IIIIIIIIIIK!!!!

gdfan

okei, yle teemalta tuli n. 18.15 green dayta, ja näin vaan lopun. yritin sitä nauhottaa mut en onnistunu nauhottaa ),: Katoitteko sen? kai green day tulee viel yle 2? paras tulla...

17

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt Gd fani.. :'(

      Noi kakkosen porukat näyttelee tollasia vanhoja kurppia vaan.. :'(

      Ei o yle teemaa, mut toivottavasti ne näyttää GD:tä kakkosella, ja ainakin sitten koosteessa syksyllä. (?) ku ei juontaja jotai sellast puhunu?

    • Sally.

      Ei sitä varmaa TV2:lta enää näytetä, ku sehän tulee suorana ja GD tuli sen tauon aikaan... Että näin taas. Onneks sain ees nauhotettuu MTV:ltä American Idiot:in, hyvä meininki oli! :) Ois kyllä ollu kiva nähä muutki kappaleet.

      • risupää

        tässä vaiheessa voin huokaista helpotuksesta!! onneks meillä näkyy yle teema!! ei jääny green dayn näkemättä!!! otan osaa jotka ei nähny upeaa showta!! mulla ois rikkoutunu ovi jos toinenki ellen ois nähny!!...oon niin hullautunu... xD


      • gdfan

        Eli, snif snif, sitä ei tuu? BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Voihan vitut! no, onneks näin ees 2 minuuttii... miks kakkoselt tulee vaa jotain country laulajii eikä green dayt? (ihmetellään kamuni kanssa...)


      • risupää
        gdfan kirjoitti:

        Eli, snif snif, sitä ei tuu? BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! Voihan vitut! no, onneks näin ees 2 minuuttii... miks kakkoselt tulee vaa jotain country laulajii eikä green dayt? (ihmetellään kamuni kanssa...)

        kyllä ne tulee ihan samat esiintyjät...se vaan että kakkosella on taukoja välissä ku on kaikkee uutisii puskettu sinne väliin


      • mii
        risupää kirjoitti:

        tässä vaiheessa voin huokaista helpotuksesta!! onneks meillä näkyy yle teema!! ei jääny green dayn näkemättä!!! otan osaa jotka ei nähny upeaa showta!! mulla ois rikkoutunu ovi jos toinenki ellen ois nähny!!...oon niin hullautunu... xD

        Green Day oli ihan mahtava siellä Live 8:ssa


      • Punk-Rock
        risupää kirjoitti:

        tässä vaiheessa voin huokaista helpotuksesta!! onneks meillä näkyy yle teema!! ei jääny green dayn näkemättä!!! otan osaa jotka ei nähny upeaa showta!! mulla ois rikkoutunu ovi jos toinenki ellen ois nähny!!...oon niin hullautunu... xD

        mä en sitä nähny kun ei näy yle teema, ja ne esiinty tauon aikana... seuraukset:
        telkka rikki...
        se sitte hieman "räjähti"... :/
        onneks ei syttyny kunnon tulipaloo.. :D

        ostin tos päivä sitte Green Dayn ekan cd!! JES!!
        tosi hyvää musaa! mutta kyllä Tré on parempi rummuis ku se (pitääpä kattoo se nimi CD.stä...) se john...


      • Punk-Rock
        Punk-Rock kirjoitti:

        mä en sitä nähny kun ei näy yle teema, ja ne esiinty tauon aikana... seuraukset:
        telkka rikki...
        se sitte hieman "räjähti"... :/
        onneks ei syttyny kunnon tulipaloo.. :D

        ostin tos päivä sitte Green Dayn ekan cd!! JES!!
        tosi hyvää musaa! mutta kyllä Tré on parempi rummuis ku se (pitääpä kattoo se nimi CD.stä...) se john...

        ei se mennykkää rikki :D

        vietiin korjaamolle ja ne korjas sen :)


    • mau

      billie sai kyllä hyvin yleisön mukaan. kaikki vaan huutaa heeeeeeeeeey-ooooo (kuten myös mike ;)) :DD

      tré taas heitti kepukat menemään ;D

    • Murheen murtama gd fani..

      Niin mitkä biisit ne soitti?

      Vai vaan yhden? :(

      En nähny, kakkonen ei näytä muuta kun tollasta tuntematonta hörhömusiikkia, ja yle teemaa ei oo. :'( niisk..

      • risupää

        ekaks american idiotin, sit tuli holiday "this is to all fuckin' politics...." ja sit minority ja lopuksi...ihmettelin vähä aikaa mut kyllähän se sopi tämäkin kappale bj:n suuhun ku nappi ohtaan....we are the champions xD

        "scream that every american redneck will hear you"


    • Sally.
      • risupää

        winampilla pääsee kattoon!! ja laatu on moninkertasesti parempi ku edellä mainitulla sivulla....siis jos omistaa tämän winamp 5....


      • Punk-Rock

        kiitti TOSI PALJO SULLE!!!!!!!!!! :)))))))

        mulla vähä pätkii mutta näkyy silti:)
        KIITTI TOSI PALJO!!
        (nyt harmittaa ku menin rikkoo telkkani..:/)
        no..ei se mittää... hankin jostai uuen...:D


    • she

      Harmi etten päässy paikan päälle, näytti olevan tosi kova meno.

    • ...

      olipa taas hyvät heee-ooo:t :D

      • risupää

        kyy-yllä ;) sai kyllä hyvin yleisön mukaan xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe