Ja ei sille mitään voi. Liian kiltti ja empaattinen vain tähän elämään. Aina ajattelee muita
Kovasti sä kiehdot
20
665
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnet mut jo aika hyvin.
- Anonyymi
Tarkoittaa varmaan itseään että tuolla empaattisuudellaan
- Anonyymi
Ja liian herkkä. 🥺
- Anonyymi
Vähät välitän
- Anonyymi
Rumat vaatteet myös.
- Anonyymi
Kuka on tämä kultakimpale.
- Anonyymi
Jeps
- Anonyymi
Jeps, heikoin lenkki juu
- Anonyymi
Kukaan ei ole täydellinen ei edes hän,mutta yhdessä voitte saavuttaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen ei edes hän,mutta yhdessä voitte saavuttaa sen.
Ei ole sun hän!Oletko edes kysynyt?siinäpähän hommaatte yhteisen asunnon,kaukaa muista ihmisistä!Turhaa haaveilet!
- Anonyymi
Mä oon mikä oon. Perusluonnetta ei voi paljoakaan muuttaa. Haluan nyt vain oppia tuntemaan sua. Sieluusi rakastuin ekaksi. Mutta haluan koko paketin. All of you! :) I know this inside me is called love. You are my hope, reason and desire. Don't you never ever in the whole world forget that.:) 🩷🙏🥳sori kun kirjoitin enkuksi. Suomen kieli latteaa välillä tuntuu siltä
- Anonyymi
Voi että veri meni. I love you tuu, silmäni,sulle ojennan, kas tässä formuuu, juu.
- Anonyymi
Al,of.Me.?
TV.Tunnari.
Jatzz.
Standardi..
Muistan.kuuleeni.
Mutta,milloin.
Ekan .Kerran.
- Anonyymi
Tuskin. En mä jaksa. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ei ketä tahansa muita. Vain meikäläisiä.
T. Asemanlapset ja katinkontit - Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu hänestä.
Toisista ihmisistä on paljon helpompaa kirjoittaa kauniita ja lempeitä asioita. Toisista näkee enemmän kuin itsestään.
Hänestä koin herkkyyden. Luovuuden. Aitouden.
Eniten surin sitä miten hän peitti kaiken sen hyvän itsessään. Hän on rakas ja tärkeä minulle.
Ja tulee aina olemaan.
Ja jos oot keväällä täällä niin nähdään.
♡ Levollista yötä 🙏🏻 - Anonyymi
Kiltti ja empaattinen tulee ain lopulta hyväksikäytetyksi jos ei osaa pitää huolta itsestään tai vähintään osaa valita sitä oikein kenenkä kanssa haluaa elämänsä jakaa miksi näin kaikki ei ole ansainnu sitä että edes joku välittäisi edes vähääkään saatika ettäkö vaivautuisi olemaan huolissaan ihmisestä joka ei välttis osaa tehdä muuta kuin käyttää toisia hyväkseen hyötyäkseen itse miksi olisi aina vähintään hyvä tietää/ymmärtää millaisen/millaisten ihmisten kanssa on tekemisissä jos ei ihminen olis alkanu itse itseään sivistään päätyis nuo hyväksikäyttäjät kattilaan ruuaksi sillä on ennen säästetty viikon parin metsästys reissu poissa perheen luota kun on voinu syödä sen joka yritti hyväksikäyttää
- Anonyymi
Jos on liian kiltti ja empaattinen niin täytyy olla todella vahva, että tässä maailmassa pärjää. Joskus se on valinta, tehdä oikein vaikka se tarkoittaisi enemmän kärsimystä. Heikot kiusaa. Empatia vaatii jo vähän enemmän boolsseja.
- Anonyymi
Olipa tosi outoja kommentteja nuo viimeisimmät.
Ei päätä eikä häntää.
😴Hyviä unia.- Anonyymi
Ja onneksi olen oppinut rajani.
Elämä opettaa kovalla kädellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223