Ymmärrät varmaan, että olet edelleen ns. tiputusuhan alla. Jos vielä kerrankin mokaat satuttamalla, olet menneen talven lumia. Joten mieti tarkkaan, kannattaako sekoilla. Olin hiljalleen saanut rakennettua luottamusta ja tunteita takaisin, mutta näyttäisi siltä, ettet kyllä ansaitse niitä minulta. Olin jo ehtinyt miettiä mitä kaikkea seksikästä sulle tekisin. En enää kauaa odota, että näytät oletko tosissasi ja oikeasti luotettava.
Aiotko mokata tämän?
41
691
Vastaukset
- Anonyymi
rauhotu nytten rakas
- Anonyymi
Todennäköisesti mokaan. Kuten aina. Terveisin yksi nainen vaan
- Anonyymi
En mokaa. Terveisin ykdi toinen nainen vaan. Ei ole muutenkaan korkeita pudotuksia ja käyttäydyn hyvin lempeästi aina. Myönnän kyllä että niitä tunteita on muitakin kohtaan.
- Anonyymi
Nainen se taisi olla joka kirjoitti mokaamisesta.
- Anonyymi
Kokemuksella sanon että jos pitää anella että toinen olisi luotettava ja tosissaan suhteen kanssa, niin kannattaa heti jättää henkilö.
Pitkää suhdetta ei ole luvassa, mutta pitkä riitaisa on/off suhde on. Siinä mokataan, erotaan, sovitaan, palataan yhteen, mokataan, erotaan, sovitaan ja palataan yhteen ja taas mokataan, erotaan, sovitaan, palataan yhteen.
Tämä vuorottelu voi jatkua kuukauden tai 3 vuotta mutta lopulta jompi kumpi kyllästyy on/offailuun ja lopettaa kokonaan.
Onnea ei tämmösellä suhteella löydä elämäänsä- Anonyymi
Sivusta sanoisin samaa!
- Anonyymi
Silloin ette sovi toisillenne, jos niin toinen toimii.
- Anonyymi
Mokasin jo koska en tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Mokailen jos siltä tuntuu. Kukaan ei minun toimia säätele, faija on yrittänyt.
- Anonyymi
Miten se luotettavuus tulisi näyttää? Sekoilut on mun osalta sekoiltu.
- Anonyymi
Tästä aloituksesta tulee oudot fiilikset. Eli sinä haluaisit hänet, mutta et salli hänelle ollenkaan minkäänlaista virhettä etenemisen suhteen? Sua pitää palvoa ja nuoleskella? En osaa tätä nyt kauniimminkaan muotoilla.
- Anonyymi
Oudot fiilikset tulee teistä pööpöistä jotka huseeraatte näissä palstasedän provoissa joissa tunnelma on aina narsistisen liejuinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oudot fiilikset tulee teistä pööpöistä jotka huseeraatte näissä palstasedän provoissa joissa tunnelma on aina narsistisen liejuinen
😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet se gubbe! Ei sun muuten tarvis esiintyä täällä päivät pitkät arvostelemassa.
- Anonyymi
Itse näen tämän toisin ja hyvällä tavalla. Tällä ei ole tarkoitus kaventaa toisen tekemistä vaan enempi toivoo vastuun kantoa, että toinen tekee asioita, jotka ovat enemmän järkeen käyviä. Joustavuutta ymmärrykseen ja miksei omaan tekemiseenkin, mutta tavalla, ettei se tuhoa olettamusta synnyttää luottamusta toiseen? Sivusta totean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅
🤣😂
- Anonyymi
Virheitä tekee helposti kuka vaan, mutta ei sellaisia, jotka satuttaa toista.
- Anonyymi
Kun kuuntelee, ei aina kuule mitä haluaisi. Ihmiset ovat sillä tavalla lörppähuulia 🤭 nakkaa jokeen jos ei miellytä, selviän hyvin ojissa 🐸
- Anonyymi
saamelaiset pitävät sammakkoa muotoaan muuttaneena porona. Mietippä miltä kurnuttava poro näyttää ojassa 🧐
Kutukämppä on sun oikee paikka ❤️
🤗🤭
- Anonyymi
Eikö kouluissa vieläkään oteta kännyköitä oppilailta pois? Kesken koulupäivää tullaan tänne kirjoittelemaan...
- Anonyymi
minun joku niin sarkazsgtinen joku huumoeikin coi auttaa tyttöjä masennukseen joku jäekyttäcvä sanontakin...
- Anonyymi
Tämä huumori tuskin masentuneeseenkaan uppoaa.
- Anonyymi
Voisin sanoa myös että jos tässä jotkut ravit on käynnissä niin ota ihan vapaasti mikä tahansa muu kaakki 🐎 hopotihoi!
- Anonyymi
No mitä kaikkea seksikästä tekisit
- Anonyymi
Joku mokailee kyllä mun puolesta🙂
- Anonyymi
Mua ei kiristetä! Etsi helpompi vastustaja, jos peli menee liian kovaksi.
-P - Anonyymi
Teet tässä virheitä.
- Oletat, että kenelle kirjoitatkaan, hän lukee tätä.
- Oletat, että hän tietää, mitä on meneillään. Oletat että teillä on sama ymmärrys, todennäköisesti ilman, että olet asiaa kirjoituksen kohteellesi selkeästi kommunikoinut.
Eli minä päättelen, että oletat, että kirjoituksen kohteesi osaa lukea ajatuksiasi.
Se on hyvin epäreilua kohdettasi kohtaan.
Olet epäreilu.
- uhkailet/kiristät kohdettasi
- tuomitset kohdettasi sekoilevaksi
- "et ansaitse" vähättelet kohdettasi kuin hän olisi sinua huonompi - samalla, kohteesi tuntisi itsensä huonommaksi, jos välittäisi mielipiteestäsi.
Koko tekstisi huokuu sellaista ihmistä, joka saa häneen rakastuneen tuntemaan itsensä huonoksi, syyllisyyttä ilman oikeaa aihetta.
Ehkä sinä olet niin itsekeskeinen ja ylimielinen, että sinun mielestäsi on aiheellista tuntea itsensä huonommaksi sinun takiasi, kun sinua ei jumaloi... samalla kun kohteesi (vai pitäisikö sanoa uhrisi?) joutuu kävelemään kananmunankuorilla, varomaan tekojaan, varomaan sanomisiaan, varomaan kirjoituksiaan.
Suoraan sanottuna kuka sellaista jaksaa?
Sinun kohteesi pitäisi toimia tismalleen sinun toiveittesi mukaan, ja kyetä lukemaan ajatuksiasi ilman että niistä hänelle mitään kerrot.
Tämä tekee sinusta äärimmäisen epäreilun toista ihmistä kohtaan.
"Olin jo ehtinyt miettiä mitä kaikkea seksikästä sulle tekisin."
Tyhjä lupaus jolla kiusaat kohdettasi ja yrität manipuloida häntä, kiristäen häntä naruista jotka ovat hänessä kiinni. ...vai ovatko enää?
"En enää kauaa odota, että näytät oletko tosissasi ja oikeasti luotettava."
Ja miksi kenenkään pitäisi välittää?
Sinä et ainakaan ole tosissasi, koska kiristät jossain Suoli24 palstalla manipulaatiosi uhria.
Oletat että uhrisi pitäisi todistaa sinulle jotain.
Kaiken tämän perusteella voin päätellä että olet hirviö, jota ilman on kenen tahansa parempi olla.
Ei kukaan halua kiristävää manipuloijaa elämäänsä.
Ei kukaan halua sietää tuota henkistä väkivaltaa jota harjoitat jossain paskasomessa.
On ihan oikein sinulle että olet jumiutunut tänne.
Ja jos kuvittelisit tämän olevan kohteeltasi, ehkä seuraavaksi sanasi olisivat hunajaa. Lepertelyä, anteeksipyyntöä, muka-ymmärrystä. Vain jotta saisit haluamasi leikkinuken takaisin, ja hauskanpito toisen mielenterveyden ja elämän kustannuksella voi jatkua.
Jos kohteesi on lukenut aloituksen, ehkä hän lukee myös minun kirjoitukseni, ja alkaa ymmärtää, kuinka heikko ja teennäinen, tyhjä kuori oikeastaan olet.
On pakko kysyä, miksi kukaan haluaisi sellaista kuin sinä? Ja jos on halunnut, miksi et ole arvostanut aitoja tunteita sinua kohtaan?
Miksi toisen pitäisi aina uhrautua sinun takiasi, kun sinä et toisen tähden käännä edes kylkeäsi?
Olet heikko ja säälittävä olemus.- Anonyymi
"Kun sinua ei jumaloi", onko se siis mielestäsi jumalointia että kykenee olemaan loukkaamatta toista? Sitähän ap pyytää. Mikähän on mielestäsi neutraali suhtautuminen, jos satuttamatta oleminen on jumalointia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun sinua ei jumaloi", onko se siis mielestäsi jumalointia että kykenee olemaan loukkaamatta toista? Sitähän ap pyytää. Mikähän on mielestäsi neutraali suhtautuminen, jos satuttamatta oleminen on jumalointia?
Ei ole jumalointia.
Haluaisin myös kysyä sinulta!
Mikä on loukkaavaa tai satuttavaa ap:n mielestä? Emme tiedä sitä. Emme tiedä mistä hän puhuu.
Se voi olla ihan mitä vaan, myös luulemista tai jotain pientä mikä on ap:lle suurta.
Voisi myös kysyä ap:ltä, miksei hän kirjoita suoraan kohteelleen? Se nyt ainakin on satuttavaa, jos ei viesti selkeästi sille jolle on viesti tarkoitettu.
- Anonyymi
Tuollaiset "olet tiputusuhan alla" kirjoitukset eivät herätä luottamusta. Jos jo ennen suhdetta alkuvaiheessa ilmaistaan noin, niin onko se pitkäjänteistä ajattelua tulevaisuutta ajatellen vai onko ajatelmissa maksimissaan yön yli suhde jos kaikki menisi nappiin. Vähän samanlaista epäsuoraa ohjausta kuin nainen yrittää tehdä miehen mustasukkaiseksi toisen miehen kanssa. Tämä voisi toimia jos naisella ja miehellä olisi ollut jo suhde aikaisemmin, mutta orastavissa suhteissa mies ei tule mustasukkaiseksi vaan ajattelee enemmänkin naisen luonnetta ja luotettavuutta.
- Anonyymi
Suhde mikään kilpailu/ kiristys tai testaamista ole niillä on huonot seuraukset jos sille tiellä ollaan lähdetty tai lähdössä ex oli tuollainen ja yritti mites kävi No huonostihan siinäkin tapauksessa kävi ei tullut nk lasta eikä paskoo siitäkään kun joutu sietämään väkipakolla koulukin jäi.keske ja lapset putkahti maailmaan
- Anonyymi
Ei kannata yhtään sotkeutua sekoilijoihin, niin kerjää vaan itselleen harmia.
- Anonyymi
En mokaa enää. Oon ihan hiljaa.
- Anonyymi
Kun ei lue palstaa, ei voi mokata😇
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Onko tässä nyt perseilty työ ja yksityiselämä sekasin. Mikä tiputusuhka? Kuulostaa absurdin naurettavalta touhulta. Sori nyt vaan. Järki käteen. Voi ne asiat fiksumminkin hoitaa.
- Anonyymi
Tuskin tuossa työstä on kyse. Joku mies taas mustis jostain palstaihastuksestaan.
- Anonyymi
Miksi odotat toisen olevan tosissaan, kun itse kirjoitat vain ultimaattumeja johonkin anonyymipalstalle 😄
- Anonyymi
Oletko itse täydellinen? Tuskin.
- Anonyymi
Me ei kultsin kanssa tämmöisiä kirjoitella. Luotetaan tietenkin toisiimme eikä uhkailla ja mokata saa.
- Anonyymi
Mene a mies hoitoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216