Miksi Elisa vieläkin lähettää maksuja, jos peruin jo tilaukseni?

Anonyymi-ap

Typerä helvetin yhtiö. Olen jo kuukausia sitten peruuttanut tilaukseni, ostin heiltä sähköpostipalvelun joulukuussa. Sen jälkeen ilmoitin heille, että en tarvitse sitä enää, ja he myös peruuttivat tilaukseni. Mutta silti yhä, lähettää minulle tekstiviestillä vieläkin laskuja JA VIELÄ LÄHETTÄÄ MAINOKSIA tekstiviestillä?? En kyllä ikinä osta mitään Elisalta mitään. Oksettavan paska yhtiö. Elisa opetti minulle sen, että yhtiöitä kannattaa välttää kuin tautia.

10

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

erittäin hyvä yhtiö, vakaa arvonkehitys ja varma osingonmaksaja

• Anonyymi

Hyvät yhtiöt eivät lähtetä tekstiviesteillä mainoksia tuotteista ilman lupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se miten sinä näet hyvän yhtiön on eri asia, miten tällä palstalla nähdään hyvä yhtiö.
        Palstalla on tarkoitus keskustella Elisan osakkeesta ja siihen sijoittamisesta.

Aihealue on : Pörssi ja osakkeet / Pörssiyhtiöt / Elisa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se miten sinä näet hyvän yhtiön on eri asia, miten tällä palstalla nähdään hyvä yhtiö.
        Palstalla on tarkoitus keskustella Elisan osakkeesta ja siihen sijoittamisesta.

Aihealue on : Pörssi ja osakkeet / Pörssiyhtiöt / Elisa

Ja sanonkin, että älkää sijoittako Elisaan. Kiitän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei mainosta ilman lupaa. Sinulla on asiakastiedoissa ruksi kohdassa, että haluat vastaanottaa mainoksia. Voit sen itse ottaa pois. Irtisanotusta palvelustakin tulee irtisanomisajalta lasku eli siltä vikalta kuukaudelta. Elisalin yleensä laskuttaa ”jälkikäteenä. Esim. Tammikuun puhelinlasku tulee vasta helmikuussa. Joskus jopa maaliskuussa tai vähintään helmikuun lopussa.

• Anonyymi

Samaa mieltä ihan perseestä

Asiasi on jäänyt kesken koska elisaasa aina jokin päällikkö tietää asian paremmin

• Anonyymi

Minä 62 vuotias nainen jolla ei mitään tekemistä elisan kanssa tulee sieltä koko ajan lappuja jolla uhitellaan kaikkea mm sopimuksen irtisanomuksella ja että viedään asiat perintään. Minulla ei ole dnata vaan dna ja aina olen maksanut laskun heti kun se on tullut. Nyt tuli taas uhkaus elisalta

• Anonyymi

Tarkoitin että minulla ollut dna liittymä aina eikä mitään tekemistä elisan kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin että minulla ollut dna liittymä aina eikä mitään tekemistä elisan kanssa

No ei ne mitään maksumuistutuksia keksi. Joko sinulla on palvelu heiltä tai saat huijausviestejä muualta. Itse selvittäisin asian laidan vielä tuossakin iässä

• Anonyymi

Elisa on melko tylsä, mutta lienee Helsingin pörssin vakavaraisin yhtiö.
      Pitäisi varmaan tulla suunnilleen maailmanloppu, ennenkuin rommaisi kunnolla.
      Tätä 10 000 kpl salkkuun ja mukava osinkovirta on taattu vuodesta toiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe