Olisi mukavampaa käydä särkillä viinakaupassa. Keskustan Alko on jo liian tuttu.
Sinne olisi mukavampi viedä tyhjät hylsytkin, ei tarvitsisi olla selkä ulko ovelle päin kokoajan niinkuin Superissa ettei kukaan tuntisi. Eipä muuta kuin Alko Särkille ja muistakaa parkkikiekot mukaan.
Alko Hiekkasärkille
19
347
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi käyt alkossa?
- Anonyymi
No se on vaan semmonen tapa.
- Anonyymi
Mitäs tämä nyt on? Kyllä aikuinen normaali mensch siis ihminen on sen verran rohkea, että uskaltaa käydä Alkossa tai kaupasa hakemassa juotavansa ilman että paska housuissa pelkää.Mitä muut ajattelee tai joku kyttää minua ei ainakaan haittaa yhtään! Joku raja
- Anonyymi
Ei minua pelota Alkossa käynti, mutta vähän hävettää viedä neljä isoa jätesäkillistä tyhjiä hylsyjä. Särkillä ei olisi tuttuja niin paljon. Tehdään jokin diili, vie sinä nuo mun hylsyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua pelota Alkossa käynti, mutta vähän hävettää viedä neljä isoa jätesäkillistä tyhjiä hylsyjä. Särkillä ei olisi tuttuja niin paljon. Tehdään jokin diili, vie sinä nuo mun hylsyt.
No eihän se mikään paha juttu ole kun vain neljä säkillistä hylsyjä,ja vielä mitä vitxxxx se kuuluu kenellekään vaikka viet Alkoon tuhat kassia hylsyjä?
- Anonyymi
Jos inhoaa ja pelkää tuulimyllyjä, niin kyllä silloin pelkää ja peittelee myös Alkossa käyntejään. Se on faktaa. Ei sille mitään selitystä ole. Mutta eihän tuulimyllyjenkään pelolle mitään selitystä ole.
- Anonyymi
Tuulimyllyjen pelko on ihan aiheellista suuri osa tuulivoima myönteisistä on pahasti päästään vialla tuoreen tutkimuksen mukaan joka on tietenkin puolueeton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulimyllyjen pelko on ihan aiheellista suuri osa tuulivoima myönteisistä on pahasti päästään vialla tuoreen tutkimuksen mukaan joka on tietenkin puolueeton.
Muistakaa äänestää vihreitä niin saadaan lisää tuulimyllyjä ja kun niitä on kaikkialla, niin tuo epäaito ja perusteeton myllypelkokin häviää. Eihän me enää pelätä sähköpylväitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa äänestää vihreitä niin saadaan lisää tuulimyllyjä ja kun niitä on kaikkialla, niin tuo epäaito ja perusteeton myllypelkokin häviää. Eihän me enää pelätä sähköpylväitäkään.
Sähköpylväät ovat palsaa ja äärimmäisen myrkyllisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta sillä on väliä miten niihin sähköpylväisiin se sähkö tuotetaan,Jos tuulivoiman varaan lasketaan niin se on todellakin erittäin epävakaa energian tuotanto muoto.Me tarvitsemme vakaan sähköntuotannon ja se vakaa on ydinvoima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta sillä on väliä miten niihin sähköpylväisiin se sähkö tuotetaan,Jos tuulivoiman varaan lasketaan niin se on todellakin erittäin epävakaa energian tuotanto muoto.Me tarvitsemme vakaan sähköntuotannon ja se vakaa on ydinvoima.
Ei se sähkö missään tolpissa ole, vaan kaapeleita pitkin kulkee. Ja nykyään ne kaapelit kaivetaan maahan. Vakaa ydinvoima tuntuu vaan olevan vuodesta aina kuukausitolkulla huollossa ja pois pelistä. Ydinjätteet saa varmaankin sitten kipata sinun pihalle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pesosen Jehevi osti jo kaiken myllysähön halavalla pois, pelasti ilmastonmuutoksen siinä kans ja kuittas omat päästömaksut
ja nyt sitte tienaa myymällä kallista pörssisähköö alapon kone oy ssä käyville Nez Perce intiaaneille , jotka on kieltämättä aika kovia vettään perrseet ....
- Anonyymi
Särkille tulee paljon parkkipaikkojakin.
- Anonyymi
Myös parkkipaikkoja tulee särkille tiedä vaikka saisi kesäisen romanssin aikaan sellaisen kanssa heheh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös parkkipaikkoja tulee särkille tiedä vaikka saisi kesäisen romanssin aikaan sellaisen kanssa heheh
Romanssi parkkipaikan kanssa? Sinulla on hiukan erikoiset mieltymykset. Heh. Toki olen kuullut sanonnan että naiset on kuin parkkipaikkoja: parhaat on varattuja ja vapaana olevat on invoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Romanssi parkkipaikan kanssa? Sinulla on hiukan erikoiset mieltymykset. Heh. Toki olen kuullut sanonnan että naiset on kuin parkkipaikkoja: parhaat on varattuja ja vapaana olevat on invoja.
No itseasiassa romanssi parkkipirkon kanssa on vielä aika normia,pystyn parempaanki töissä pistelin esimiehen muijjaa ja eräs lesbo sanoi että siitä tuli hetero kun se oli kanssani sängyssä Mutta safe The first eli aina käytän kondomia niin ei tule mitään popoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No itseasiassa romanssi parkkipirkon kanssa on vielä aika normia,pystyn parempaanki töissä pistelin esimiehen muijjaa ja eräs lesbo sanoi että siitä tuli hetero kun se oli kanssani sängyssä Mutta safe The first eli aina käytän kondomia niin ei tule mitään popoja
Harmi, että isäs ei käyttänyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, että isäs ei käyttänyt.
Koska tunnut jotensakin olevan aika fiksu kaveri,niin eikö se ole sinusta aika au naturel eli Ransk luonnollista että on parkkipirkon kanssa sillee? Tai esimiehen muijan kans? minä olen silleen salliva ja monipuolinen enkä tuomitse ketään.
- Anonyymi
vielä parempi, Alkon vois siirtää ylivieskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722