ollut ymmärtänyt sitä, että tiesin salaisuutesi jo seitsemän vuotta sitten! Olet älykäs, mutta aivan liian estynyt ihmisenä ymmärtämään vuorovaikutuksesta juuri mitään!
Etkö tosiaankaan
23
525
Vastaukset
- Anonyymi
Kovaa tekstiä.
Millä perustelet? - Anonyymi
En ymmärräkään ja tiedän sen erittäin hyvin. Minulla on estynyt persoonallisiishäiriö.
- Anonyymi
*persoonallisuus...
- Anonyymi
Se ei ole este vaan voimavara oikein käytettynä
- Anonyymi
Älykäs ihminen tietää kenen kanssa vuorovaikutusta kannattaa välttää.
- Anonyymi
Et taida ymmärtää mitä älykkyys tarkoittaa. Olet valitettavasti väärässä.
Ilman ymmärtämisen halua ja uteliaisuutta ihmiskunta ei olisi koskaan kehittynyt.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää mitä älykkyys tarkoittaa. Olet valitettavasti väärässä.
Ilman ymmärtämisen halua ja uteliaisuutta ihmiskunta ei olisi koskaan kehittynyt.
-sivustaOnko hän sosiaalialan työntekijä?
- Anonyymi
Kerro se salaisuus. Älykäs en koe olevani, mutta estynyt kyllä.
- Anonyymi
En vaan voi sietää sellaista ihmistä, joka ikäänkuin roikottaa toista ihmistä jossain käsivarren päässä ikääkuin että näen sinut, mutta en kuitenkaan näe! Ja kyse olisi ollut vain ystävyydestä! En todellakaan halua olla missään tekemisissä kanssasi. Jos luulet että voit rahalla korvata sen, mikä oli minulle äärimmäisen tärkeää, vakituinen työpaikka ja ne minulle niin rakkaat työkaverit ja lapset joita halusin hoitaa, niin et todellakaan ole sellainen ihminen jonka elämääni haluaisin. Lupaan sen, että tulet saamaan minulta henkisesti turpaan, jotta varmasti ymmärrät kuinka vähän pidän sinusta!!
- Anonyymi
Se tapa miten olet toiminut on tehnyt sinut näkymättömäksi minulle! Ja sitä tulet minulle aina olemaan. Minä tulen todella nauttimaan siitä hetkestä kun saan haukkua sinut kasvotusten. Olet pelkkää ilmaa minulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tapa miten olet toiminut on tehnyt sinut näkymättömäksi minulle! Ja sitä tulet minulle aina olemaan. Minä tulen todella nauttimaan siitä hetkestä kun saan haukkua sinut kasvotusten. Olet pelkkää ilmaa minulle!
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä päivää odotan, jotta viimeinkin ymmärtäisit sen, ettei meistä koskaan voi tulla ystäviä toisillemme, sinä hiljaisuudellasi pilasit kaiken! Ja myös iso määrä ihmisiä pilasi projektia, joka saa..nan päivän sillä kautta rantain esityksellä! Mitään niin vastenmielistä en kokenut, kuin se mitä rankkoina vuosina tapahtui!! Kukaan ei ymmärtänyt sitä miten pahalta se kaikki. Ja nyt joku vieläkin että haluaisin auttaa häntä! Voin hyvin kun ajattelen sitä, kun saan haukkua tietyn henkilön ihan lyttyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä päivää odotan, jotta viimeinkin ymmärtäisit sen, ettei meistä koskaan voi tulla ystäviä toisillemme, sinä hiljaisuudellasi pilasit kaiken! Ja myös iso määrä ihmisiä pilasi projektia, joka saa..nan päivän sillä kautta rantain esityksellä! Mitään niin vastenmielistä en kokenut, kuin se mitä rankkoina vuosina tapahtui!! Kukaan ei ymmärtänyt sitä miten pahalta se kaikki. Ja nyt joku vieläkin että haluaisin auttaa häntä! Voin hyvin kun ajattelen sitä, kun saan haukkua tietyn henkilön ihan lyttyyn!
Senkus haukut jos se oloa parantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko tarkastella muita kuin
Sun omia kommunikointi tapoja ja tyyliä kriittisesti.
Ja huomata miten perseellään sun oma tyyli on
Ei yhtä oikeaa tapaa sun muuta ihan mustavalkoista ajatus paskaa..
Sun piti olla älykäs
Jäikö toi sosiaalinen kanssaköynti sen ulkopuolelle!
Todellisuus on se ettet vieläkään tiedä
Koska et oikein osaa luoda yhteyttä
Etkä kunnon keskustelua .
Jotakin vitun
Alapää ja muuta olrvelystä..
Kyl sä voit kehittyä mut nyt menee
Sun omakin osaaminen suurennuslasin alle!
Mun seuraan et välttämättä pääse
Sillä en oo mikään ällö fetissi obejecti
Olisit hiukan miettinyt
Jos olisit mut halunnu pitääkki
Mut et halua se on tullu ihan Prkl selväksi
- Anonyymi
Olen mies, en hiiri.
- Anonyymi
Joo sit ku sun suun teippaa kiinnii ei kyllä muuten
Asiasta voi olla montakin mieltä,,😂
- Anonyymi
Puhutko aviopuolisostasi vai jostakin ystävästäsi?
- Anonyymi
Minkä ihmeen salaisuuden.
- Anonyymi
En kovin pitkään lukenut psykiatriaa.
- Anonyymi
Stalkkeri tietää "salaisuuden" mutta ei ymmärrä että häntä on vedetty kokoajan kuin pässiä narussa
- Anonyymi
Estyneisyydestäkin voi oppia pois. Ihmisiä täällä vain kaikki ollaan. Surkuhan se on, jos ei ymmärrä että kaiken saisi kun vain pyytää. Monella asialla on hintansa, mutta osaako nähdä arvon, se on se kysymys. Rakkaus on ikuinen, siihen ei edes korruptio pure. Sen kanssa mieli on aina levollinen.
- Anonyymi
Sinun tapasi vuorovaikutus on sieltä
Karmeinmasta päästä
Parempia ja muita tapoja on paljonkin
Kun "olen oikeassa" ja "minun kommunikointi tyyli
on ainoa oikea"
Ajattelu mitä paskaa jauhat
Oikeasti sä oot vitun laiska ihminen
Joka haluaa helposti saatavat painot ympärille.
Ei juuri muuta..
Mitä sattuuko kun et ookkaa niin vitun täydellinen !- Anonyymi
Aina ihminen ei ajattele olevansa aina oikeassa, joskus hänet vain tulkitaan niin. Varmaan parempiakin tapoja olisi. Mikä nyt kellekin sopii, kaikessa omat puutteensa. Laiskuus ja epätäydellisyys on mukavaa, turha niistä pahastua. Inhimillistä vain. 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3742913Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201579Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan171144Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571038Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta281005En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82953- 81945
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149918Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205859