Mies, uskaltaisitko

Anonyymi-ap

tulla luokseni, jos näet minut huomenna pitkän ajan jälkeen? 🤗

41

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäis olla jotain asiaa 😊

• Anonyymi

Tulisin 😜

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Missä meinasit näköstellä? Pitäisi saada vahva vihje tai potku perseelle että minä uskaltaisin tulla enään lähelle 🤔

• Anonyymi

Sinun työpaikallesi 👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun työpaikallesi 👋

Hmmm😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun työpaikallesi 👋

Ei ole näkynyt 👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole näkynyt 👀

Et ollut näkyvissä ☹️

• Anonyymi

Kyllä tulisin.

• Anonyymi

Varmaan tulisin ,mutta me ei varmasti huomenna nähdä.

• Anonyymi

Etkö tule hu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tule hu?

Juu ei varmaan täs elämäs,kun asutaan nyt niin kaukana toisistamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei varmaan täs elämäs,kun asutaan nyt niin kaukana toisistamme.

Tuo on todella hyvä uutinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on todella hyvä uutinen!

Uskon se varmasti sattui.

• Anonyymi

Kiva kyll laita viestii

• Anonyymi

Kyllä. Ongelmallisin saattaa olla se näkeminen 🤔

• Anonyymi

Voiko turvamieheni tulla oven ulkopuolelle mukaan?

• Anonyymi

Anna vain turvamiehesi tulla luokseni

• Anonyymi

Sitä vartenhan he ovat 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna vain turvamiehesi tulla luokseni

Heivaa se mies, ja ota mieluummin sen turvamies 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heivaa se mies, ja ota mieluummin sen turvamies 😁

Turvamiehen ura on lyhyt. Henkisen turvamiehen ura olisi ikuinen.

• Anonyymi

En tule ole huoleti

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Erittäin mieluusti tulisin luoksesi ihana M nainen

• Anonyymi

Dream on baby boy 👶

• Anonyymi

En tulisi.

• Anonyymi

Olisi kyllä erittäin mielen kiintoisaa ja mieleenpainuvaa vierailla naisen luona pitkästä aikaan. Se tunne kun toisen kanssa on samassa pienessä tilassa ja ajatuksissa lämpöä ja uteliaisuutta, saa nähdä kuinka hän elää ja kuinka hän käyttäytyy hieman ujon miehen seurassa omassa kotonaan. Päättyykö vierailu pieneen lämpöiseen halauksen ja uuden kohtaamisen suunnitelmaan vai onko hetkessä vaivautunut ja katseita välttelevä tunnelma? Mutta parasta olisi heti löytynyt täydellinen yhteys, vapautunut suudelma, käsi kädessä istuskeli ja iloinen puheensorina.

• Anonyymi

Käsi kädessä istuskelu kuulostaa putous hahmoilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsi kädessä istuskelu kuulostaa putous hahmoilta

Kyse onkin tunteiden ja tunnelman tasosta. Jos ei oikein kipinöi kahden kesken, meneekin helposti sinne putous -puolelle.

• Anonyymi

Tila on kyllä suurempi kuin missä olemme miehen kanssa tavallisesti nähneet 😊
        Tämä on koti jossa on rauhallinen tunnelma, kuin asukkinsa itse. Lisäksi täällä pyörii jaloissa musta karvapallo, joka on innokas tekemään tuttavuutta vieraan kanssa, omistajansa salainen ase😄 Auttaa osaltaan hieman ujohkoa miestä vapautumaan 😊
        Luotan itseeni ja saan vieraan kyllä viihtymään. Katseita välttelevä tunnelma? No ei todellakaan, ei hänen kanssa, yhteys on helposti löydettävissä vaikka aluksi voikin hieman jänskättää😍
        Luulen että puhumisesta ei loppua tulisi koska
        kerrottavaa olisi niin paljon puolin ja toisin.
        Vapautunut suudelma hmm...jäisikö se yhteen 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tila on kyllä suurempi kuin missä olemme miehen kanssa tavallisesti nähneet 😊
        Tämä on koti jossa on rauhallinen tunnelma, kuin asukkinsa itse. Lisäksi täällä pyörii jaloissa musta karvapallo, joka on innokas tekemään tuttavuutta vieraan kanssa, omistajansa salainen ase😄 Auttaa osaltaan hieman ujohkoa miestä vapautumaan 😊
        Luotan itseeni ja saan vieraan kyllä viihtymään. Katseita välttelevä tunnelma? No ei todellakaan, ei hänen kanssa, yhteys on helposti löydettävissä vaikka aluksi voikin hieman jänskättää😍
        Luulen että puhumisesta ei loppua tulisi koska
        kerrottavaa olisi niin paljon puolin ja toisin.
        Vapautunut suudelma hmm...jäisikö se yhteen 😉

Musta tuntuu että teidän sut 🥰

• Anonyymi

Noissa "kiva nähdä pitkästä aikaa" -tilanteissa pitää muistaa toisen kääntymisaika. Jos on itse suunnitellut ja asennoitunut kohtaamaan, pitkän ajan jälkeen, niin toisella voi olla vaihteleva kääntymisaika ennen kuin alkaa mahdollisesti sytyttää, koska ihmismieli reagoi yllätyksiin aina yksilöllisesti ja ajatuksenjuoksu vie oman aikansa, jotkut miettivät asiaa vasta seuraavana aamuna kahvikupponen kädessään 🤔

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi

Ei todellakaan kiinnosta nähdä tiettyä henkilöä enää koskaan missään! Haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa ja ikäeroa saa olla vain muutama vuosi!! Ja yhdessä saunomista kaipaan paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta nähdä tiettyä henkilöä enää koskaan missään! Haluan parisuhteen ikäiseni miehen kanssa ja ikäeroa saa olla vain muutama vuosi!! Ja yhdessä saunomista kaipaan paljon!

Aha. Minä olen liian vanha?

• Anonyymi

en taida uskaltaa 🫣😥💔

• Anonyymi

Tottakai tulen luoksesi ja mehän nähdään tänään, kun olen salilla 18.15 mais. Tuu jutuille.

• Anonyymi

Salin nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salin nimi?

En voi sitä täällä kertoa 😁 Mut jos yhtään muistuu maanantai mieleen, niin silloin kohdattiin salilla. Minä olen mies ja sinä vaalea nainen 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi sitä täällä kertoa 😁 Mut jos yhtään muistuu maanantai mieleen, niin silloin kohdattiin salilla. Minä olen mies ja sinä vaalea nainen 👍

Ei ole kaunotarta näkynyt. Taisi lopettaa koko touhun.

• Anonyymi

Kyllä turvamies vartia päästää sinut perhe-tapaamishuoneeseen! Niin päästään itse asiaan. Talo tarjoaa kumit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2234
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1914
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1053
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1033
    Aihe