Murheellisena luin uutisen Reinon pois menosta. Olen seurannut ohjelmaanne mielenkiinnolla ja Reino on ollut niissä aina huomioituna ja hyvin esillä, niin kuin tv-staran kuulu ollakin. Todella surullista kun koirasta aika jättää. On oma kokemus; kääpiövillakoira Sanni kuoli 14,5- vuotiaana. Se oli äärettömän surullinen kokemus kun veimme eläinlääkäriin viimeiselle piikille. Itkin , itkin ja itkin. Sanni tuhkattiin ja uurna on vieläkin takan päällä. Olenkin sanonut kun minusta aika jättää, Sannin uurnan voi laittaa minun kainaloon minun matkalle iäisyyteen. Otan osaa teidän suruun, melkein itkettää kun tunnen vieläkin Sannin menetyksen, oli niin raskas kokemus. Voimia koko perheelle; elämä jatkuu uusin haastein ja kokemuksin. T. Armi
Reino-koira, Ellen ja Jari
Anonyymi-ap
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995