Etkö tosiaankaan

Anonyymi-ap

ollut ymmärtänyt sitä, että tiesin salaisuutesi jo seitsemän vuotta sitten! Olet älykäs, mutta aivan liian estynyt ihmisenä ymmärtämään vuorovaikutuksesta juuri mitään!

23

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovaa tekstiä.
      Millä perustelet?

• Anonyymi

En ymmärräkään ja tiedän sen erittäin hyvin. Minulla on estynyt persoonallisiishäiriö.

• Anonyymi

*persoonallisuus...

• Anonyymi

Se ei ole este vaan voimavara oikein käytettynä

• Anonyymi

Älykäs ihminen tietää kenen kanssa vuorovaikutusta kannattaa välttää.

• Anonyymi

Et taida ymmärtää mitä älykkyys tarkoittaa. Olet valitettavasti väärässä.
        Ilman ymmärtämisen halua ja uteliaisuutta ihmiskunta ei olisi koskaan kehittynyt.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida ymmärtää mitä älykkyys tarkoittaa. Olet valitettavasti väärässä.
        Ilman ymmärtämisen halua ja uteliaisuutta ihmiskunta ei olisi koskaan kehittynyt.
        -sivusta

Onko hän sosiaalialan työntekijä?

• Anonyymi

Kerro se salaisuus. Älykäs en koe olevani, mutta estynyt kyllä.

• Anonyymi

En vaan voi sietää sellaista ihmistä, joka ikäänkuin roikottaa toista ihmistä jossain käsivarren päässä ikääkuin että näen sinut, mutta en kuitenkaan näe! Ja kyse olisi ollut vain ystävyydestä! En todellakaan halua olla missään tekemisissä kanssasi. Jos luulet että voit rahalla korvata sen, mikä oli minulle äärimmäisen tärkeää, vakituinen työpaikka ja ne minulle niin rakkaat työkaverit ja lapset joita halusin hoitaa, niin et todellakaan ole sellainen ihminen jonka elämääni haluaisin. Lupaan sen, että tulet saamaan minulta henkisesti turpaan, jotta varmasti ymmärrät kuinka vähän pidän sinusta!!

• Anonyymi

Se tapa miten olet toiminut on tehnyt sinut näkymättömäksi minulle! Ja sitä tulet minulle aina olemaan. Minä tulen todella nauttimaan siitä hetkestä kun saan haukkua sinut kasvotusten. Olet pelkkää ilmaa minulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tapa miten olet toiminut on tehnyt sinut näkymättömäksi minulle! Ja sitä tulet minulle aina olemaan. Minä tulen todella nauttimaan siitä hetkestä kun saan haukkua sinut kasvotusten. Olet pelkkää ilmaa minulle!

Oletko aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä päivää odotan, jotta viimeinkin ymmärtäisit sen, ettei meistä koskaan voi tulla ystäviä toisillemme, sinä hiljaisuudellasi pilasit kaiken! Ja myös iso määrä ihmisiä pilasi projektia, joka saa..nan päivän sillä kautta rantain esityksellä! Mitään niin vastenmielistä en kokenut, kuin se mitä rankkoina vuosina tapahtui!! Kukaan ei ymmärtänyt sitä miten pahalta se kaikki. Ja nyt joku vieläkin että haluaisin auttaa häntä! Voin hyvin kun ajattelen sitä, kun saan haukkua tietyn henkilön ihan lyttyyn!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä päivää odotan, jotta viimeinkin ymmärtäisit sen, ettei meistä koskaan voi tulla ystäviä toisillemme, sinä hiljaisuudellasi pilasit kaiken! Ja myös iso määrä ihmisiä pilasi projektia, joka saa..nan päivän sillä kautta rantain esityksellä! Mitään niin vastenmielistä en kokenut, kuin se mitä rankkoina vuosina tapahtui!! Kukaan ei ymmärtänyt sitä miten pahalta se kaikki. Ja nyt joku vieläkin että haluaisin auttaa häntä! Voin hyvin kun ajattelen sitä, kun saan haukkua tietyn henkilön ihan lyttyyn!

Senkus haukut jos se oloa parantaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko tarkastella muita kuin
        Sun omia kommunikointi tapoja ja tyyliä kriittisesti.
        Ja huomata miten perseellään sun oma tyyli on
        Ei yhtä oikeaa tapaa sun muuta ihan mustavalkoista ajatus paskaa..
        Sun piti olla älykäs
        Jäikö toi sosiaalinen kanssaköynti sen ulkopuolelle!
        Todellisuus on se ettet vieläkään tiedä
        Koska et oikein osaa luoda yhteyttä
        Etkä kunnon keskustelua .
        Jotakin vitun
        Alapää ja muuta olrvelystä..
        Kyl sä voit kehittyä mut nyt menee
        Sun omakin osaaminen suurennuslasin alle!
        Mun seuraan et välttämättä pääse
        Sillä en oo mikään ällö fetissi obejecti
        Olisit hiukan miettinyt
        Jos olisit mut halunnu pitääkki
        Mut et halua se on tullu ihan Prkl selväksi

• Anonyymi

Olen mies, en hiiri.

• Anonyymi

Joo sit ku sun suun teippaa kiinnii ei kyllä muuten
        Asiasta voi olla montakin mieltä,,😂

• Anonyymi

Puhutko aviopuolisostasi vai jostakin ystävästäsi?

• Anonyymi

Minkä ihmeen salaisuuden.

• Anonyymi

En kovin pitkään lukenut psykiatriaa.

• Anonyymi

Stalkkeri tietää "salaisuuden" mutta ei ymmärrä että häntä on vedetty kokoajan kuin pässiä narussa

• Anonyymi

Estyneisyydestäkin voi oppia pois. Ihmisiä täällä vain kaikki ollaan. Surkuhan se on, jos ei ymmärrä että kaiken saisi kun vain pyytää. Monella asialla on hintansa, mutta osaako nähdä arvon, se on se kysymys. Rakkaus on ikuinen, siihen ei edes korruptio pure. Sen kanssa mieli on aina levollinen.

• Anonyymi

Sinun tapasi vuorovaikutus on sieltä
      Karmeinmasta päästä
      Parempia ja muita tapoja on paljonkin
      Kun "olen oikeassa" ja "minun kommunikointi tyyli
      on ainoa oikea"
      Ajattelu mitä paskaa jauhat
      Oikeasti sä oot vitun laiska ihminen
      Joka haluaa helposti saatavat painot ympärille.
      Ei juuri muuta..
      Mitä sattuuko kun et ookkaa niin vitun täydellinen !

• Anonyymi

Aina ihminen ei ajattele olevansa aina oikeassa, joskus hänet vain tulkitaan niin. Varmaan parempiakin tapoja olisi. Mikä nyt kellekin sopii, kaikessa omat puutteensa. Laiskuus ja epätäydellisyys on mukavaa, turha niistä pahastua. Inhimillistä vain. 🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      374
      2913
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1579
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      17
      1144
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1038
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      1005
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      953
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      81
      945
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      918
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      859
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (71) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja