Kaksi mustista sinusta. Yritän toki siitä tunteesta päästä erilleen koska se kuluttaa turhaa
Minkä oletkaan saanut aikaan
24
443
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi mustista? Olet varmaan nainen joka kilpailee toisen naisen kanssa. Ei kannata. Miehiä löytyy teille molemmille.
- Anonyymi
Mitä jos muut eivät kelpaa
- Anonyymi
Ap on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos muut eivät kelpaa
Sitten sanoisin että ikävä juttu jos kahta kiinnostaa sama mies/nainen niin paljon että saa aikaan mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuus on helvetillinen tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap on mies
Oletko jutellut sen toisen miehen (vai naisen) kanssa kun tiedät hänenkin tuntemuksensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jutellut sen toisen miehen (vai naisen) kanssa kun tiedät hänenkin tuntemuksensa?
Jostain sen tietää..
- Anonyymi
Kerro lisää näistä mustiksista.
- Anonyymi
Onko nainen saanut sen aikaan, vaan onko vain käynyt näin, että kaksi miestä kiinnostunut samasta naisesta?
- Anonyymi
En tiedä monta miestä on kiinnostunut samasta naisesta
- Anonyymi
Ei kannata mustistella. Nuorena kokemattomana olin ex-miehestä mustis koska se teki sitä tahallaan. Kärsin silloin ihan valtavan paljon ja jälkikäteen ajatellen se rikkoi ison osan minusta. Lopulta se oli hän joka itki vuosia kun olin jättänyt hänet. Itse asiassa kuulin että on napissut siitä vielä ihan äskettäin vaikka erostakin on jo kohta parikymmentä vuotta. Kuinka minä olen ollut se elämänsä nainen ja kylmästi jättänyt. Joo joo, sarjapettäjä ja tietenkin minä olin syyllinen. Aika vähän olen tuntenut mustasukkaisuutta sen jälkeen. Kai sekin opetus piti saada, että osaa arvostaa kun jonakin päivänä tapaan sen ihanan miehen joka rakastaa minua silleen kuin haluan itseäni rakastettavan.
- Anonyymi
On niitä useampia
- Anonyymi
Kumpi houkuttelee enemmän. Se on ongelma.
- Anonyymi
Lystiähän tämä vain on näiden kaikkien kanssa kunnes jotain vakavampaa joku haluaa.
- Anonyymi
Ap, oletko havainnut toisesta sellasta samaa tunnetta ja tietoinen naisen tunteesta sinua kohtaan ?
- Anonyymi
Vedä jalkaan 🤭siis parempi sukka. Puristavat mustat sukat kiristää vaan hermoja. 🤗
t. Yks hukkasukka 😂 - Anonyymi
Mustiksena ehkä voi viedä kuitenkin omaakin osuutta ei haluttuun suuntaan ja voi antaa vääriä signaaleja mieheen tai naiseen.
- Anonyymi
Tämä. Kiukuttelu yms kylmä ja töykeä käytös ajaa vaan pois.
- Anonyymi
mustasukkaset miehet on ihan ehdoton ei
- Anonyymi
Älä ole mustis, oot mun numero uno 🫚🍯
(Ei mulle todellakaan, kukaan ei vois olla mustis minusta, kuhan harhoissani kuvittelen)- Anonyymi
Perustetaan palstaharhaisten kerho. Mukana. 😂
- Anonyymi
Voi turhuuksien rovio. Turhaakin turhempi tunne. Jos toinen on mennäkseen niin menköön.
- Anonyymi
Varmaan pitäisi jutella yhdessä 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223