Asuu melko pienessä kaupungissa..
Gubbe on naimisissa
27
385
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä asuu
- Anonyymi
Ei todellakaan asu 😄
- Anonyymi
Tai minun, nyt seuraan jokaista vastaantulevaa silmä kovana, en anna katseen hetkeksikään herpaantua 🙄
- Anonyymi
Laukaassa asustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukaassa asustelee.
Parturiliikkeessä?
- Anonyymi
Kunhan ei asu siellä minne minä haluan muuttaa. Hän ei käsittääkseni halua seksiä vanhemman naisen kanssa ja se on hyvä, koska minä haluan seksiä vain ikäiseni miehen kanssa?
- Anonyymi
Nonii. Gubbe gubbe…
- Anonyymi
Märkä järvellä asuu.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️😘
- Anonyymi
Maaseudulla asuu Suomen masentuneimmat ihmiset. Ootte varmaan samaa mieltä. Sinne pitäisi ohjata enemmän valtion varoja mt-potilaiden kuntouttamiseksi
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Hyvä että hän on löytänyt kumppanin ja jos asuvat yhdessä, niin voivat tukea toisiaan,
- Anonyymi
No jos näin niin sittenhän ne guben haukkumiset niitä naisia kohtaan (A, M ja se kolmas) loppuu ja jos ei lopu niin väärä gubbe ap:lla mielessä. Katellaan kuin käy.
- Anonyymi
No ehkä se on hyvä että gubenkin on joku huolinu
- Anonyymi
Gubbe on mun oma❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe on mun oma❤️
Eiku mun👩🍒🥰❤️
- Anonyymi
Helsingissä asuu yhdet maailman säälittävimmistä ihmisistä 🤮🤣
- Anonyymi
Ajattelen yhtä naista erityisesti jonka näin eilen ravintolassa, niin säälittävä 😘
- Anonyymi
Gubbe on neitsytpappa joka kyttää pieniä lapsia
- Anonyymi
Tuskin se ihan neitsytkään on, kun täällä ajoittain tyrkyttää takaluukkuaankin.
- Anonyymi
Niin tämä erektiohäiriöistään, vaippafetisseistään ja transsuiluistaan kailottava nettipedofiili vai, ehkä äitinsä kanssa
- Anonyymi
antaa gubben olla naimisissa, ei haittaa mittään :)
teillä ei oo mitään mahdollista kiristykseen, ja kerro Foballe terveisiä että odotellaan 15.000 projektipalkkiota, ärsyttää myös rättipäitä :) - Anonyymi
Tylsiä nämä jatkuvat gubbe-jutut Ketä kiinnostaa? Eivät ihmiset tule tänne seuraamaan jotain gubbea vaan kaipaamaan ikävöimäänsä ihmistä...
- Anonyymi
Hyvin sanottu!! Guppe sitä guppe tätä, todella rasittavaa.
- Anonyymi
Sinua ainakin näyttää kiinnostavan.
- Anonyymi
Ja Ei kai siinä muuta mutta kun näillä tylsillä gubbe- ja palstaäijä -jutuilla pilataan moni hyvä ketju, jossa vilpittömiä ihmisiä kirjoittamassa.
- Anonyymi
Hyvä sulle gubbe.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216