Ikävä, tavataanko?

Anonyymi-ap

Lähtisitkö mies kanssani lenkille? Vaikka luontopolulle lintuja katselemaan.
Mistä pidät? Mitä mahdat harrastaa?
Iltaisin luettais kirjoja peiton alla (olet kerran sanonut) ja tietysti rakasteltaisiin.

16

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin tavata. Kävelylenkki luonnonhelmassa kuulostaa kivalta tekemiseltä. Voidaan kiivetä lintutorniin ja rakastella ensimmäisen kerran vaikka siellä.

• Anonyymi

Hyvältä kuulostaa. Aika kylmä sää vielä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Aika kylmä sää vielä on.

Kyllä sun sydän sulaa silti. 😘

• Anonyymi

Voi kuule.

• Anonyymi

Lintuja katselemaan? Ei kyllä mies sais katsella puuta vasten jotain ihan muuta

• Anonyymi

Asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa.

Toki on kun meistä kyse 😘

• Anonyymi

Tiesit, että pidän lukemisesta ja luonnossa liikkumisesta. Kuulostaa mielenkiintoiselta!

• Anonyymi

Minä pidän elämästä ja luonnosta ja kaikesta mihin se liittyy. Olen eläimellinen tai kauniimmin sanottuna herkkä ja vaistonvarainen, tajuan kuitenkin asioita. Nyt elämässäni olisi tärkeintä jakaa elämäni naisen kanssa kaikkinensa. Vaihtaisin niin mielelläni valkoisen tietoliikennekaapelin elämän punaiseen lankaan naisen kanssa.

• Anonyymi

Sellainen hän on. Täydellisesti kuvattu. Voisimmepa keskittyä toisiimme oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Pyöräilemään voin lähteä. Mutta en nyt. Meen nukkuun.

• Anonyymi

Sauvalenkille, mäkivetoja sauvojen kans ja sitten tasaista kävelyä.

• Anonyymi

Tuosta tuli mieleen, kun menee alpeille tekemään mäkivetoja viikoksi kaudeksi ja palaa takaisin, suomalaiset mäet ei tunnu missään.

• Anonyymi

En harrasta juurikaan mitään lenkillä en välitä käydä luontopolut ei ole mua varten mitään niin paljon vihaakkaan kun itikoita korvassa inisemässä mulla on korvat vinkunu jo noi parikyt vuotta muutoikin siksi kuuntelen musiikkia kovalla nappikuulokkeista ne/se vie ajatuksen pois korvien vinkumisesta eipä sillä ei se ole mua häirinny enään ekan viikon jälkeen ja sillonko se vasta vinkukin korvissa itse aiheutettua piikkasin muistaakseni viisi valurauta lattiakaivoa irti lattiasta ilman kuulosuojaimia ei tee korville hyvää piikata valurautaa ilman kuulosuojaimia tulee yllättävän kirkas ääni kun piikkaa lattiakaivoa rikki että saa sen irti voidakseen asentaa uuden oikeaan korkoon

• Anonyymi

Ehkä viikonloppuna voisi🤔

• Anonyymi

Totta. Viikonloppuna 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe