tulla luokseni, jos näet minut huomenna pitkän ajan jälkeen? 🤗
Mies, uskaltaisitko
41
694
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis olla jotain asiaa 😊
- Anonyymi
Tulisin 😜
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Missä meinasit näköstellä? Pitäisi saada vahva vihje tai potku perseelle että minä uskaltaisin tulla enään lähelle 🤔
- Anonyymi
Sinun työpaikallesi 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikallesi 👋
Hmmm😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikallesi 👋
Ei ole näkynyt 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole näkynyt 👀
Et ollut näkyvissä ☹️
- Anonyymi
Kyllä tulisin.
- Anonyymi
Varmaan tulisin ,mutta me ei varmasti huomenna nähdä.
- Anonyymi
Etkö tule hu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tule hu?
Juu ei varmaan täs elämäs,kun asutaan nyt niin kaukana toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei varmaan täs elämäs,kun asutaan nyt niin kaukana toisistamme.
Tuo on todella hyvä uutinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella hyvä uutinen!
Uskon se varmasti sattui.
- Anonyymi
Kiva kyll laita viestii
- Anonyymi
Kyllä. Ongelmallisin saattaa olla se näkeminen 🤔
- Anonyymi
Voiko turvamieheni tulla oven ulkopuolelle mukaan?
- Anonyymi
Anna vain turvamiehesi tulla luokseni
- Anonyymi
Sitä vartenhan he ovat 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vain turvamiehesi tulla luokseni
Heivaa se mies, ja ota mieluummin sen turvamies 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heivaa se mies, ja ota mieluummin sen turvamies 😁
Turvamiehen ura on lyhyt. Henkisen turvamiehen ura olisi ikuinen.
- Anonyymi
En tule ole huoleti
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Erittäin mieluusti tulisin luoksesi ihana M nainen
- Anonyymi
Dream on baby boy 👶
- Anonyymi
En tulisi.
- Anonyymi
Olisi kyllä erittäin mielen kiintoisaa ja mieleenpainuvaa vierailla naisen luona pitkästä aikaan. Se tunne kun toisen kanssa on samassa pienessä tilassa ja ajatuksissa lämpöä ja uteliaisuutta, saa nähdä kuinka hän elää ja kuinka hän käyttäytyy hieman ujon miehen seurassa omassa kotonaan. Päättyykö vierailu pieneen lämpöiseen halauksen ja uuden kohtaamisen suunnitelmaan vai onko hetkessä vaivautunut ja katseita välttelevä tunnelma? Mutta parasta olisi heti löytynyt täydellinen yhteys, vapautunut suudelma, käsi kädessä istuskeli ja iloinen puheensorina.
- Anonyymi
Käsi kädessä istuskelu kuulostaa putous hahmoilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsi kädessä istuskelu kuulostaa putous hahmoilta
Kyse onkin tunteiden ja tunnelman tasosta. Jos ei oikein kipinöi kahden kesken, meneekin helposti sinne putous -puolelle.
- Anonyymi
Tila on kyllä suurempi kuin missä olemme miehen kanssa tavallisesti nähneet 😊
Tämä on koti jossa on rauhallinen tunnelma, kuin asukkinsa itse. Lisäksi täällä pyörii jaloissa musta karvapallo, joka on innokas tekemään tuttavuutta vieraan kanssa, omistajansa salainen ase😄 Auttaa osaltaan hieman ujohkoa miestä vapautumaan 😊
Luotan itseeni ja saan vieraan kyllä viihtymään. Katseita välttelevä tunnelma? No ei todellakaan, ei hänen kanssa, yhteys on helposti löydettävissä vaikka aluksi voikin hieman jänskättää😍
Luulen että puhumisesta ei loppua tulisi koska
kerrottavaa olisi niin paljon puolin ja toisin.
Vapautunut suudelma hmm...jäisikö se yhteen 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tila on kyllä suurempi kuin missä olemme miehen kanssa tavallisesti nähneet 😊
Tämä on koti jossa on rauhallinen tunnelma, kuin asukkinsa itse. Lisäksi täällä pyörii jaloissa musta karvapallo, joka on innokas tekemään tuttavuutta vieraan kanssa, omistajansa salainen ase😄 Auttaa osaltaan hieman ujohkoa miestä vapautumaan 😊
Luotan itseeni ja saan vieraan kyllä viihtymään. Katseita välttelevä tunnelma? No ei todellakaan, ei hänen kanssa, yhteys on helposti löydettävissä vaikka aluksi voikin hieman jänskättää😍
Luulen että puhumisesta ei loppua tulisi koska
kerrottavaa olisi niin paljon puolin ja toisin.
Vapautunut suudelma hmm...jäisikö se yhteen 😉Musta tuntuu että teidän sut 🥰
- Anonyymi
Noissa "kiva nähdä pitkästä aikaa" -tilanteissa pitää muistaa toisen kääntymisaika. Jos on itse suunnitellut ja asennoitunut kohtaamaan, pitkän ajan jälkeen, niin toisella voi olla vaihteleva kääntymisaika ennen kuin alkaa mahdollisesti sytyttää, koska ihmismieli reagoi yllätyksiin aina yksilöllisesti ja ajatuksenjuoksu vie oman aikansa, jotkut miettivät asiaa vasta seuraavana aamuna kahvikupponen kädessään 🤔
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta nähdä tiettyä henkilöä enää koskaan missään! Haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa ja ikäeroa saa olla vain muutama vuosi!! Ja yhdessä saunomista kaipaan paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta nähdä tiettyä henkilöä enää koskaan missään! Haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa ja ikäeroa saa olla vain muutama vuosi!! Ja yhdessä saunomista kaipaan paljon!
Aha. Minä olen liian vanha?
- Anonyymi
en taida uskaltaa 🫣😥💔
- Anonyymi
Tottakai tulen luoksesi ja mehän nähdään tänään, kun olen salilla 18.15 mais. Tuu jutuille.
- Anonyymi
Salin nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salin nimi?
En voi sitä täällä kertoa 😁 Mut jos yhtään muistuu maanantai mieleen, niin silloin kohdattiin salilla. Minä olen mies ja sinä vaalea nainen 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi sitä täällä kertoa 😁 Mut jos yhtään muistuu maanantai mieleen, niin silloin kohdattiin salilla. Minä olen mies ja sinä vaalea nainen 👍
Ei ole kaunotarta näkynyt. Taisi lopettaa koko touhun.
- Anonyymi
Kyllä turvamies vartia päästää sinut perhe-tapaamishuoneeseen! Niin päästään itse asiaan. Talo tarjoaa kumit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451914- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751033