Siitä ku se eka kerran kuuli et tykkäät musta. On niin katkera ollut siitä asti kun sä osoitit mulle kiinnostuksen. Kohtelee niin ylimielisesti
Mikä viha sillä tuli
16
415
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mies ole edes kertonut susta. Ri ole myöntänyt eikä tunnustanut mitään. On vain ”me”. Sinua ei ole.
- Anonyymi
Taisit itse suututtaa sen omalla toiminnallasi kun tivasit häneltä mitä hänen ja minun välillä on.
- Anonyymi
Kyllä! En ole miehelle vihainen vaan sulle ap tuosta sun huonosta käytöksestäsi. Tivaat minun henkilökohtaisia asioitani koko suomen edessä täällä päivät pitkät. Pidän sua äärimmäisen itsekeskeisenä ja yksinkertaisena ihmisenä käytöksesi vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! En ole miehelle vihainen vaan sulle ap tuosta sun huonosta käytöksestäsi. Tivaat minun henkilökohtaisia asioitani koko suomen edessä täällä päivät pitkät. Pidän sua äärimmäisen itsekeskeisenä ja yksinkertaisena ihmisenä käytöksesi vuoksi.
Lisäys vielä edelliseen eli ap:lle, luitko siitä samasta ketjusta sen pitkän kirjoitukseni sulle?
- Anonyymi
Mitä sitten? Vaikka käytös muuttui jo kauan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Vaikka käytös muuttui jo kauan sitten.
No kysy siltä, että mikä sitä vaivaa ja sano että olisi vähemmän ylimielinen.
- Anonyymi
Täyskäännös ympäri niiden kohdalla, jotka keräävät ympärilleen draamaa rakastavia ihmisiä. Ei kerro mitään hyvää kenestäkään tällaisen kuvion osallisesta. Sivusta teidän riitaan totean.
- Anonyymi
Ei se ole meidän ongelma. Turha varotella. Se on niiden oma ongelma
- Anonyymi
Johtunee mustasukkaisuudesta ole vaivautunu jaksaan moisista välittään edes pitäs aina muistaa miksi joutuu olemaan mustasukkainen jos on joskus ollut mahdollisuus ja silti päätti itse haluta olla tutustumatta ni kenenkä syy tuolloin on
- Anonyymi
Sä olet se nuorempi.
- Anonyymi
Hänen itsensä syy se silloin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen itsensä syy se silloin on.
Paitsi että 23.51 kertoja kertoi juuri mitä hän itse teki eikä se liittynyt siihen miksi suutuin. Syy oli huono käytös.
- Anonyymi
Ihme teatteria pellet leikkii
- Anonyymi
https://mikseri.net/user/veronika?image_id=4788378&folder_id=989779
Kampin yläkerta Q-hairin edustalla klo 12 sit tänään
vtun luuserit- Anonyymi
Vtun luuseri hyppää sieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtun luuseri hyppää sieltä
Laitan sulle uudet koordinaatit jos et tänään klo 12 pääse. Katotaan joku mesta esim Averagekidluken
keikal. Uskallatko näyttää sun rupista naamaa?
👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451914- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751033