Oli öljynvaihdolla hintaa, laskun tarvikelista oli pitkä .
Öljyt , öljynsuodatin, pohjaproppu, tiiviste, pientarvikkeet, työt.
Tavallinen pieni henkilä'öauto, laskun loppusumma 172,00 euroa.
Asiakkaana värjätty blondi, vaikuttiko asiaan.....
Ensimmäinen ja viimeinen kerta Tikkurilan Teboililla.
Tikkurilan Autohuolto
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä kova hinta öljynvaihdosta, kyseisellä yrityksellä on perisyntinä tuo laskuun lisättävät "pienet kertaerät" joista kertyy lopulta muhkea lasku.
- Anonyymi
Miksi menit sinne ? Kaikkihan tietää, että ne ryöstää noilla hinnoilla.
- Anonyymi
Noi on noita polttomoottorin monia lisälaskuja. Vaikka itse vaihtaisi, niin öljynsuodattimet ja öljyt maksaa silti rahaa. Ja kai sille omalle ajallekin jonkun hinnan voi laittaa. Sitten on vielä hihnat, tulpat, jäähdytinnesteet, ilmansuodattimet ym. ym. Hirveä riesa.
- Anonyymi
Joo , mullakin öljy ja suodatin maksaa 30 € aina 10 tkm.n välein . Ilmansuodattiman vaihto on onneksi vain 50 tkm välein . Ja ne hihnat vielä , apulaitehihna 120 tkm ja jakopää sarja 175 tkm / 10 vuotta . Itse kun puuhailee niin aikaa menee 15 minuutista 4 tuntiin ( jakohihnasarja ) . Ei ole ninulla varaa omistaa sähköautoa , kun niiden arvot putoaa 1000 € / kk .
- Anonyymi
Huollot kannattaa aina kilpailuttaa esim AutoJerryn sivustolla, tai ottaa huoltoon omat öljyt. Moniin paikkoihin voi viedä omat öljyt.
- Anonyymi
Tokmannilta saa kanisterin huippuölyä samaan hintaan, kuin merkkihuollosta litran....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145