Miksi, ja mitä?
Miksi et ehdota tapaamista
76
748
Vastaukset
- Anonyymi
odotan sitä päivää kun käyttäydyt palstalla. sitten laitan viestin
- Anonyymi
Onpa aloittajasetä varsin dramaattista taas🥱
- Anonyymi
ja voin sanoo vielä on matkaa..
- Anonyymi
Siksi koska en voi ehdottaa mitään ennenkuin tapaamme.
- Anonyymi
Neropatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neropatti
Kiistämätön tosiasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiistämätön tosiasia.
Siinähän odottelet sitten.
- Anonyymi
Voit laittaa viestiä. Tiedät vallan hyvin missä olen töissä. Viestiäsi odotan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa viestiä. Tiedät vallan hyvin missä olen töissä. Viestiäsi odotan mies.
Vaikutat naisena esiintyvä aloittajasetä oikrin kunnon kusetusbannerilta- sinä mies klikata linkki välittömästi rakkaus on täällä näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat naisena esiintyvä aloittajasetä oikrin kunnon kusetusbannerilta- sinä mies klikata linkki välittömästi rakkaus on täällä näin
Eikä tarvi edes erikseen niin pelata seksillä
- Anonyymi
Siksi koska en ole mies.
- Anonyymi
Ei ole rahaa.
- Anonyymi
Ei tapaamiseen tarvii rahaa tai mun kanssa ainakaan. Jos jomman kumman autossa on bensaa, niin sillä pääsee jo pitkälle 😆
- Anonyymi
En voi. En saa. Poistin numeron. Riittääkö syiksi?
- Anonyymi
Menkat
- Anonyymi
Etkö ole keski-ikäisenä miehenä päässyt vielä uteliaisuudesta yli esim naisten vaivoja kohtaan? Et ole varmaa yksin, voimia
- Anonyymi
Vtun teinit
- Anonyymi
Äläpä. Varo vaan teet loukkaa määrittelemätöntä kollektiivia liikaa, hei pahoittavat mielen ja aloittavat lapsellisen sodan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä. Varo vaan teet loukkaa määrittelemätöntä kollektiivia liikaa, hei pahoittavat mielen ja aloittavat lapsellisen sodan
Täällä heti välittömästi tämän kommentin jälleen juurikin tällainen lapsellinen verkkocomboy terästäytyi. MOT ttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä heti välittömästi tämän kommentin jälleen juurikin tällainen lapsellinen verkkocomboy terästäytyi. MOT ttu
Hän taitaa olla aika nuari ja idealistinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän taitaa olla aika nuari ja idealistinen
Olisiko tästä keskummäisestä kommentista hyötyä, mietihän sitä vielä tomppajoonym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tästä keskummäisestä kommentista hyötyä, mietihän sitä vielä tomppajoonym
Tai sitten meet niihin oikeisiin töihin palvelemaan koneistoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten meet niihin oikeisiin töihin palvelemaan koneistoa
Tämä kuittailu olisi tyhjästä nysvääjä aivan helposti vältettävissä
- Anonyymi
Olisiko se suotavaa?
- Anonyymi
Olis. Jahkailun aika on ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis. Jahkailun aika on ohi
Anna vinkki tai kohtaa taas minut jossain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vinkki tai kohtaa taas minut jossain.
En anna mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna mitään.
Jos vihjailisit että antaisit, tekisin kaikkeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vihjailisit että antaisit, tekisin kaikkeni.
Näinkö helppo teittejä olis ohjailla? Retorinen kysymys
- Anonyymi
Eikö mummo käy!
😊😵💫
👩🦳- Anonyymi
Haluan vain eroottisen naapurin mummon ❤️
- Anonyymi
Mummo voisi tulla kylään 🧔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo voisi tulla kylään 🧔
Haluatko munkit käsiin ja viineriä keppiin. Boisit pamputtaa sun mummoa😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit
En halua pamputtaa muita kuin sinua 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä lailla aloittajasetä
- Anonyymi
Kutsun saat nyt! M paikkaan teelle ja halattavaksi. Suudelmankin saat ja märän
- Anonyymi
" työ"
- Anonyymi
Tekosyy.
- Anonyymi
Pelkään, että mies voi olla töykeä ja riittämätön.
- Anonyymi
Miten tuollaiseen edes ihastuisi? :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollaiseen edes ihastuisi? :/
Eihän tuohon itsestään kirjoittelevaan tökeröön äijään kukaan ihastu, daa
- Anonyymi
Voisin laittaa naiselle joka hieman sekosi... joskus jonnekin.
- Anonyymi
Miten sekoaminen näkyi?
- Anonyymi
Oletko vilpitön yhteydenotoissa vai haluatko rikkoa mut loppuun, kun vielä kaiken jälkeen hengissä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko vilpitön yhteydenotoissa vai haluatko rikkoa mut loppuun, kun vielä kaiken jälkeen hengissä olen
En tietenkään halua rikkoa sua. Ei silti pelkoa, että uskaltaisin ottaa sen askeleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sekoaminen näkyi?
Koetko sinä vieläkin maailman sillä tavalla mustavalkoisena, että tämä palstasetä tai joku muu kirjoittelee juuri sinun pakkomielteen ja värikkäiden tarinoiden kohteesta? Se viittaa iha tavan psy koosiin tai vastaavaan. Ps sanamvapaus
- Anonyymi
Oot se joka uskoo vain "törmäilyihin" 😊
Ja odotat edelleen yhteydenottoa toiselta.- Anonyymi
En ole ap. Uskon kirjaimellisesti törmäilyihin enkä odota että kukaan ehdottaa tapaamista.
- Anonyymi
Oon kysynyt joskus, oli varattu ja ei tainnut syttyä. Panisin.
- Anonyymi
Minäkin häntä ihan koska vaan.
- Anonyymi
Jäitkö sitten tänne trollaamaan sen jälkeen. Tai olitko jo ennen sitä?
"Syttyminen" on hieno juttu jos tapahtuu.
Paneminen on jotenkin brutaali ilmaisu rakastelusta, kuten täällä termit: naikkonen, pikkarit yms. 😐 Kunhan kerroin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäitkö sitten tänne trollaamaan sen jälkeen. Tai olitko jo ennen sitä?
"Syttyminen" on hieno juttu jos tapahtuu.
Paneminen on jotenkin brutaali ilmaisu rakastelusta, kuten täällä termit: naikkonen, pikkarit yms. 😐 Kunhan kerroin.Kiitos mielipteestäsi.🙂 Itse paneminen on aika alkukantaista, en ole oikea Disney prinsessa 😉🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mielipteestäsi.🙂 Itse paneminen on aika alkukantaista, en ole oikea Disney prinsessa 😉🤣
Ja siis olen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis olen mies.
Jaahas, vai että oikein mies?
Sekoitin parit viestiketjut täällä aiemmin kommenttini puitteissa. Pahoitteluni siitä.
Mielenkiintoisinta on ettet vastaa itse mitään aloituksen kysymykseen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, vai että oikein mies?
Sekoitin parit viestiketjut täällä aiemmin kommenttini puitteissa. Pahoitteluni siitä.
Mielenkiintoisinta on ettet vastaa itse mitään aloituksen kysymykseen..Vastasin tuossa kyllä.
- Anonyymi
Siinäpä ytimekäs kooste joltain miesoletetulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mielipteestäsi.🙂 Itse paneminen on aika alkukantaista, en ole oikea Disney prinsessa 😉🤣
Ethän sinä gubbe ole nainen ollenkaan, joten juuri siitä syystä tämä viittsuksesi on sopiva
- Anonyymi
Kun kuulin jo mieheltä lauseita "ei sun kanssa, kiitos", "ei saa koskea", "se on poliisiasia" jne, vaikka tämä liittyikin eri tilanteeseen…Se on juuttunut päähäni hänen intonaatiostaan. Voi ei, kiitos 🫣
- Anonyymi
Intonaatio? Termit hukassa?😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intonaatio? Termit hukassa?😐
Onko tämä nyt ainoa yksityiskohta, johon tulee kiinnittää huomiota tässä palstasedän jännittävässä novellissa, ”paavo”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nyt ainoa yksityiskohta, johon tulee kiinnittää huomiota tässä palstasedän jännittävässä novellissa, ”paavo”?
Muista ola verkkocowboy skarppina ja pelastaa uppoava laiva tällaisella huuhaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ola verkkocowboy skarppina ja pelastaa uppoava laiva tällaisella huuhaalla
Oletko aivopesty vai epätoivonen takki auki sitä en tiedä, mutta ei hyvältä näytä
- Anonyymi
Ei täällä gubbe ole mitään oikeaa poliisasiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aivopesty vai epätoivonen takki auki sitä en tiedä, mutta ei hyvältä näytä
Ehkä jälleen yksi liikoja luvannut tai paineistettu sinun käsissä on koko tulevaisuus. Meni jo kuulkaa hevosetki nauraa
- Anonyymi
Hmm. Lauantaina ehkä, markkinoilla? 🧡
- Anonyymi
Maalaiset 🙄juntit
- Anonyymi
Miksei huutokaupassa gubbe? Siellä myydään varmaan jopa vanhaksi käyneitä ajatuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei huutokaupassa gubbe? Siellä myydään varmaan jopa vanhaksi käyneitä ajatuksia
Tai free
- Anonyymi
Heh heh, tällä tippuu ne onnen onkijat pois🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalaiset 🙄juntit
Minä tykkäisin asua noin pienellä paikkakunnalla. Pienen paikkakunnan etu on sen hallittavuus, rauhallisuus, hiljaisuus ja luonnon läheisyys. Kun aloin etsiä työtä muualta ja katsoin kuvia maisemista, minä ahdistuin isossa kaupungissa asumisesta. Siitä tuli pysyvästi sellainen tunne, että minun täytyy päästä pois täältä metelin keskeltä. Ajattelikohan äitini silloin aikoinaan samoin kun hän halusi muuttaa Lappiin.
- Anonyymi
Tähhäh että kuinka???
- Anonyymi
Olen mennyt jo rakkaani kanssa eteen päin tehdään tai on vauva tulossa lokakuussa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234