olen huomannut,jos vaadit kaupungilta jotain esim.uudistusta,ei tapahdu mitään. mutta jos joku kieltää että sitä tai tätä ei saa tehdä,niin se tapahtuu varmasti.näin saadaan asioita eteenpäin täällä.on muuten kiva kikka jota nämä jääräpäät eivät ole VIELÄ huomanneet.jotenka kiellän kunnostamasta katuja.säästetään rahat vaikka hyppyrimäkeen kun sitä ei ole vielä meillä.kyllä siihenkin löytyisi 2-3 harrastajaa.
kieltävät ehdotukset.
Anonyymi-ap
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Johtajat johtaa kaupunkia. Päättäjien annetaan välillä päättää asioista muodon vuoksi. Hakeudu siis johtajaksi niin saat asioita eteenpäin
- Anonyymi
Tyhmäkin valtuutettu osaa helpon päätöksen kieltää. Jos joku kehitys asia pitää hyväksyä sen ilmoittaa valtuustoryhmän puheenjohtaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859