Mallun tanssitusta 3

Jatkuu edellisestä

Seuraavana aamuna Pekan puhelin alkoi piipittää jo kahdeksan aikaan. Pekka hamusi puhelimen käteensä. Viesti oli Mallulta. Hän oli ottanut kuvan peilin kautta alastomasta vartalostaan ja laittoi viestiä, että kiimainen pillu odotti jälleen ottajaansa. Pekka pyysi minua ottamaan suihin puolijäykän kalunsa. Kun imaisin kalun suuhuni, tajusin, että Pekka soitti videopuhelun Mallulle. ”Hei ihana, olipa ihana aamukuva. Heti alkoi jäykistyä, kun näin kuvasi. Minun oli pakko laittaa Sanna ottamaan suihin, kun olet niin kiihottava. Joo, Sanna ottaa nyt juuri suihin, kun soitan sulle. Näytä ihania rintojasi. Imeskele nännejä.” Pekka flirttaili ja puhui tuhmia Mallun kanssa samalla, kun imin ja nuolin hänen kovaa kaluaan. Pekka pyysi Mallua näyttämään myös pilluaa puhelussa. Mallu vähän ensin esteli, mutta Pekka maanitteli ja houkutteli, että haluaa nähdä sen ihanuuden ja lopulta ilmeisesti Mallu levitteli pilluaan ja samassa Pekka sai orkun suuhuni. Hän vielä jututti Mallua niin kauan kunnes tämäkin laukesi toisessa päässä. ”Kiitos ihana, oli ihana aamurakastelu sun kanssa. Melkein yhtä hyvä kuin olisi ollut luonnossa.” Pekka ja Mallu lepertelivät vielä hetken ennen kuin lopettivat. Minä löysin itseni jälleen runkkaamasta. Olin kiihottunut siitä, että Pekka käytti minua Mallun korvikkeena ja toisaalta myös vähän nöyryytetty ja edelleen sitäkin kiihottuneempi. Pekka tuli lähelleni ja nipisteli nännejäni samalla, kun hieroin kuumaa, kiimaista pilluani hieromasauvalla. Pilluni litisi hurjan kuuloisesti. Tulin lähes väkivaltaisesti huutaen.
Mallulta tuli hetken kuluttua uusi viesti. Hänestä oli ollut yllättävän kiihottavaa tietää, että minä kuulin heidän puheensa ja se, että Pekka käytti suutani hänen korvikkeenaan. Mallu laittoi viestiä, että jos Pekka haluaa, hän voisi tulla meille yökylään tänään. Hän kuitenkin ilmoitti, että hän halusi olla se, joka määrää tahdin ja joka ainakin nukkuu Pekan vieressä ja jos hän katsoi, saisin ehkä nukkua myös. Saisin ehkä katsella heidän rakasteluaan. Pekka soitti Mallulle ja he sopivat, että Pekka tulee hakemaan hänet iltapäivällä meille vieraaksi.
Hakumatkalla Mallu oli kysellyt, olinko kiinnostunut toisista naisista ja halusinko koskea häneen. Pekka oli kertonut, että se oli täysin Mallusta kiinni. Minä tekisin juuri niin paljon tai niin vähän kuin Mallu vain haluaa. Voisin huolla Mallua ja imeä nännejä tai suudella tai olla tekemättä mitään. Mallu oli jäänyt pohtimaan asiaa.
Kun Mallu tuli sisälle, halasimme kuin yhteisestä sopimuksesta. Kiitin Mallua siitä, että hän tuli. Mallu naurahti ja sanoi, että uskoi iloin olevan kokonaan hänen puolellaan. Mallu kääntyi samassa Pekan puoleen ja he suutelivat kiihkeästi. Se näytti niin kiihottavalta, ihanalta. Näki, että he molemmat olivat aivan kiimaisia. Pekka irrottautui sen verran Mallusta, että sai autettua hänen takkinsa ja oman takkinsa pois. ”Jos esittelisin kodin sulle,” Pekka totesi ja vei Mallun kierrokselle.
Esittelykierroksen lopuksi he päätyivät makuuhuoneeseen. Istuessani olohuoneen sohvalla näin hyvin makuuhuoneeseen. Pekka alkoi riisua Mallun puseroa. Mallulla oli alla body, joka nosti isoja rintoja, mutta jätti rinnat oikeasti paljaiksi. Pekka suukotteli ja imeskeli vuorotellen molempia nännejä. Mallu sulki silmänsä nautinnosta ja otti Pekan hyväilyt vastaan. Pekalla oli selvästi vaikeuksia irrottaa otettaan rinnoista, mutta lopulta hän tipautti Mallun hameen alas. Alta paljastui paljas häpy ja sukat ja sukkanauhat, jotka olivat kiinni bodyssä. Pekka työnsi Mallun vuoteelle selälleen ja ryhtyi nuolemaan Mallun paljasta pillua. Pekka huohotti kuinka hyvältä ja kiimaiselta Mallun pillu maistui. Mallu kysyi Pekalta:” Onko se paremman makuinen kuin Sannan pillu.” Pekka myönsi ja huohotti, että Mallun pillu maistui kunnolla kiimaiselta ja oli juuri oikealla tavalla märkä. Puhe tuntui julmalta ja kiihottavalta, minusta oli kiihottavaa, että Pekka sai nyt parempaa pillua kuin mitä minulla oli hänelle tarjota. Pekka repi housunsa auki ja laski niitä sen verran, että pääsi työntymään Mallun odottavaan pilluun. Se oli todella kiihkeää ja kiimaista panoa. Mallu huusi ja uikutti, kun Pekka työntyi häneen kerta toisensa jälkeen voimalla. Pekka työntyi vielä muutaman kiivaan kerran ja laukesi huohottaen.
Lauettuaan Pekka huusi minut paikalle. ”Sanna, Mallu ei ole vielä saanut orkkua. Nuolehan Mallulle orkku.” Mallu näytti hieman hämmentyneeltä, mutta Pekka oikaisi hänen viereensä vuoteelle ja alkoi suukotella. Minä tein työtä käskettyä. Levitin Mallun turpeita pillunhuulia ja aloin lipoa ja imeä hänen pilluaan. Kaivoin kielellä Pekan spermoja Mallun pillusta, imeskelin isoa klittaa, lirputin ja imutin. Kunnes tajusin, että Mallun hengitys musuttui entistä kiivaammaksi ja hän ryhtyi painamaan päätäni pilluaan vasten. Mallu laukesi suuhuni huutaen.

0

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
        Ikävä
        22
        5004
      2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        23
        4083
      3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        27
        2371
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        34
        2184
      5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        1978
      6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        15
        1878
      7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
        Ikävä
        19
        1567
      8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        12
        1481
      9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        20
        1209
      10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
        Haapavesi
        10
        1144
      Aihe