Mitään kantaa siihen? Tuliko sulla hyvä vai paha mieli siitä
Miksi sä et ota
17
278
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tuli?
- Anonyymi
Siitä minkä lähetin
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Tuntuiko se kivalta, pahalta, nololta vai tyhmältä
- Anonyymi
Tarkoitatko kirjettä?
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Kun en ole saanut kirjettä. Mihin jätit sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en ole saanut kirjettä. Mihin jätit sen?
Minäkään en ole saanut kyllä mitään 🥱
- Anonyymi
Tuli paha mieli.
- Anonyymi
Mistä syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syystä
.🏥.
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Vauva on kolmas vai?
- Anonyymi
En ole nähnytkään.
Edelleenkään. - Anonyymi
En ole enää saanut mitään sun kirjeitä😊en siis sitäkään minkä silloin puhelimessa lupasit. Ei niitä minulle kukaan toimita kun ovat kaikki niin kovin kateellisia. Olen kai liian rikas ja kaunis🥹en voi sille mitään että mua vihaamaan tarvitaan kokonainen kansalliskaarti. Ehkä mä olen kuitenkin aika kova vahva härkä😚
- Anonyymi
Mitä haet tällä?
- Anonyymi
Missä kirje on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601745Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541145Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889