Että tämä on pienempi pahe kuin kokonaan näkeminen
Olen ajatellut aina
11
243
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta tämä on addiktoiva ja haittaa itsellä mm. töitä ja irl- näkemistä.
- AnonyymiUUSI
Sama
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Siksi en edes halua olla enää ajan tasalla, mistä täällä kirjoitetaan ja mitä on meneillään, liittyykö minuun. Kun en kuitenkaan pysy kärryillä ja sitten olen sekaisin kuin seinäkello.
- AnonyymiUUSI
Pistetään poikki!
- AnonyymiUUSI
Miksi haittaa irl-näkemistä?
- AnonyymiUUSI
Mä en halua häiritä töitä enkä olla pakkomielle.
Poikki koko homma!Heti . - AnonyymiUUSI
Lisään vielä tähän että hulluinta on, että nykyään kun ajattelen sua päälimmäinen tunne on turvattomuus. Kun se ei ole irl koskaan ollut. Todellakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä tähän että hulluinta on, että nykyään kun ajattelen sua päälimmäinen tunne on turvattomuus. Kun se ei ole irl koskaan ollut. Todellakaan.
Mitä ihmettä selität?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä selität?
Että pelkään sua. Tunnen turvattomuutta kun ajattelen sua. Pelkään että tulet jossain vastaan. Piilottelen itseäni että pysyn kasassa. Yritän miellyttää riittävästi ettet hermostu, mutta en liikaa ettet lähesty. Nytkin palstalla ollessa sydän lyö ylimääräisiä lyöntejä. Ja tajuan että on lopetettava just nyt. Moikka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta asian miettiminen nyt just!
- AnonyymiUUSI
Mieluummin näkeminen kuin tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089