Niin syvästi rakastunut. ❤️
Olen vain kaivattuuni
24
354
Vastaukset
- Anonyymi
Älä juksaa 🙃
- Anonyymi
Leijun taas hetken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leijun taas hetken
Leiju minun luokseni ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leiju minun luokseni ♥️
Olet liian kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian kaukana.
Se on totta. Höh.
- Anonyymi
Hyvää huomenta♥️
- Anonyymi
suhteemme palstalla on kyllä ollut ikimuistoinen
- Anonyymi
Muuttuukohan se tästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttuukohan se tästä?
tuskin🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin🤣
Sinusta se on enää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin🤣
😡😡🐟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta se on enää kiinni
eli sitten olemme palstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡😡🐟
särki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö on. No teet valinnan sitten. En minä tätä jatka loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö vastaa mitään IRL rakkaudentunnustuksiin
- Anonyymi
Peilikuva kiihottaa ja aktivoi mieltä 😍😍
- Anonyymi
Mä omin tän hetkeksi I, koska tarviin nyt niin rakkautta.
- Anonyymi
Tunne on molemminpuolinen ❤️❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Täällä nousi myös käsi pystyyn ja toinenkin antautumisen merkiksi.
Ihanaa olla pilvessä sun kanssa ❤️ja en puhu mistään jauhoista tai essoista.
Rakastan kulta sua 💋
👩🏻🦳- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Mäki rakastan sua niin paljon🩷
- Anonyymi
Mulla on rakkautta halkeamiseen saakka, kohde vaan puuttuu.
- Anonyymi
Itse en oo rakastunut kehenkään. Mutta niin se menee kaikilla, kellään ei toimi itsessään vaan tulee huonoa, ja aina ne ryhtyy pelaamaan jotta selviävät ja laittavat muille huonoa, ja ennen pitkää jäävät kiinni. Osa on valinnut monille pareille uhreja jota kierrättävät, rikastuvat ja säilyttävät elämäänsä ja työtänsä. Ja ennen pitkää se tulee heille itselleen takaisin. Ex mieheni kuului noihin, menetti lopulta itse, tulin vastaan ja hyökkäsi uudelleen ja taas saa sitä itse, myös muut. Ei siitä selviä ennen kuin on kärsinyt itse. Hän toki on sitä myös tehnyt, ottanut takkiin myös itse. Minä joskus olin hetken Laurin tai hänen tyylisen kanssa, ei tarkoituksella mutta muiden hakkauksista koin konkurssin ja mt jutut, eli minun osalta kaikki loppui hyvin. Toki hakkasivat vielä henkilökohtaisesti lisää kun eivät tajunneet että selvittiin noista yrityskuvioista ja ura oli nousussa, vielä se nousee taas. Mutta kuitenkin ei ehditty hyötymään muista, jonkun toisen kanssa hänelle kertyi velkaa. Ei minulle. Sama minun osaltani Pollen kanssa, luulin kyllä häntä toisenlaiseksi, mutta nuo stressihoidot ja mt jutut pitivät minut pois velkakuvioista niin sanotusti. Ja nyt kun tulee raha muista jutuista, mitä on kertynyt ei oo ongelmia. Mutta onhan nämä vuodet varsinkin vajaa 2 vuotta ollut aika hirveää. savolaiset on kieroja, siksi haen töitä myös muualta ja ei liiaksi ole niissä kiinni. samalla onnistuu täällä elämä paremmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223