YLE:n tyylikkäin ulkomaan kirjeenvaihtaja?

Anonyymi-ap

Itse nimitän ehdolle Washingtonin uuden(?) kirjeenvaihtajan Ilmari Reunamäen. Kaverilla on aina räätälin tekemä täydellisesti istuva puku, tukka hyvin ja kello näkyvissä.

Eilen viimeksi katselin pääuutislähetyksestä raporttia Yhdysvaltojen pörssien sahaamisesta Trumpin toimien takia, mutta puolet meni ohitse kun mietin että onpas harvinaisen tyylikäs kundi YLE:n palveluksessa.

13

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmari Reunamäki on pätevä!

• Anonyymi

Hyvä ja asiantunteva nuori mies. Tykkäsin Ida Tikasta paljon ja olen tyytyväinen, että Yle lähetti näin oivallisen tilalle. Puku miehen tekee.

• Anonyymi

Minä tykkään Iida Tikasta vieläkin paljon, tosi paljon ja on kaunis nainen. Harmi vaan ettei ole enää niin paljoa telkkarissa kun ei ole enää USAn kirjeenvaihtajana.

• Anonyymi

Itse tykkään Kurosesta. Itkee usein ja näyttää tunteensa.

• Anonyymi

Hän ei enää elä: Erkki Toivanen. Miehessä oli tyyliä eli asiallinen pukeutuminen, tietoa ja sivistyneisyyttä. Esiintyminenkin oli täydellistä, Toivanen ei koskaan vatkannut käsiään kameran edessä nykytoimittajien tapaan.

• Anonyymi

Oikeassa olet. Toivasen reportaaseja Lontoosta kaipaan. Oli se mennyt aika vaan aika hienoa.
        Tuo käsien vatkaus on ihan kummallista. Pahiten olen nähnyt Kaakon miestoimittajan sitä harrastavan. En kuullut yhtään mitä sanoi, mutta kakkua vissiin meinasi.

• Anonyymi

Täältä myös pisteet Kuroselle.

• Anonyymi

Itse en hänen tavasta marista tykkää ollenkaan. Vaikka on taustalla todennäköistä sairautta, puheen ulosanti vie tärkeästä uutisaiheesta terän. Voisi toimia taustajoukoissa ja antaa selväsanaiselle toimittajalle tilaa ruutuun.
        Toimittajan työ on kokonaisvaltaista ja sen tärkeä seikka asiaosaamisen ja yleissivistävän fiksuuden lisäksi on puheen tuotto. Kuronen taitaa olla lellikki, siksi.

• Anonyymi00011

Reunamäki selväsanainen ja tukka hyvin sekä puku istuu hyvin, nätti miesmalli.

• Anonyymi00012

Oikein on hyvä. Uusi lähtijä on Rosa Kettumäki, en ole oikein ihastunut valintaan. On hyökkäävän oloinen ja jankkaava, ihan toisin kuin asiallinen Ilmari. Miksi Ylellä on varaa lähettää useampia ulkomaantoimittajia samaan maahan? Eikö Usassa ole muitakin täältä, ainakin telkussa olen nähnyt.

• Anonyymi00013

Kenenkähän rahoilla tämä rosa on jo ollut siellä opiskelemassa jotain

• Anonyymi00014

Antti Kuronen ainut joka uskaltaa näyttää tunteensa ja itkee vuolaasti usein.

• Anonyymi00015

Vaihtoa olen odottanut jo pitkään. Vanha mies ja eläkeikäinenkin taitaa olla. Lähettäkää joku nuori tilalle, onhan meillä mistä valita. Hurmoshenkistä tai ei, vaativaan tehtävään luulisi olevan pyrkyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe