Enkä tiedä miksi, olen silti. Olen onnellinen sinusta, kävi miten kävi 😘
Olen joka päivä varmempi että olet elämäni mies
16
506
Vastaukset
- Anonyymi
Sä myös💥🔥💫
- Anonyymi
Kelaa miten hienoa!
- Anonyymi
Töiden jälkeen nähdäänkö?🔥
- Anonyymi
Nähdään vaan.
- Anonyymi
Olet nykyään kirkkain tähtinen 🌟
- Anonyymi
Mäkin oon sitä mieltä kyl❤️
- Anonyymi
Että hän on elämäni mies? Jep
- Anonyymi
Kaunis viesti!! YLI optimistinen vaikka pelko tulevaisuudesta kummittelee mielessä. Jos pitää kamalasti toisesta, ei tahdo edes käsitellä ajatusta ettei saisi toista ja pääsisi toteuttamaan ajatuksissaan suunniteltuja yhteisiä hienoja ja romanttisia asioita. Mutta joskus tulevaisuuden peikot saattavat rajoittaa yhteisiä suunnitelmia ja silloin riittää myös toisen ystävyys ja se että näkee ja kokee toista vain silloin tällöin. Rakkaus on niin moniulotteista ettei sen käyttäytymistä aina voi ennustaa eikä sen toteutumisesta ole täyttä varmuutta. Parhaimmillaan siihen pääsee laskeutumaan kuin rakkaansa viereen illan koittaessa, mutta joskus se muuntuu isoksi kärsimykseksi tai ikuiseksi ikäväksi. Parasta rakkaudessa on, kun se kumpi on saanut hampaansa ensimmäiseksi pestyä, ilmaantuu iltalukemisen parissa viihtyvän rakkaansa luokse ja sulkee kirjan suudelmien saattelemana.
https://www.youtube.com/watch?v=q78Bf6FASNI- Anonyymi
Ei mua pelota. Tämä on tässä ja nyt
- Anonyymi
Hello AI ja palstasetä 👩🍒
- Anonyymi
Mä en. Päinvastoin.
- Anonyymi
Mulla on mennyt ohi ainakin kaksi elämäni miestä. Kolmatta odotellessa! Ehkä se on hän?
- Anonyymi
Mulla ei mene ohi ikinä, it shall happen how it's supposed to happen!
Oon moposanteri
- M.S- Anonyymi
moposanteri80kmh kirjoitti:
Eiku santeri
Gubel uus nicki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289