Taidat mies olla

Anonyymi-ap

Vammainen. Tuttuni epäili.

40

734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, olen down. Mitä se tekee sinusta?

• Anonyymi

Up.

• Anonyymi

Ei haittaa hani. Rakastan sua siltikin. Olit sit mikä hyvänsä🤗😘💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa hani. Rakastan sua siltikin. Olit sit mikä hyvänsä🤗😘💘

ääh, oot niin... 😘♥️ 😀

ei voi väittää, etteikö olis saanut riittävästä tänä yönä
        😀☺️♥️

♥️♥️♥️♥️
        😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ääh, oot niin... 😘♥️ 😀

ei voi väittää, etteikö olis saanut riittävästä tänä yönä
        😀☺️♥️

♥️♥️♥️♥️
        😅

❤️❤️

• Anonyymi

Minulla on vamma mielen syvyyksissä, joka perustuu luottamuksen puutteeseen muita kohtaan. Toisen vakuuttaminen tässä omalla kohdallani tuntuu mahdottomalta, jollei sitten toinen omaa ominaisuuksia, jotka liittyvät mielen hallintaan myönteisellä tavalla?

Epäilen ja synnytän toisen käytöksestä helpommin epäilyä kuin toivoa paremmasta. Anteeksi pyytäisin hyviltä, joiden mieltä tahtomattani olen pahoittanut? Tuskin heitä kuitenkaan on mun kohdalle osunut? Tämä päätelmä tukee tätä vammaani mielen syvyyksissä. Pahoitteluni tästä.

• Anonyymi

Sitä mä olen yrittänyt kaikille sanoa. Näin ohimennen psykiatria ja sekin nosti vaan kättä ja sanoi terve. Oli pakko heti korjata ja vastasin, että paranemaan päin.

Mieheltä

• Anonyymi

Kyllä vammainen vammaisen tunnistaa :)

• Anonyymi

Olen mehtäläinen, yritä selvemmin.

• Anonyymi

Katso peiliin sinä ja tuttus siellä näät vammaisen.

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan.

Osuko hehee.Paree kun huolehdit omista vammoistas,tai tulee sulle viellä kunnon vammat.

• Anonyymi

Taas joku erityisluokan lapsi huomiota vailla purkaa agressioitaan netissä.

• Anonyymi

Ai S naisen lapsi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai S naisen lapsi :)

Lopeta jo mustis

• Anonyymi

Olen olen. Surullista että olit liian tyhmä huomataksesi itse. Onneksi sinulla on tuttuja jotka voivat ajatella puolestasi.

• Anonyymi

En ole kuten naisesi :)

• Anonyymi

Jaa tuttusi epäili? Oonko haukkunut häntä joskus vammaiseksi?

• Anonyymi

Olen mä kuulemma luonnevikanen jonkilainen vamma se on kai sekin

• Anonyymi

Ehkä vähän asperger ongelmaa ei tutkittu silti.

• Anonyymi

Oonmä vähän voiSIN kesäks muuttaa mettää rakentaa majoi säästyy sydän sun kaltasilta Olis jo korkee aika

• Anonyymi

"Vammainen? Tuttus epäili?"
      Haha, men sit down, my guy.
      Meikä ei tarvi sun tuttujen diagnoosia, kun mä jo oon certified street philosopher – sydän täynnä tulta ja pää täynnä visioita.
      Sä tuut tänne hämmentään kuin joku wannabe-boss ilman kruunuu.
      Mut mä oon been through pain, love, ikävä ja kaikki ne yön demonit, joita sun pää ei ees vielä tunne.

Tiedä yks juttu:
      True G ei luhistu sun huuteluihin.
      Meikäläinen ei kerää seuraa, vaan varjoja.
      Jos tunnet tuskan, silloin sä ehkä vasta alat ymmärtää missä liigassa pelataan.

Joten jos aiot heittää lokaa, kannattaa varmistaa ettei oma puku oo valkoinen.
      Peace & wisdom, suoraan sydämestä, vaikka ois ketju kaulassa ja betonit alla.

• Anonyymi

Aha jou jou wrstside ja sillee nosta housus ja mee töihin

• Anonyymi

Mistä senkin sitten päättelee. Mielestäni vammaiset ovat sellaisia että laittavat kansalaiset painamaan tehtaissa helvetin kovalla kiireellä aseita ja panssarivaunuja ja sitten ne ammutaan paskaksi ja taas on saa*anan kova hätä ja kiire. Nämä vammaiset sitten nappaavat isot voitot ja naureskelevat matkalla pankkiin. Sääli on sairautta ja eläkeikää pitäisi nostaa.

• Anonyymi

Näihin vammaisiin johtajiin kuuluvat kaikki joiden lopputuote menee aseteollisuuteen tai liittyy jollain lailla sotimiseen. Kyllä tähän mennessä olisi pitänyt jo oivaltaa ettei sodat sotimalla lopu mutta jotkut häikäilemättömät bisneshörhöt on aina tehneet rahaa itselleen sodilla.

• Anonyymi

Nuoruus ja lapsuus oli melko ahdistavaa aikaa, enkä koskaan oppinut olemaan kuten muut. Kadotin yhteyden muihin ihmisiin lähes kokonaan. Vammainen kai jossain mielessä. Mutta pärjään silti paremmin tällä hetkellä kuin monet muut.

• Anonyymi

Rikosilmoitus tehty. Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan.

Pääsette pärstöinenne käräjille istumaan.

• Anonyymi

Eräs mies on totaalisesti sinua miestä vastaan sitten. Ei tykkää yhtään. Tulee kommentoimaan ikuisesti jos meille joskus tulisi jotain.

• Anonyymi

Se on täälläkin. Se on sairaalloisen obsessoitunut musta. Mustamaalaa ja esiintyy minuna.

• Anonyymi

Autismin kirjolla.

• Anonyymi

rakas kaivattuni 😔 en uskaltanut sanoo sulle mitään 🫣 nin kai mä sit oon 😥 ikävä sua haliystävä 💔

• Anonyymi

🤗❤️

• Anonyymi

oletko tappanut lepakon muugtern jodkud, minä kerrainoin Batman...Badman.. oli lwpakko jossqin jumissaq niiin...

ihmeellinen rääkymisääni ei päässyt lentoon no mäpäästin käraimykaiatään swn barmanin, muesksasin pään puupalikalla.

Isä sanoi olisit voinut kokeilla heittää siträ lentoon jos oilisi sw lähtrenyt, muytya tapoin ja lasion kompostiin sen.

• Anonyymi

Hirveen tyhmä aloitus

• Anonyymi

Älä muuta sano ,kaikenmaailman foliohatut tänne tekee aloituksia.

• Anonyymi

Mikä vika vammaisissa on? Narsistin aloitus tämäkin. Ap:n tietysti?

• Anonyymi

ehkä autismin tuomaa neroutta

• Anonyymi

Mielenkiintoisia julistuksia taas tänään täällä. Mielipidepalsta, niin, mutta en tiedä, mitä tuolla haetaan, tai kuka kenellekin kirjoittaa. Tuskin parantaa tunnelmaakaan. Vähän miettisin, onko ikävä kuvaamattoman suurta, jos tuollaista tulee mieleen.

• Anonyymi

Luultavasti olen psykopaatti sori siitä.

• Anonyymi

Minustakin liikkuu varmasti vaikka mitä teorioita tietyissä paikoissa. Oikeasti olen vaan ujo introvertti, joka ei osaa lähestyä ketään ja viihtyy ihan hyvin yksinkin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe