Kovasti sä kiehdot

Anonyymi-ap

Ja ei sille mitään voi. Liian kiltti ja empaattinen vain tähän elämään. Aina ajattelee muita

20

665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnet mut jo aika hyvin.

• Anonyymi

Tarkoittaa varmaan itseään että tuolla empaattisuudellaan

• Anonyymi

Ja liian herkkä. 🥺

• Anonyymi

Vähät välitän

• Anonyymi

Rumat vaatteet myös.

• Anonyymi

Kuka on tämä kultakimpale.

• Anonyymi

Jeps

• Anonyymi

Jeps, heikoin lenkki juu

• Anonyymi

Kukaan ei ole täydellinen ei edes hän,mutta yhdessä voitte saavuttaa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole täydellinen ei edes hän,mutta yhdessä voitte saavuttaa sen.

Ei ole sun hän!Oletko edes kysynyt?siinäpähän hommaatte yhteisen asunnon,kaukaa muista ihmisistä!Turhaa haaveilet!

• Anonyymi

Mä oon mikä oon. Perusluonnetta ei voi paljoakaan muuttaa. Haluan nyt vain oppia tuntemaan sua. Sieluusi rakastuin ekaksi. Mutta haluan koko paketin. All of you! :) I know this inside me is called love. You are my hope, reason and desire. Don't you never ever in the whole world forget that.:) 🩷🙏🥳sori kun kirjoitin enkuksi. Suomen kieli latteaa välillä tuntuu siltä

• Anonyymi

Voi että veri meni. I love you tuu, silmäni,sulle ojennan, kas tässä formuuu, juu.

• Anonyymi

Al,of.Me.?

TV.Tunnari.
        Jatzz.
        Standardi..
        Muistan.kuuleeni.
        Mutta,milloin.
        Ekan .Kerran.

• Anonyymi

Tuskin. En mä jaksa. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Ei ketä tahansa muita. Vain meikäläisiä.

T. Asemanlapset ja katinkontit

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu hänestä.
      Toisista ihmisistä on paljon helpompaa kirjoittaa kauniita ja lempeitä asioita. Toisista näkee enemmän kuin itsestään.

Hänestä koin herkkyyden. Luovuuden. Aitouden.
      Eniten surin sitä miten hän peitti kaiken sen hyvän itsessään. Hän on rakas ja tärkeä minulle.
      Ja tulee aina olemaan.

Ja jos oot keväällä täällä niin nähdään.
      ♡ Levollista yötä 🙏🏻

• Anonyymi

Kiltti ja empaattinen tulee ain lopulta hyväksikäytetyksi jos ei osaa pitää huolta itsestään tai vähintään osaa valita sitä oikein kenenkä kanssa haluaa elämänsä jakaa miksi näin kaikki ei ole ansainnu sitä että edes joku välittäisi edes vähääkään saatika ettäkö vaivautuisi olemaan huolissaan ihmisestä joka ei välttis osaa tehdä muuta kuin käyttää toisia hyväkseen hyötyäkseen itse miksi olisi aina vähintään hyvä tietää/ymmärtää millaisen/millaisten ihmisten kanssa on tekemisissä jos ei ihminen olis alkanu itse itseään sivistään päätyis nuo hyväksikäyttäjät kattilaan ruuaksi sillä on ennen säästetty viikon parin metsästys reissu poissa perheen luota kun on voinu syödä sen joka yritti hyväksikäyttää

• Anonyymi

Jos on liian kiltti ja empaattinen niin täytyy olla todella vahva, että tässä maailmassa pärjää. Joskus se on valinta, tehdä oikein vaikka se tarkoittaisi enemmän kärsimystä. Heikot kiusaa. Empatia vaatii jo vähän enemmän boolsseja.

• Anonyymi

Olipa tosi outoja kommentteja nuo viimeisimmät.
      Ei päätä eikä häntää.

😴Hyviä unia.

• Anonyymi

Ja onneksi olen oppinut rajani.
        Elämä opettaa kovalla kädellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe