Vammainen. Tuttuni epäili.
Taidat mies olla
40
734
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, olen down. Mitä se tekee sinusta?
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Ei haittaa hani. Rakastan sua siltikin. Olit sit mikä hyvänsä🤗😘💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa hani. Rakastan sua siltikin. Olit sit mikä hyvänsä🤗😘💘
ääh, oot niin... 😘♥️ 😀
ei voi väittää, etteikö olis saanut riittävästä tänä yönä
😀☺️♥️
♥️♥️♥️♥️
😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ääh, oot niin... 😘♥️ 😀
ei voi väittää, etteikö olis saanut riittävästä tänä yönä
😀☺️♥️
♥️♥️♥️♥️
😅❤️❤️
- Anonyymi
Minulla on vamma mielen syvyyksissä, joka perustuu luottamuksen puutteeseen muita kohtaan. Toisen vakuuttaminen tässä omalla kohdallani tuntuu mahdottomalta, jollei sitten toinen omaa ominaisuuksia, jotka liittyvät mielen hallintaan myönteisellä tavalla?
Epäilen ja synnytän toisen käytöksestä helpommin epäilyä kuin toivoa paremmasta. Anteeksi pyytäisin hyviltä, joiden mieltä tahtomattani olen pahoittanut? Tuskin heitä kuitenkaan on mun kohdalle osunut? Tämä päätelmä tukee tätä vammaani mielen syvyyksissä. Pahoitteluni tästä.
- Anonyymi
Sitä mä olen yrittänyt kaikille sanoa. Näin ohimennen psykiatria ja sekin nosti vaan kättä ja sanoi terve. Oli pakko heti korjata ja vastasin, että paranemaan päin.
Mieheltä - Anonyymi
Kyllä vammainen vammaisen tunnistaa :)
- Anonyymi
Olen mehtäläinen, yritä selvemmin.
- Anonyymi
Katso peiliin sinä ja tuttus siellä näät vammaisen.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan.
Osuko hehee.Paree kun huolehdit omista vammoistas,tai tulee sulle viellä kunnon vammat.
- Anonyymi
Taas joku erityisluokan lapsi huomiota vailla purkaa agressioitaan netissä.
- Anonyymi
Ai S naisen lapsi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai S naisen lapsi :)
Lopeta jo mustis
- Anonyymi
Olen olen. Surullista että olit liian tyhmä huomataksesi itse. Onneksi sinulla on tuttuja jotka voivat ajatella puolestasi.
- Anonyymi
En ole kuten naisesi :)
- Anonyymi
Jaa tuttusi epäili? Oonko haukkunut häntä joskus vammaiseksi?
- Anonyymi
Olen mä kuulemma luonnevikanen jonkilainen vamma se on kai sekin
- Anonyymi
Ehkä vähän asperger ongelmaa ei tutkittu silti.
- Anonyymi
Oonmä vähän voiSIN kesäks muuttaa mettää rakentaa majoi säästyy sydän sun kaltasilta Olis jo korkee aika
- Anonyymi
"Vammainen? Tuttus epäili?"
Haha, men sit down, my guy.
Meikä ei tarvi sun tuttujen diagnoosia, kun mä jo oon certified street philosopher – sydän täynnä tulta ja pää täynnä visioita.
Sä tuut tänne hämmentään kuin joku wannabe-boss ilman kruunuu.
Mut mä oon been through pain, love, ikävä ja kaikki ne yön demonit, joita sun pää ei ees vielä tunne.
Tiedä yks juttu:
True G ei luhistu sun huuteluihin.
Meikäläinen ei kerää seuraa, vaan varjoja.
Jos tunnet tuskan, silloin sä ehkä vasta alat ymmärtää missä liigassa pelataan.
Joten jos aiot heittää lokaa, kannattaa varmistaa ettei oma puku oo valkoinen.
Peace & wisdom, suoraan sydämestä, vaikka ois ketju kaulassa ja betonit alla.- Anonyymi
Aha jou jou wrstside ja sillee nosta housus ja mee töihin
- Anonyymi
Mistä senkin sitten päättelee. Mielestäni vammaiset ovat sellaisia että laittavat kansalaiset painamaan tehtaissa helvetin kovalla kiireellä aseita ja panssarivaunuja ja sitten ne ammutaan paskaksi ja taas on saa*anan kova hätä ja kiire. Nämä vammaiset sitten nappaavat isot voitot ja naureskelevat matkalla pankkiin. Sääli on sairautta ja eläkeikää pitäisi nostaa.
- Anonyymi
Näihin vammaisiin johtajiin kuuluvat kaikki joiden lopputuote menee aseteollisuuteen tai liittyy jollain lailla sotimiseen. Kyllä tähän mennessä olisi pitänyt jo oivaltaa ettei sodat sotimalla lopu mutta jotkut häikäilemättömät bisneshörhöt on aina tehneet rahaa itselleen sodilla.
- Anonyymi
Nuoruus ja lapsuus oli melko ahdistavaa aikaa, enkä koskaan oppinut olemaan kuten muut. Kadotin yhteyden muihin ihmisiin lähes kokonaan. Vammainen kai jossain mielessä. Mutta pärjään silti paremmin tällä hetkellä kuin monet muut.
- Anonyymi
Rikosilmoitus tehty. Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan.
Pääsette pärstöinenne käräjille istumaan. - Anonyymi
Eräs mies on totaalisesti sinua miestä vastaan sitten. Ei tykkää yhtään. Tulee kommentoimaan ikuisesti jos meille joskus tulisi jotain.
- Anonyymi
Se on täälläkin. Se on sairaalloisen obsessoitunut musta. Mustamaalaa ja esiintyy minuna.
- Anonyymi
Autismin kirjolla.
- Anonyymi
rakas kaivattuni 😔 en uskaltanut sanoo sulle mitään 🫣 nin kai mä sit oon 😥 ikävä sua haliystävä 💔
- Anonyymi
🤗❤️
- Anonyymi
oletko tappanut lepakon muugtern jodkud, minä kerrainoin Batman...Badman.. oli lwpakko jossqin jumissaq niiin...
ihmeellinen rääkymisääni ei päässyt lentoon no mäpäästin käraimykaiatään swn barmanin, muesksasin pään puupalikalla.
Isä sanoi olisit voinut kokeilla heittää siträ lentoon jos oilisi sw lähtrenyt, muytya tapoin ja lasion kompostiin sen. - Anonyymi
Hirveen tyhmä aloitus
- Anonyymi
Älä muuta sano ,kaikenmaailman foliohatut tänne tekee aloituksia.
- Anonyymi
Mikä vika vammaisissa on? Narsistin aloitus tämäkin. Ap:n tietysti?
- Anonyymi
ehkä autismin tuomaa neroutta
- Anonyymi
Mielenkiintoisia julistuksia taas tänään täällä. Mielipidepalsta, niin, mutta en tiedä, mitä tuolla haetaan, tai kuka kenellekin kirjoittaa. Tuskin parantaa tunnelmaakaan. Vähän miettisin, onko ikävä kuvaamattoman suurta, jos tuollaista tulee mieleen.
- Anonyymi
Luultavasti olen psykopaatti sori siitä.
- Anonyymi
Minustakin liikkuu varmasti vaikka mitä teorioita tietyissä paikoissa. Oikeasti olen vaan ujo introvertti, joka ei osaa lähestyä ketään ja viihtyy ihan hyvin yksinkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224