Jos ei nähtäisi enää
Tulisi niin ikävä
33
664
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tulisi 🥲
- Anonyymi
Valitettavasti teit valintasi ja ei nähdä enää.
- Anonyymi
Minkälainen valinta? Kuka, mies vai nainen?
- Anonyymi
Ei ainakaan tämän palstan oletusten perusteella pidä tehdä mitään päätöksiä?
Täällä voi miljoona ihmistä kirjoittaa ja on 0,0001 prosentin mahdollisuus, että olisi se jonka kuvittelet hänen olevan, siis jonkun tutun.- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanista ihanin 👩🍒🥰❤️
❤️❤️
- Anonyymi
Varmasti, mutta näkeminen etäältä on ihan kidutusta. Kauanko pitää kärsiä?
- Anonyymi
Sama juttu. Kun kukaan ei halunnut ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Mies. Tietää kyllä itse. Vaipui hiljaisuuteen ja niin vaivun minäkin. Saat katoilla rauhassa.
- Anonyymi
Sama mulla miestä joka on läheltä.
En muutenkaan tajua mitä hän haluaa ( vastausta en saanut ) jatkon suhteen. Siksikö että tiedät olevamme erilaisia ihmisiä, emme tietääkseni tunne toisiamme ainakaan vielä. Et edes ikääni.
Tuntuu välttelevän. Näemmekö enää? Ikävä/kaipaus jo ja samalla epäselvyyttä. Jos ei enää nähtäisi kyllä kipeää tekee. - Anonyymi
otahan turpaasi ja kärsi kunnolla teoistasi kukaan ei tuommoisia sekopäitä halua elämäänsä tuhoamaan. Eikä mitään teiltä saatu eikä mitään hyötyä mihinkään.
- Anonyymi
Eikö ystävät olisi hauskempia kuin vihamiehet? Ystävyydestä ammentaa pidempään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ystävät olisi hauskempia kuin vihamiehet? Ystävyydestä ammentaa pidempään.
Tietenkin se on noin.
- Anonyymi
Niin tulisi. Onneksi nähdään.
- Anonyymi
Ei me kyllä enää nähdä, kuin korkeintaan vahingossa vilaukselta, jos en ihan ehdi pois alta.
- Anonyymi
Ehkä nämä sopii jotenkin tähän, ehkä eivät ?
https://www.youtube.com/watch?v=VZt7J0iaUD0
https://www.youtube.com/watch?v=0-EF60neguk- Anonyymi
Kyl ne sopi🤣
- Anonyymi
Parempi se on olla näkemättä tai muutoin olla olematta yhteydessä jos jo pastalla olo tuo pahan olon tunnetta.
☆ - Anonyymi
Olisi vaan helpotus olla näkemättä.
- Anonyymi
Mitäpä kieltämään. Jutella täytyisi. Mieheltä.
- Anonyymi
Mikset sitten juttele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten juttele?
Soitanko suinpäin ovikelloa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitanko suinpäin ovikelloa?
Ei vaan, silmät painuilee kokoajan ja viikko alkanut ikävissä tunnelmissa. Hyviä öitä jokatapauksessa. 02.34 02.44
- Anonyymi
Kenen kanssa olis sun täytynyt voida jutella? Hyvinkin läheltä ?
- Anonyymi
Tuu vain. En purematta niele 🤗
- Anonyymi
No niinpä. 🩷En voi unohtaa sua koskaan...🥲. Tämä oli miehelle H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. 🩷En voi unohtaa sua koskaan...🥲. Tämä oli miehelle H
Vastasit H miehelle, hyvin lähelle mutta ei juuri tällä hetkellä.
- Anonyymi
Kuolen sinä päivänä kun sua ei enää näy 😔❤️
- Anonyymi
En usko, että me enää nähdään.
Ehkä se oli tarkoitettu niin.
Kaikki höpöt viestit 2014 > vuosien varrella.
Ehkei niin höpötkään... Toithan sinä iloakin.
On tapahtunut niin paljon ja silti jotenkin vähän.
Mun elämä on tosi murusina nyt.
Toivon, että sulla on asiat jotenkin paremmin.
Ja hyvin.
n>m
Levollista yötä 🙏🏻- Anonyymi
"Toithan sinä iloakin." Eli enimmäkseen harmia? Nostiko hän jo alusta lähtien kateuden ja katkeruuden uusiin sfääreihin?
Mietin vain kun tuo ilo, on jotenkin rehellisen vähättelevä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toithan sinä iloakin." Eli enimmäkseen harmia? Nostiko hän jo alusta lähtien kateuden ja katkeruuden uusiin sfääreihin?
Mietin vain kun tuo ilo, on jotenkin rehellisen vähättelevä.Olipa outo kommentti.
Mitkä ihmeen kateuden ja katkeruuden nostatuksen uusiin sfääreihin? Mitä vittua oikein selität?
Oot kyllä pihalla kuin kuoriäpäri.
Koitahan selvittää asiat sen oikean ihmisen kanssa.
muualla kuin täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa outo kommentti.
Mitkä ihmeen kateuden ja katkeruuden nostatuksen uusiin sfääreihin? Mitä vittua oikein selität?
Oot kyllä pihalla kuin kuoriäpäri.
Koitahan selvittää asiat sen oikean ihmisen kanssa.
muualla kuin täällä.Itse paljastit muutamalla sanalla tuon kaiken kirjoittamassasi kommentissa ja se tuotiin esille tuossa mihin vastasit. Miksi esität tietämätöntä?
Ja mitähän selvitettävää minulla on kenenkään kanssa? Kun tätä katsoo laajasti, se on sinä joka vuodattaa ja haluaa selvittää ja minä vain kyselen.
Tuo kun puhut selvittämisestä, kertoo vielä lisäksi sen, kuinka keksit päästä asioita. Minun kommentissa kun ei missään vuodateta ja toivota rivien välissä minkäänlaista selvittämistä.
Taidat tarvita psykiatria tai jtn muuta vastaavaa? Kenties psykoterapiaa?
- Anonyymi
Niin ikävä on nähty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223