On todella vaikea

Anonyymi-ap

Olla ainakin itsellä kun tunteita on niin valtavasti molemmin puolin. Etenkin se kun joskus ne ovat niin vahvana että on vaikea olla muiden seurassa olla näyttämättä tunteita

31

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tule salaa muilta näyttämään tunteesi.

• Anonyymi

Etkö muka tiedä jo? Mitä sitä salaa enää näyttää kun olen kuin avoin kirja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö muka tiedä jo? Mitä sitä salaa enää näyttää kun olen kuin avoin kirja

Ohi.

• Anonyymi

Jos ei toinen osapuoli ole valmis kuuluttamaan koko maailmalle että rakastaa, niin se ei ole oikea. Minäpä tiedän että mies on kertonut, hihii. Niin minäkin tärkeimmille

• Anonyymi

rakas

• Anonyymi

Ei se ole enää kivaa 😔 ei tämä pysynyt kevyenä vaikka sen piti pysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole enää kivaa 😔 ei tämä pysynyt kevyenä vaikka sen piti pysyä

nii mut kyllä sä voisit olla mun kulta jos olet hän. mä en vaan tiiä miten lähestyä oon aika huono näissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii mut kyllä sä voisit olla mun kulta jos olet hän. mä en vaan tiiä miten lähestyä oon aika huono näissä

Kirjoita kirje

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita kirje

Ja laita sama välityspalvelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita kirje

en taida uskaltaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö voi soittaa ja sanoa että haluaisin jutella tai pysäyttää että juteltaisko. Se on vain halustasi enää kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö voi soittaa ja sanoa että haluaisin jutella tai pysäyttää että juteltaisko. Se on vain halustasi enää kiinni

Pururadalle kävelylle ensin rauhassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos satun näkemään (epätodennäköstä)niin katon vähän miten muhun suhtautuu :D riippuu siitä. jos on semmonen vastaanottavaisen olonen niin avaan suuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en taida uskaltaa

Älä ole nynny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos satun näkemään (epätodennäköstä)niin katon vähän miten muhun suhtautuu :D riippuu siitä. jos on semmonen vastaanottavaisen olonen niin avaan suuni.

Ehkä sitä avoimuutta voi yrittää vaikka jännittää melko paljon 😜 t. Avoin kirja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pururadalle kävelylle ensin rauhassa?

Sopii vaikka sekin mutta mieluiten kävisi lämmin auto jossain mihin kenenkään korvat ei yllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii vaikka sekin mutta mieluiten kävisi lämmin auto jossain mihin kenenkään korvat ei yllä.

Sä ajat eli ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä ajat eli ei onnistu.

Mikä tuo nyt olis? Etkö tule kyytiini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä ajat eli ei onnistu.

Ei ku sun autolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ku sun autolla

No, käy sekin. Mikä otetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, käy sekin. Mikä otetaan?

Sun autoista vai? 😂

• Anonyymi

Suu auki!

• Anonyymi

Täältä tulee hauki joka susta tykkää
        🤗🤭

Haaveissa vaanko oot mun❤️
        Katon sua ku haavi auki
        Jos seisot muna vedessä, olet taimenen edessä 😂

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

No mulla on sama tilanne hänen kanssaan. Et vaikea olla häntä lähellä kun on liikaa tunteita. Silloin on helpompi olla jos olen kauempana hänestä ja olen etäinen niinku olen välillä tehnytkin. Mut välillä taas olen häntä lähellä ja hänen kanssaan paljon. Mutta se on liian ihanaa olla hänen lähellä niin sit tulee sellainen olo että pakko mennä kauemas et hän ei tajuu mun tunteita. Ellei ole jo tajunnut. Pahoin pelkään, että on tajunnut, koska hän on fiksu ihminen ja tuntee mut aika hyvin jo ja osaa lukea mua hyvin. Välillä pelottaa, kun hän osaa lukea mua niin pelottavan hyvin. Mutta niin osaan minäkin lukea häntä hyvin. Esim. tällä viikolla yks päivä näin hänen naamasta, että hän oli väsynyt ja surullinen, ja tiesin myös about sen, mitä hän sillä hetkellä ajatteli. Tai luulen tietäväni, koska näin hänen ilmeestä sen, mitä hän ehkä mahdollisesti ajatteli juuri silloin. Ilmeet ja eleet kertoo paljon. Enemmän kuin sanat.

• Anonyymi

Juuri samanlainen juttu menossa mullakin erään kanssa. Pelottaa jutella kun nähdään. Ensin odottaa näkemistä ja sitte menee aivan puihin että puhuu mitä sattuu. Mulla on tunteita niin paljon pelissä. Näetkö häntä aamuisin yleensä vai mihin aikaan? Ja missä?
        Olen itse varattu ja tekee tilanteesta hankalan. Mutta minä oon paljastanu vähän tunteita kyllä hänelle.
        Voisitko sä olla hän 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri samanlainen juttu menossa mullakin erään kanssa. Pelottaa jutella kun nähdään. Ensin odottaa näkemistä ja sitte menee aivan puihin että puhuu mitä sattuu. Mulla on tunteita niin paljon pelissä. Näetkö häntä aamuisin yleensä vai mihin aikaan? Ja missä?
        Olen itse varattu ja tekee tilanteesta hankalan. Mutta minä oon paljastanu vähän tunteita kyllä hänelle.
        Voisitko sä olla hän 😉

Hmm en tiiä voisinko olla hän. Mutta minun hän on kyllä varattu. Ja muutenkin vaikee tilanne meillä. Se vähän vaihtelee mihin aikaan näen häntä, yleensä arki-iltaisin. Sellaisessa yhdessä ja samassa paikkaa näen häntä aina silloin, kun näen häntä. Millä tavalla olet paljastanut jo tunteita hänelle vähän? Minäkin olen yrittänyt näyttää tunteita hieman hänelle, mut en tiedä onko hän tajunnut sitä.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla näyttämättä tunteitaan muiden seurassa jos ne on aitoja tunteita toista kohtaan eikä teatteri esitystä niin kuin monelka julkkiksella mitä vähän seurannu ns maailmantähtiä

• Anonyymi

Siksi koska kohde on kielletty ja paikka jossa näen häntä niin olisi aika outoa jos näytettäisiin tunteemme. Toki en tiedä mitä hän ajattelee mutta tuntuu siltä että voisi olla molemminpuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska kohde on kielletty ja paikka jossa näen häntä niin olisi aika outoa jos näytettäisiin tunteemme. Toki en tiedä mitä hän ajattelee mutta tuntuu siltä että voisi olla molemminpuolista.

Mulla sama tilanne. Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe