Narsistin uhrit

Anonyymi-ap

Kertokaa tänne kokemuksianne. Haluaisin kuulla.

25

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata jäädä narsistin seuraan, vaan katsoa missä on ovi ja lähteä pois. Pääsee paljon vähemmällä.

• Anonyymi

Olin vuosia narsistin uhrina. Elin kuin limbossa. Pyristelin narsisteista irti ja kesti pitkään toipua. Nyt elän rauhallista ja onnellista elämää itseni kanssa. Elämä hymyilee.

• Anonyymi

Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran narsistina. Nykyään toimin kela etsivänä.

• Anonyymi

Narsisti työnjohtajana sairastuttaa koko osaston, kannattaa vältellä koko paikkaa.

• Anonyymi

Työtön on oman elämänsä johtaja. Työtön on voittaja 🏆

• Anonyymi

Psykopaatti samassa vuorossa on kuin lotto voitto. Mielenrauha taattu.

• Anonyymi

JOS JOUDUT NARSISTIN UHRIKSI. PYRISTELE HÄNESTÄ KAIKIN TAVOIN IRTI. KATKAISE YHTEYS JA JÄTÄ TEMPPUILEMAAN YKSIN.

• Anonyymi

Olen joutunut elämään jamalissa pahan narsistin kanssa. Yrittänyt kyllä paeta, mutta aina päädyn hänen luo takaisin. T. Jonne

• Anonyymi

Törkyturpa kertoo itsestään.

• Anonyymi

Narsisti hakeutuu tietoisesti ammatteihin missä saa alistaa ja kyykyttää työntekijöitä.
      Jos narsisti saa lopputilin on se hänelle kova paikka, niin kova paikka että se sairastuttaa pysyvästi hänet.

• Anonyymi

Minä sain narsistiveljeltä lapsena piiskaa ja narsistisisko räki päälle.

• Anonyymi

Ei ongelmia. Istuttakaa narsissit parvekelaatikkoon ja laittakaa parvekkeelle. Narsissit tuo iloa ympäristöön.

• Anonyymi

Unski asuu ulkomailla naisen kanssa. Sellainen pikku narsisti. Se nainen on äitinsä.

• Anonyymi

Pysykää narsisteista/psykopaateista erossa! Ne sairastuttaa kaikki muutkin.

• Anonyymi

Samoin helluntailaisista ja muista uskovaisista, ihan sama kuvio.

• Anonyymi

Voi olla viheliäistä meno, jos toinen on narsisti parisuhteessa.

• Anonyymi

Ei ole narsisteja. On vain niitä jotka pyrkivät kompensoimaan pienen *******

• Anonyymi

Näin olen sen ymmärtänyt olevan.

• Anonyymi

Piili pieli pyölii.

• Anonyymi

Minun mielestäni kaikki jotka ovat eri mieltä kuin minä, eivätkä tee kuten tahdon, ovat narsisteja.

• Anonyymi

Vakava varoituksen sana:Yleensä se joka esim puolisoaan tms narsistiksi sanoo, on itse juuri todellisuudessa narsisti.

• Anonyymi

Paljon puhutaan, esimerkit vaan jää aina johonkin.

• Anonyymi

Narsistit ottaa soppaa usein, kolpakossa on kaksi ripaa, että voi soppaa repiä/kaadella sisälle tiuhaan tahtiin että kihelmöivä luonne sais etes hetken helpotuksen.
      Kovan otto kuurin jälkeen rapula ja narsistinen luonne pääsee oikeuksiinsa, lähipiiri saa korvat punaisena tuntea tuon.

• Anonyymi

Yrittäjissä on narsisteja, eivät pärjää alaisina

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe