Onko muilla paskoja kokemuksia? Ainakin siitä yhdestä ylimielisestä miesNeiti piipittäjästä joka melkein aina kännissä.
SFN Motorsport Ruukki
8
670
Vastaukset
- Anonyymi
Tierän ainakin yhren jos meiraat semmosta J;llä alkavaa henkilöä? Vai onko sierä useampi tollanen mitä kirjotuksess lukkee. T Arska
- Anonyymi
Sama henkilö kyseessä. T Teemu
- Anonyymi
Tuu varikolle inisee hiiri!!
- Anonyymi
Minne varikolle 😂 hiiret ei inise ne piipittää jos et sitä tiennyt. Eipä ole tarve minnekään tulla. En käyttäisi sekunttiakaan aikaa siihen ettäö tulisin turhaan koskaan luikit karkuun muutenki😆😆😆
- Anonyymi
Oon kilipakuski Jukeboy, tirrjhaan tääl kateelliset köyhät inisette....ette mulkecpärjä ikin!!?
- Anonyymi
Sinä kilpakuski hahahahahaaa😂😂😂😂 varmasti haaveena ja haaveita kannattaa olla mutta et ikinä Kuuna päivä tule olemaan. Tuu sitte iniseen kun oot semmonen mutta olet amatööri kuski😂😂. T Teemu
- Anonyymi
Onko korkea ääni ein piipotä!
- Anonyymi
Karavaani kulukee ja kulukee nyt Monacoon kisaileen, heippa köpötkyylät.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491