Minkä oletkaan saanut aikaan

Anonyymi-ap

Kaksi mustista sinusta. Yritän toki siitä tunteesta päästä erilleen koska se kuluttaa turhaa

24

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaksi mustista? Olet varmaan nainen joka kilpailee toisen naisen kanssa. Ei kannata. Miehiä löytyy teille molemmille.

• Anonyymi

Mitä jos muut eivät kelpaa

• Anonyymi

Ap on mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos muut eivät kelpaa

Sitten sanoisin että ikävä juttu jos kahta kiinnostaa sama mies/nainen niin paljon että saa aikaan mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuus on helvetillinen tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap on mies

Oletko jutellut sen toisen miehen (vai naisen) kanssa kun tiedät hänenkin tuntemuksensa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jutellut sen toisen miehen (vai naisen) kanssa kun tiedät hänenkin tuntemuksensa?

Jostain sen tietää..

• Anonyymi

Kerro lisää näistä mustiksista.

• Anonyymi

Onko nainen saanut sen aikaan, vaan onko vain käynyt näin, että kaksi miestä kiinnostunut samasta naisesta?

• Anonyymi

En tiedä monta miestä on kiinnostunut samasta naisesta

• Anonyymi

Ei kannata mustistella. Nuorena kokemattomana olin ex-miehestä mustis koska se teki sitä tahallaan. Kärsin silloin ihan valtavan paljon ja jälkikäteen ajatellen se rikkoi ison osan minusta. Lopulta se oli hän joka itki vuosia kun olin jättänyt hänet. Itse asiassa kuulin että on napissut siitä vielä ihan äskettäin vaikka erostakin on jo kohta parikymmentä vuotta. Kuinka minä olen ollut se elämänsä nainen ja kylmästi jättänyt. Joo joo, sarjapettäjä ja tietenkin minä olin syyllinen. Aika vähän olen tuntenut mustasukkaisuutta sen jälkeen. Kai sekin opetus piti saada, että osaa arvostaa kun jonakin päivänä tapaan sen ihanan miehen joka rakastaa minua silleen kuin haluan itseäni rakastettavan.

• Anonyymi

On niitä useampia

• Anonyymi

Kumpi houkuttelee enemmän. Se on ongelma.

• Anonyymi

Lystiähän tämä vain on näiden kaikkien kanssa kunnes jotain vakavampaa joku haluaa.

• Anonyymi

Ap, oletko havainnut toisesta sellasta samaa tunnetta ja tietoinen naisen tunteesta sinua kohtaan ?

• Anonyymi

Vedä jalkaan 🤭siis parempi sukka. Puristavat mustat sukat kiristää vaan hermoja. 🤗

t. Yks hukkasukka 😂

• Anonyymi

Mustiksena ehkä voi viedä kuitenkin omaakin osuutta ei haluttuun suuntaan ja voi antaa vääriä signaaleja mieheen tai naiseen.

• Anonyymi

Tämä. Kiukuttelu yms kylmä ja töykeä käytös ajaa vaan pois.

• Anonyymi

mustasukkaset miehet on ihan ehdoton ei

• Anonyymi

Älä ole mustis, oot mun numero uno 🫚🍯
      (Ei mulle todellakaan, kukaan ei vois olla mustis minusta, kuhan harhoissani kuvittelen)

• Anonyymi

Perustetaan palstaharhaisten kerho. Mukana. 😂

• Anonyymi

Voi turhuuksien rovio. Turhaakin turhempi tunne. Jos toinen on mennäkseen niin menköön.

• Anonyymi

Varmaan pitäisi jutella yhdessä 😁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe