Mitä hyödytte tuollaisesta?
Miksi teeskentelette
23
307
Vastaukset
- Anonyymi
Nauttii showsta nyt vaa hähä
- Anonyymi
😅😅😅😅🪄🪄🪄🪄 lets go! 😄
- Anonyymi
Joku sanoi että teeskentelee tekevänsä töitä ja pomo on maksavinaan palkkaa
- Anonyymi
Tää oli hyvä..
- Anonyymi
Eiku on aina tekevinään kun pomo tulee paikalle
- Anonyymi
Samaa olen itsekin miettinyt.
- Anonyymi
Haluavat hajottaa lopullisesti yhden naisen.
Syytähän ne ei uskalla ees kertoa sille.
Noh nyt taisivat vihdoin onnistua mitä halusivat.- Anonyymi
Nyt ei ollut kyllä sellaisesta kysettäkään. Sinulla taitaa olla harhat päällä nukketeatterissa.
- Anonyymi
Olen vahvasti sitä mieltä ettei me vielä laskisi sinua pois sieltä psykiatrialta. Et kuulosta olevan kunnossa kun hakkaat täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vahvasti sitä mieltä ettei me vielä laskisi sinua pois sieltä psykiatrialta. Et kuulosta olevan kunnossa kun hakkaat täällä.
En oo se hakkava tyyppi joten ehkäpä sun on
hyvä pysyä siel osastolla edelleen harhoissasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ollut kyllä sellaisesta kysettäkään. Sinulla taitaa olla harhat päällä nukketeatterissa.
No ei ehkä sit sun jutussasi mut joku tai jotkut täällä sitä sellasta halunnut kauan jo.
Kyllähän sen huomasi monikin mitä sille naiselle täällä tehtiin puolitoista vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ehkä sit sun jutussasi mut joku tai jotkut täällä sitä sellasta halunnut kauan jo.
Kyllähän sen huomasi monikin mitä sille naiselle täällä tehtiin puolitoista vuotta.Mitä muka?
- Anonyymi
Jos TE olette ne täydelliset. Jotka tekee ja tietää kaiken niin saatana eläisitte sitten itse kaiken paikan lävitse ihan itse
- Anonyymi
Mies yleensä sen panon naisista en si tie mitä ne teeskentelystä hyötyy
- Anonyymi
En pidä siitä että mun psykoosiherkkyyttä yritetään aktivoida </3
- Anonyymi
Sitten pitää pysyä pois palstalta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää pysyä pois palstalta 😅
Hyvä neuvo asshole
- Anonyymi
En edelleenkään ole ollut tekemisissä joten ei ole mitään teeskentelyä myöskään.
Olen sitä mieltä, että alkaisit olla terapian tarpeessa. Harhat alkaa olla niin vahvat.- Anonyymi
Klassinen manipuloinnin keino sulla käytössä mies. Siinä koitetaan horjuttaa toisen usko omiin havaintoihinsa ja sitten kun on siinä jo jokseenkin onnistuttu niin aletaan syyttämään harhaiseksi jolloin voi jatkaa omia salaisia puuhiaan rauhassa.
- Anonyymi
Olette harhaisia teeskentelijöitä
- Anonyymi
Mennään sitten kuolemaan asti, ja rahat tänne ja muu elämä rauhana myös ja teille huonoa joka elämän alueelle mitä ootte tehnyt. ja hakataan loppuun asti kunnes onnistuu :) te maksatte ja rahaa tänne. otatte kaikkea mitä pahaa ja huonoa ootte tänne tehnyt, ja saatanan kovaa ja kunnolla turpaan. ja loppuuna asti myös haaste väistössä joka ottavat itse tai tapetaan .laillisesti. ja rahat tänne.
- Anonyymi
Emilia saat valita on otatko hakkaamista perhe-elämään vai vammaisen pennun?
- Anonyymi
Jokaiselle teistä pahaa ja huonoa :) tekojenne mukaan :)
Papu kutkuttaa ajatus kun menet kohta suljetulle ja hakataan sut, ja viimein mentät Lontoon elämäsi ja tehdään myös kiusaa poikasi kautta :) ja työhön myös :)
saatte kaiken huonon ja pahan takaisin ja joka asiaan :)
ei mitään hyvää sanottavaa, kaikkea ootte hakannut ja kaikesta saatte itse takaisin pahaa ja huonoa ja omia tekojanne :) ja myös rumaa painostamista ja eristämistä ja estämistä ja hakkaamista, myös ne timantit :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234