Miksi teeskentelette

Anonyymi-ap

Mitä hyödytte tuollaisesta?

23

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nauttii showsta nyt vaa hähä

• Anonyymi

😅😅😅😅🪄🪄🪄🪄 lets go! 😄

• Anonyymi

Joku sanoi että teeskentelee tekevänsä töitä ja pomo on maksavinaan palkkaa

• Anonyymi

Tää oli hyvä..

• Anonyymi

Eiku on aina tekevinään kun pomo tulee paikalle

• Anonyymi

Samaa olen itsekin miettinyt.

• Anonyymi

Haluavat hajottaa lopullisesti yhden naisen.

Syytähän ne ei uskalla ees kertoa sille.

Noh nyt taisivat vihdoin onnistua mitä halusivat.

• Anonyymi

Nyt ei ollut kyllä sellaisesta kysettäkään. Sinulla taitaa olla harhat päällä nukketeatterissa.

• Anonyymi

Olen vahvasti sitä mieltä ettei me vielä laskisi sinua pois sieltä psykiatrialta. Et kuulosta olevan kunnossa kun hakkaat täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vahvasti sitä mieltä ettei me vielä laskisi sinua pois sieltä psykiatrialta. Et kuulosta olevan kunnossa kun hakkaat täällä.

En oo se hakkava tyyppi joten ehkäpä sun on
        hyvä pysyä siel osastolla edelleen harhoissasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ollut kyllä sellaisesta kysettäkään. Sinulla taitaa olla harhat päällä nukketeatterissa.

No ei ehkä sit sun jutussasi mut joku tai jotkut täällä sitä sellasta halunnut kauan jo.
        Kyllähän sen huomasi monikin mitä sille naiselle täällä tehtiin puolitoista vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ehkä sit sun jutussasi mut joku tai jotkut täällä sitä sellasta halunnut kauan jo.
        Kyllähän sen huomasi monikin mitä sille naiselle täällä tehtiin puolitoista vuotta.

Mitä muka?

• Anonyymi

Jos TE olette ne täydelliset. Jotka tekee ja tietää kaiken niin saatana eläisitte sitten itse kaiken paikan lävitse ihan itse

• Anonyymi

Mies yleensä sen panon naisista en si tie mitä ne teeskentelystä hyötyy

• Anonyymi

En pidä siitä että mun psykoosiherkkyyttä yritetään aktivoida </3

• Anonyymi

Sitten pitää pysyä pois palstalta 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten pitää pysyä pois palstalta 😅

Hyvä neuvo asshole

• Anonyymi

En edelleenkään ole ollut tekemisissä joten ei ole mitään teeskentelyä myöskään.

Olen sitä mieltä, että alkaisit olla terapian tarpeessa. Harhat alkaa olla niin vahvat.

• Anonyymi

Klassinen manipuloinnin keino sulla käytössä mies. Siinä koitetaan horjuttaa toisen usko omiin havaintoihinsa ja sitten kun on siinä jo jokseenkin onnistuttu niin aletaan syyttämään harhaiseksi jolloin voi jatkaa omia salaisia puuhiaan rauhassa.

• Anonyymi

Olette harhaisia teeskentelijöitä

• Anonyymi

Mennään sitten kuolemaan asti, ja rahat tänne ja muu elämä rauhana myös ja teille huonoa joka elämän alueelle mitä ootte tehnyt. ja hakataan loppuun asti kunnes onnistuu :) te maksatte ja rahaa tänne. otatte kaikkea mitä pahaa ja huonoa ootte tänne tehnyt, ja saatanan kovaa ja kunnolla turpaan. ja loppuuna asti myös haaste väistössä joka ottavat itse tai tapetaan .laillisesti. ja rahat tänne.

• Anonyymi

Emilia saat valita on otatko hakkaamista perhe-elämään vai vammaisen pennun?

• Anonyymi

Jokaiselle teistä pahaa ja huonoa :) tekojenne mukaan :)

Papu kutkuttaa ajatus kun menet kohta suljetulle ja hakataan sut, ja viimein mentät Lontoon elämäsi ja tehdään myös kiusaa poikasi kautta :) ja työhön myös :)

saatte kaiken huonon ja pahan takaisin ja joka asiaan :)

ei mitään hyvää sanottavaa, kaikkea ootte hakannut ja kaikesta saatte itse takaisin pahaa ja huonoa ja omia tekojanne :) ja myös rumaa painostamista ja eristämistä ja estämistä ja hakkaamista, myös ne timantit :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2608
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2251
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1770
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1757
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      121
      1319
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1234
    Aihe