- Anonyymi
Näin tein ja ennakkoääni ei lähtenyt hallituksessa istuville fasisteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tein ja ennakkoääni ei lähtenyt hallituksessa istuville fasisteille.
Minä iänestän perussuomalaisia ja kristillisdemokraatteja vaaleissa. Ylpeästi natsi.
- Anonyymi
Taitaa vaan olla niin valittiimpa kuka hyvänsä niin helposti unohtuu ne vaalilupaukset kun valtaan pääsee. Yleensä valittavina on vain itsekkäitä pyrkyreitä jotka lupaavat mitä sylki suuhun sattuu tuomaan aina toivottomasta mahdottomaan, kun lupaukset ei juuri velvoita mihinkään ja voitelukoneisto hoitaa loput ruotuun.
- Anonyymi
Taitaa olla lieksassa parasta, että kukaan ei äänestä ketään.
- Anonyymi
La pinppiiiii lalaaa Le laaaaaa la loka åååäärrt ookksduu la loka åååäärrt 🐛🦠 on lisätty tallennetut-luetteloosi la pinppiiiii öäääöörrrräääää
- Anonyymi
Missä voi äänestää BBC pinppiin la loka?
- Anonyymi
Huono äänestysaktiivisuus johtuu vain ja yksinomaan huonosti järjestetyistä vaaleista.
Olen täysin vakuuttunut, että jos jokainen äänestänyt saisi ison tuopin A-olutta, niin Lieksassakin äänestysprosentti olisi 118%.
Kaikki on kiinni vain vaalikaljasta.- Anonyymi
Ja kaikki äänestäisi vielä Satosen kelan johtajaksi, vaikka se ei pätevä olekaan siihen hommaan, mutta se on kunnon korruptio kokoomus meininkiä.
- Anonyymi
Äänestäkää tavallisia kuntalaisia. Ei näitä kaikenkarvaisia "yrittäjiä" jotka ajavat vain itsekkäästi omia etujaan ja suhmuroivat rahaa yrityksilleen kuntalaisten kustannuksella. Jos "yrittäjät" ei pärjää omillaan niin sellainen yritys ei ole terveellä pohjalla.
- Anonyymi
Nyt tarvitaan muutosta ja siitä syystä lähden äänestämään. Valtuuston puheet ovat olleet niin paksua soopaa häpeään asti, että kiitos riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tarvitaan muutosta ja siitä syystä lähden äänestämään. Valtuuston puheet ovat olleet niin paksua soopaa häpeään asti, että kiitos riittää.
Samat ajatukset. Nykyinen valtuusto on niin nähty ja koettu vuosikymmenten aikana ja lopputulos on kaikkien nähtävillä. Ääni kolahtaa nyt uudelle nuoremmalle ehdokkaalle sunnuntaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen havainnut, että jokapäivä ajaa rekka bioöljyä maailmalle.
Tavallinen kadunkulkija ei ymmärrä näitä asioita.
Muut kunnat on meille kateellisia.
Nämä ei ole avoimien salien asioita.
Kaikki Kokoomus valtuutetun valhetta ja ylimielisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen havainnut, että jokapäivä ajaa rekka bioöljyä maailmalle.
Tavallinen kadunkulkija ei ymmärrä näitä asioita.
Muut kunnat on meille kateellisia.
Nämä ei ole avoimien salien asioita.
Kaikki Kokoomus valtuutetun valhetta ja ylimielisyyttä.Kokoomus on siellä koska ihmiset ei viitsi äänestää.
Kokoomuslaiset äänestää aina, siksi he ovat vallassa.
- Anonyymi
Äänestämättä jättäminen on kannan otto silloin jos haluaa vallan olevan harvojen käsissä.
Se on askel kohti diktatuuria, sillä kaikki diktaattorit toivovat mahdollisimman alhaista äänestysaktiivisuutta kaikilta muilta paitsi omilta kannattajiltaan.- Anonyymi
Juuri demokratia on pahinta mitä tavalliselle ihmiselle voi tapahtua!
Älkää kunnon ihmiset missään nimessä äänestäkö tällaisessa Suomen "demokratiassa ". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kunnon ihmiset missään nimessä äänestäkö tällaisessa Suomen "demokratiassa ".Äänestäkää vastalauseena Suomen hallituspolitiikalle. Kunnon ihmiset näkevät vääryyden ja sitä pitää vastustaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kunnon ihmiset missään nimessä äänestäkö tällaisessa Suomen "demokratiassa ".Idiootti. Annat siis vapaat kädet toisille harjoittaa omaa demokratiaansa myös sinun ylitsesi.
Jos anarkiasta haaveilet, niin sinunhan pitäisi ehdottomasti saada kokeilla sitä!
Saattaisi ihan muutamassa päivässä tulla ikävä yhteiskuntaa ja sen sääntöjä, lakeja, poliisia, palokuntaa, ambulansseja, sairaaloita, kelaa, sillä anarkiassa sinulla ei näitä demokraattisen yhteiskunnan toimintoja enää olisi suojanasi ja turvanasi, vaan kaikki saisivat kenenkään estämättä tehdä mitä haluaa, myös sinulle.
Mutta enhän minä nyt toki usko että sinä osaisit ajatella ja vieläpä ymmärtää, millaista täällä silloin olisi elää, joten jatkapa vaan lapsellista vouhottamistasi ja äläkä vain ainakaan mene äänestämään!
- Anonyymi
JA KUKA SAATANAN ÄÄLIÖ SANOO , ETTÄ EI SAA VALITTAA JOS EI ÄÄNESTÄ , SEURAAVAKSI NE SAMAT ÄÄLIÖT KIELTÄVÄT SANANVAPAUDEN
- Anonyymi
Epäkohdista ja epäoikeudenmukaisuudesta saa ja pitää aina valittaa!
- Anonyymi
Sananvapauden... Mitä sinäkin teet sananvapaudella ja muilla oikeuksilla kun et edes viitsi äänioikeuttasi käyttää...?
- Anonyymi
Hienoa että ette äänestä! Saadaanpahan kunnissa ja aluevaltuustossa kokoomus ja kepu valtaan.
- Anonyymi
Jou man tää on lieksa mis Kepu rakentaa vaan paskaputkii Kokoomus köyhää päähän potkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jou man tää on lieksa mis Kepu rakentaa vaan paskaputkii Kokoomus köyhää päähän potkii
Siksi äänestetään valtuuston geriatrinen osasto luiskaan. Horiskot sotkeneet täysin Lieksan asiat.
- Anonyymi
Persut taas valehtelemassa sittarin kulmalla. Pakko käydä huomenna äänestämässä vastavoimia näille kiusaajille
- Anonyymi
Pääasia että äänestät, olet kunnon kansalainen!
- Anonyymi
Nyt hus äänestämään, vötkylät!
- Anonyymi
Jos että iänestä nii turppaan tulloo jotta kusj tippuu kuhan kiinni suan...
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733