Miksiköhän noita tukia pitää maksaa niin paljon jyväjemmareille, jotka pärjäävät ilmankin.
Esim: savelan tila illosta sai n: 500 000€ tukea ja tulos n: 300 000€
Ajetaan uusilla hienoilla autoilla eli huolia ei ole.
Maataloustuet
9
559
Vastaukset
- Anonyymi
Ai ettäkö uusilla hienoilla autoilla ne peltotyöt tehdään vai?
- Anonyymi
Noi Savelat ja muut viljelijät just tuottaa kaikille meille suomalaisille ruokaa, jos sota alkaa. Se kriisivalmiuden ylläpito maksaa jonkun verran nyt rauhan aikana.
- Anonyymi
Maataloustuet voiskin näin ollen lisätä Suomen puolustusmenoihin. Tulis 50% korotus kertalaakista. Tästäpä hyvä vinkki puolustusministeriöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maataloustuet voiskin näin ollen lisätä Suomen puolustusmenoihin. Tulis 50% korotus kertalaakista. Tästäpä hyvä vinkki puolustusministeriöön.
Miksei maataloustukien sijaan yritystuista?
- Anonyymi
Yritystuet on paljon mielenkiintoisampi aihe: https://stat.fi/julkaisu/cm1j5j53w23xf07w2p93ctom0
- Anonyymi
Aina voi olla syömättä leipää ja olla käyttämättä yritysten palveluja. Siitä sinulle riemu syntyy🤣🤣🤣
Jos nyt sattuisi sotatila tai maailmanlaajunein kriisi niin hattu kourassa leipää anoisit. Niin se menee. - Anonyymi
Ruotsissa ei kuulemma makseta maanviljelijöille tukia, ne ovat siellä tasaarvoisia yrittäjien kanssa.
- Anonyymi
No muuta Ruotsiin
- Anonyymi
Saavutettua etua ei niin vain poistetakaan. Varsinkaan jos edunvalvojilla on riittävästi lihaksia pitää omiensa puolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459