Se on parinvuoden päästä pääministerin vakanssi. Alkaa hallituksen kokoaminen.
Vasurit ja vihreät ulkona se jo varma tieto. SDP voi jo olla hajonnut, sekin kuihtuu.
Jos keskustasta tulee suurin
31
346
Vastaukset
- Anonyymi
Pankkomajurin liirum laarumia.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15521275/pankkomajurin-povaamat-26-kepulle
Paljonkos meni veikkauksesi metsään 2019?- Anonyymi
Totta. Vuosien 2021 kuntavaalien ja 2022 aluevaalien tuloksiin tulee verrata.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, entäs tää Akava?
"Venälä tyylinen punikkien järjestökö"?
Suomen kielen taidoistasi päätellen, et ainakaan akateeminen ole!
Vai onko tämä Akava sitä parempaa ayliikettä?? - Anonyymi
Muistatko pankkomajuri kun ennustit 2019 talvella:
"Siksi.sossut.itkee
2019-01-11 16:15:29
Kesksuta 21,1 % nyt, ja odotetavissa 26 %: ylitys.
SDP nyt 16,5 % ja odotettavissa tasaisen kaavan mukaan 14 %."
- Anonyymi
Melkosta puppua
- Anonyymi
Jos ja jos... se voi olla mahdollista. Suomessa on poliittinen sekoilu saanut aikaan valtion talouden sekasotkun. Suurimmaksi osaksi maseutukuntien politiikka on keskusta vetoista. Kaikkosen aikana keskusta on selkeästi sanoutunut irti Saarikon vihervasemmistolaisesta politiikasta. Kun nyt kunta- ja aluevaaleissa keskusta saa hyvän kannatuksen (lähes saman kuin demarit), se on hyvä ponnahduslauta valtiollisiin vaaleihin. Olkoon sitten pääministeri mistä puolueesta tahansa, keskustaa ei voi hallitusneuvotteluista syrjäyttää, saattaa olla jopa hallituksen muodostaja puolue.
- Anonyymi
No, tiedät kyllä itsekin, jos realisti olet, että kahden vuoden päästä Keskustalla ei ole (vielä) mitään mahdollisuuksia olla suurin puolue. Se voi olla sitä taas joskus, mutta ei kahden vuoden päästä. SDP:n noste ei (valitettavasti) tämän nykyisen hallituksen aikana oikein voi taittua niin paljoa, että Keskusta voisi suurimmaksi nousta. Niin se vaan valitettavasti menee.
Mutta jos seuraava hallitus olisi sinipuna, ja persut sekoilisivat kunnolla, niin sitten 2031 Keskustalla olisi mahdollisuudet nousta suurimmaksi. Mutta vaatisiko se Kaikkosta kärkevämmän puheenjohtajan opposition todelliseksi johtajaksi - voi olla, että vaatisi?
Kaikkonen on erittäin hyvä joukkuepelaaja ja sen vuoksi todellista ministeriainesta (on sen jo aiemmin osoittanutkin), mutta persoonaltaan ei ole oppositiojohtaja, joka olisi koko ajan haastamassa hallituksen toimista. No, voi olla, että nykyisen hallituksen politiikka on riittävän lähellä Keskustan politiikkaa monissa asioissa siten, että ei ole koko ajan tarvinnut haastaa.- Anonyymi
Keskusta nousi alue- ja kuntavaalissa kärkipuolueiden tuntumaan. Kyllä seuraavissa eduskuntavaaleissa keskustalla on hyvä mahdollisuus nousta pääministeri puolueeksi.
- Anonyymi
Onko kukaan tällä palstalla huonommin ennustanut vaalitulosta kuin pankkomajuri tekee tässä talvella 2019:
"Siksi.sossut.itkee
2019-01-11 16:15:29
Kesksuta 21,1 % nyt, ja odotetavissa 26 %: ylitys.
SDP nyt 16,5 % ja odotettavissa tasaisen kaavan mukaan 14 %."- Anonyymi
Sunnuntai-iltana nähdään kunta ja aluevaalitulokset. Varmaa on, että keskusta nousee aallonpohjasta. Kun yksi puolue nousee, joku putoaa. Mikä putoaa perussuomalaisten lisäksi? Voisiko olla SDP?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntai-iltana nähdään kunta ja aluevaalitulokset. Varmaa on, että keskusta nousee aallonpohjasta. Kun yksi puolue nousee, joku putoaa. Mikä putoaa perussuomalaisten lisäksi? Voisiko olla SDP?
SDP ei valitettavasti putoa, se jo tiedetään.
- Anonyymi
Suuri osa palkansaajista on pettynyt lakkoihin. Kaikki tietävät, että kaikki lakot pitkällä aikavälillä kasvattaa työttömyyttä ja heikentää palkansaajien elintasoa.
- Anonyymi
Ei siellä mikään seksi-Sanna ole nyt ehdolla puupää. Oliko isäsi rumpali, koska sinusta tuli palikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri osa palkansaajista on pettynyt lakkoihin. Kaikki tietävät, että kaikki lakot pitkällä aikavälillä kasvattaa työttömyyttä ja heikentää palkansaajien elintasoa.
No höpö höpö. Tuota viljelevät ainoastaan persut, koska puolueestaan se ammattiliittojen väki nosti kytkintä Purran myytyä duunarien selkänahat pilkkahinnasta EK:lle sekä Suomen Yrittäjille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntai-iltana nähdään kunta ja aluevaalitulokset. Varmaa on, että keskusta nousee aallonpohjasta. Kun yksi puolue nousee, joku putoaa. Mikä putoaa perussuomalaisten lisäksi? Voisiko olla SDP?
Sunnuntai-iltana nähdään kunta ja aluevaalitulokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä mikään seksi-Sanna ole nyt ehdolla puupää. Oliko isäsi rumpali, koska sinusta tuli palikka?
Siellä Bile-Sanna pyörii sossujen seassa..
- Anonyymi
Sieg Heil!! kommarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä mikään seksi-Sanna ole nyt ehdolla puupää. Oliko isäsi rumpali, koska sinusta tuli palikka?
Mitä Sanna siellä tekee? jos ei ehdolla. Kauppaako kokaa...
- Anonyymi
Persutrolli jatkaa linjallaan.
- Anonyymi
Arbeit macht Frei!!
- Anonyymi
Juha Sipilän saamien silmien avaamisen jälkeen ei ole koskaan eikä milloinkaan mahdollista että Keskustasta tulisi pääministeripuolue.
- Anonyymi
Se on varma Kepu pettää aina ,niin on Aina käynyt.
- Anonyymi
Ei vaaleissa voi pettää kuin AY liike vain, kun ehdokkaiksi kelpaa vain vasemmistolaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaaleissa voi pettää kuin AY liike vain, kun ehdokkaiksi kelpaa vain vasemmistolaiset.
Me barrikaadin pystytämme ja siltä ammumme sekä punalipun salkoon nostamme, perkele.
Saittisossu - Anonyymi
Ei ayliike nyt äänestkään heillä vasemmistolaiset vain kelpaa ehdokkaiksi.
- Anonyymi
Muistakaa sitten se työreformi.
- Anonyymi
SDP TPSL
- Anonyymi
TPSL tulee toistumaan SDP hajoaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504