On tosi sääli

Anonyymi-ap

Jäädä vihaan kiinni. En tosin edes tiedä mistä sellainen voi syntyä. Potentiaalista hyvää ei ole loputtomasti, hassua ettet hoksaa sitä.

13

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta tämä tilanne on melko antikliimaksinen. Jotenkin tunkkainen ja hölmö

• Anonyymi

Se on tosi sääli, luopuisit jo vihastasi.

• Anonyymi

Ei vihaa tunne päinvastoin.

• Anonyymi

EN mä vihaa, olen vain pettynyt miten asiat on ajautunut tähän pisteeseen.

• Anonyymi

Potentiaalista hyvää on loputtomasti, varsinkin ihmisille hyvinvointimaassa. Mut halutaan arvotonta krääsää, huumeita, epärehellisyyttä, vouhkaamista ja muuta halpaa jännitystä. Ei kelpaa hyvä eikä kaunis, eikä kukaan siitä halua mitään maksaa jos niikseen. AINA on suututtava että tulee kuulluksi eikä muiden hyväksikäyttämäksi.

Kirjoitat kuin jollekkin lapselliselle idiootille. Tuollaista pyhistelevää lässytystä KUKAAN jolla vihan tunteita päällä niin ei tosiaan halua kuulla.

Alan kylmäksi ihmisille. Suomalaiset eivät ole minun arvoisiani. Minun kaltaiseni intellektuellit ovat tärkeä osa yhteiskunnallista eksistentialismia. Mutten enään välitä enkä anna mitään hyvää itsestäni. Nielaiskoot iso paha susi koko slaavipaskan. Teen jatkossa bisnekseni korkeatasoisempien ihmisten kanssa kun epäluotettavat suomalaiset.

🖕

• Anonyymi

Juu pidä sä se sun paska turpasi vain kiinni kun et muuhun pysty ämmä jo on yli 40 käyttäytyy kuin lapsi olin jo silloin kun olit 18 olin samaa mieltä et ole yhtään kehittynyt mihin ihmisen täytyisi

• Anonyymi

Hyvää on niin kauan kun sitä tekee. Hyvä tulee hyvän luokse.

• Anonyymi

Noin se on.

• Anonyymi

Oikeastaan se on niin, että se kiukku liittyy enemmänkin siihen että mitään konkreettista ei tapadu.

• Anonyymi

Taidat olla pelkkää ilmaa monelle ihmiselle? En keksi muuta syytä kiukulle.
        Ihminen jolla on sosiaalisia suhteita, ei kiukustu tuollaisesta, vaan jatkaa elämäänsä.

Otan osaa siihen ettei sinulla ole ystäviä. Oletko harkinnut mitään harrastusta tms, mistä löytäisit ystäviä?

• Anonyymi

En ole sulle mistään vihainen. Jos minua tarkottaisit. Miksi olisin? Tämä paikka ei vaan ole mun paikka. Voin huonosti täällä. Siksi nyt taas pois. Nähdään irl.

• Anonyymi

En tiedä, miksi jäisi. Jotkut eivät haluaisi olla vihaisia, vaikka joku olisi haukkunut palstalla tai oikeassa elämässä tutuille. Yhtäkkiä useampi täysin vieras ihminen huomaa sinut jo kaukaa. Joku vastaantulija tuijottaa, joku nauraa sinua katsoen ja joku ohi mennessään hidastaa ja kääntyy katsomaan kasvojasi. Ilmeisesti on tehty numeroa yleisesti jo ilman, että mitään tämän enempää on tapahtunut. Jos olisin kertonut jotain henkilökohtaisia asioita, olisivatko nekin kohta kaikkien tiedossa?

• Anonyymi

Tuollainen tunne voi tulla helposti, jos on herkkä ihminen, vaikkei kukaan ole sanonut mitään. Itse en ole edelleenkään kaivatustani kertonut kuin kahdelle, eivätkä hekään tiedä kuka kaivattuni on. Vaikka tiedän että kaivattuni on kertonut useammalle, en jaksa välittää. En ole tehnyt omasta mielestäni mitään pahaa, eikä minulla ole mitään hävettävää. Elämässä tapahtuu monenlaista. Mut nyt pois tosiaan täältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe