Siitä ku se eka kerran kuuli et tykkäät musta. On niin katkera ollut siitä asti kun sä osoitit mulle kiinnostuksen. Kohtelee niin ylimielisesti
Mikä viha sillä tuli
16
438
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mies ole edes kertonut susta. Ri ole myöntänyt eikä tunnustanut mitään. On vain ”me”. Sinua ei ole.
- Anonyymi
Taisit itse suututtaa sen omalla toiminnallasi kun tivasit häneltä mitä hänen ja minun välillä on.
- Anonyymi
Kyllä! En ole miehelle vihainen vaan sulle ap tuosta sun huonosta käytöksestäsi. Tivaat minun henkilökohtaisia asioitani koko suomen edessä täällä päivät pitkät. Pidän sua äärimmäisen itsekeskeisenä ja yksinkertaisena ihmisenä käytöksesi vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! En ole miehelle vihainen vaan sulle ap tuosta sun huonosta käytöksestäsi. Tivaat minun henkilökohtaisia asioitani koko suomen edessä täällä päivät pitkät. Pidän sua äärimmäisen itsekeskeisenä ja yksinkertaisena ihmisenä käytöksesi vuoksi.
Lisäys vielä edelliseen eli ap:lle, luitko siitä samasta ketjusta sen pitkän kirjoitukseni sulle?
- Anonyymi
Mitä sitten? Vaikka käytös muuttui jo kauan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Vaikka käytös muuttui jo kauan sitten.
No kysy siltä, että mikä sitä vaivaa ja sano että olisi vähemmän ylimielinen.
- Anonyymi
Täyskäännös ympäri niiden kohdalla, jotka keräävät ympärilleen draamaa rakastavia ihmisiä. Ei kerro mitään hyvää kenestäkään tällaisen kuvion osallisesta. Sivusta teidän riitaan totean.
- Anonyymi
Ei se ole meidän ongelma. Turha varotella. Se on niiden oma ongelma
- Anonyymi
Johtunee mustasukkaisuudesta ole vaivautunu jaksaan moisista välittään edes pitäs aina muistaa miksi joutuu olemaan mustasukkainen jos on joskus ollut mahdollisuus ja silti päätti itse haluta olla tutustumatta ni kenenkä syy tuolloin on
- Anonyymi
Sä olet se nuorempi.
- Anonyymi
Hänen itsensä syy se silloin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen itsensä syy se silloin on.
Paitsi että 23.51 kertoja kertoi juuri mitä hän itse teki eikä se liittynyt siihen miksi suutuin. Syy oli huono käytös.
- Anonyymi
Ihme teatteria pellet leikkii
- Anonyymi
https://mikseri.net/user/veronika?image_id=4788378&folder_id=989779
Kampin yläkerta Q-hairin edustalla klo 12 sit tänään
vtun luuserit- Anonyymi
Vtun luuseri hyppää sieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtun luuseri hyppää sieltä
Laitan sulle uudet koordinaatit jos et tänään klo 12 pääse. Katotaan joku mesta esim Averagekidluken
keikal. Uskallatko näyttää sun rupista naamaa?
👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056