On ikävä.
Jos lähtisi johonkin kuppilaan mutta kun kaikki ovat niin kaukana ja osa on kyllä lähelläkin mutta taitavat olla vain joitakin pieniä paikallisia. No. Kait niistäkin jotakin löytyy. Mies on kipeänä mutta silti yrittää hoitaa velvollisuuksiaan ja kiukku en kuin ampiainen. En yhtään tiedä miksi. Stressi ilmeisesti. Työ huolia. Toivottavasti käy usein toimistolla niin saan lähteä kuppilaan.
Tarvitsen lomaa. Rentoutumista. Jotakin...
SR🏵️
I miss you onechamp
139
845
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana Suihkun Raikas
Onpa harmi että sulla on kotona jännitteitä.
Anteeksi että olen ollut hiljainen. On vaan ollut taas jotenkin lohduton olo. Harmittaa. Loma olisi todellakin paikallaan. Sitäkin enemmän olen fyysisen kontaktin tarpeessa. Nyt en tarkoita seksiä, vaan tavallista kosketusta, halausta, että saisi olla toisen lähellä hetken. Ei ole siis ollut henkisesti voimia kirjoittaa. Sinun yhdessä viestissä puhuit niin hienosti miehestäsi, että tuli myös semmoinen olo, että mitä minä tässä sua kiusaan, kun sulla on kaikki niin hyvällä mallilla.
Lupasin kertoa sinulle ulkonäöstäni: olen allo 180cm ja yli175cm pitkä. Noin 80 kg. En ole lihaksikas, mutta en ruipelokaan. Käyn tosiaan kuntosalilla ja olen juossut paljon. Hiukseni pidän muutaman millin mittaisena sänkenä. Olen enemmän huoliteltu rock henkinen puketuja kuin pukumies tai taksikuski tyylinen. En silti pukeudu minkäön genren mukaan, vaan niin kuin on oma mieltymys. On tatuointeja ja korvakoruja. Ylistit miehesi kyrpää, sillä sektorilla olen myös keski kokoinen yli15cm alle20cm,, grillimakkara, ei lenkkimakkara osastoa. En koe sen suhteen mitään alemuutta. Kenkäni (usein dr. Martens, joita minulla on eri värejä ja malleja) on 43. En ole varakas. Olen käsityöläinen vakituisessa työsuhteessa viihde/taide alalla. Ja olen onnellinen että meillä on tämmöinen kontakti.
⭕❤️🏵️😘😘😘- Anonyymi
Rikkaus ei aina tarkoita rahaa hyvä onechamp,
Ei täällä kotona aina mene hyvin. Ei todellakaan. Elämään mahtuu monenlaista. Olen jo ollut lähdössä monta kertaa. Mutta aina on sovittu kaikki. Kun olen maalta niin ei aina meinaa kaupungin olot sopia. Riippuu päivästä.
Olen ollut harrastelija näyttelijä muutaman kesän ennemmin. Kuiskaaja näytämöllä ja näyttämöllä olin Nurmeksen kokoontumisessa kun sinne tuli eri puolilta Suomea teattereista näyttelijöitä.
Pukeudun pääasiassa mustaan. Tuli tosi kodikas olo kun luin kuvaustasi. Mieheni aikoi tehdä kuppauksen päänahkaani kun on ollut niin jatkuvasti pää kipeänä. Eli kaikki hiukset pois"tyyliin"😁. Voisi tehdä hyvää. Hän kyllä vannoo pitkien hiusten kuuluvan naiselle mutta terveys edelle. Ei hän vielä ole ajanut mua kaljuksi.
Ihanaa... Olet viihde/taide alalla.
Vaikka taidetta on monenlaista ja viihdettä.
Eilen ja monena muunakin päivänä olen kuunnellut täysillä madonna kuulokkeista ja tanssinut sen tahtiin ja montaa muuta artistia.
Tanssin silloin kun mies ei ole kotona. Ja kuuntelen musiikkia. Se on välillä todella iso juttu mulle että kuulen musiikkia.
Sinä olet tyyli ja muoti tietoinen. 😊
Meinasin tulehtua kun susta ei kuulunut mitään...
Ei mun kanssa miehet ole jaksaneet kauan olla. Olen niin menevä ja oikukas. Kaipaan välillä tuuletusta.
Esim. Meikkaan tummaa huulipunaa, mustat korvikset niinkuin nytkin, mustat vaatteet. Esim. Ihonmyötäiset jousut, niittivyö, pitkät saapikkaat, rakastan niitä polvi pituisia, tai jos olen rohkealla päällä niin minihame ja nuo sapikkast, nahka takki, pikku toppi ym. Rokahtavaa päälle ja Baanalle. Kuulokkeet päähän ja musiikkia ja ohh. Mikä tunne....mielialan mukaan.
Susta on hyvä kuvaus. Aivan upea. 😘
Mun pitäisi pukeutua hillitymmin mutta välillä repäisen kun mies ei ole paikalla.
Vaikka silloin pukeudunkin kotona yleensä stringeihin ja liiveihin. Mutta en aina.
Suunnittelin alkavani treenata lihaksia enemmän ja katsoa mitä tulee. En tiedä... Kaikkea voi suunnitella. Voisit olla treenerini. ☺️. Tulisikohan siitä hyvä yhdistelmä.
Mitä luulet.
Sinun🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaus ei aina tarkoita rahaa hyvä onechamp,
Ei täällä kotona aina mene hyvin. Ei todellakaan. Elämään mahtuu monenlaista. Olen jo ollut lähdössä monta kertaa. Mutta aina on sovittu kaikki. Kun olen maalta niin ei aina meinaa kaupungin olot sopia. Riippuu päivästä.
Olen ollut harrastelija näyttelijä muutaman kesän ennemmin. Kuiskaaja näytämöllä ja näyttämöllä olin Nurmeksen kokoontumisessa kun sinne tuli eri puolilta Suomea teattereista näyttelijöitä.
Pukeudun pääasiassa mustaan. Tuli tosi kodikas olo kun luin kuvaustasi. Mieheni aikoi tehdä kuppauksen päänahkaani kun on ollut niin jatkuvasti pää kipeänä. Eli kaikki hiukset pois"tyyliin"😁. Voisi tehdä hyvää. Hän kyllä vannoo pitkien hiusten kuuluvan naiselle mutta terveys edelle. Ei hän vielä ole ajanut mua kaljuksi.
Ihanaa... Olet viihde/taide alalla.
Vaikka taidetta on monenlaista ja viihdettä.
Eilen ja monena muunakin päivänä olen kuunnellut täysillä madonna kuulokkeista ja tanssinut sen tahtiin ja montaa muuta artistia.
Tanssin silloin kun mies ei ole kotona. Ja kuuntelen musiikkia. Se on välillä todella iso juttu mulle että kuulen musiikkia.
Sinä olet tyyli ja muoti tietoinen. 😊
Meinasin tulehtua kun susta ei kuulunut mitään...
Ei mun kanssa miehet ole jaksaneet kauan olla. Olen niin menevä ja oikukas. Kaipaan välillä tuuletusta.
Esim. Meikkaan tummaa huulipunaa, mustat korvikset niinkuin nytkin, mustat vaatteet. Esim. Ihonmyötäiset jousut, niittivyö, pitkät saapikkaat, rakastan niitä polvi pituisia, tai jos olen rohkealla päällä niin minihame ja nuo sapikkast, nahka takki, pikku toppi ym. Rokahtavaa päälle ja Baanalle. Kuulokkeet päähän ja musiikkia ja ohh. Mikä tunne....mielialan mukaan.
Susta on hyvä kuvaus. Aivan upea. 😘
Mun pitäisi pukeutua hillitymmin mutta välillä repäisen kun mies ei ole paikalla.
Vaikka silloin pukeudunkin kotona yleensä stringeihin ja liiveihin. Mutta en aina.
Suunnittelin alkavani treenata lihaksia enemmän ja katsoa mitä tulee. En tiedä... Kaikkea voi suunnitella. Voisit olla treenerini. ☺️. Tulisikohan siitä hyvä yhdistelmä.
Mitä luulet.
Sinun🏵️Olen kiinnostunu koodauksesta, ja autismi lasten ja erityislasten opettamisesta ja ohjauksesta. Nyt yritän opiskella Islamin saloja. Ja Arabian kieltä. Resitoida Koraania. Vähän kaikkea. Ja himoita sinua. Toki mieheni otan huomioon. Tuon vauhti hepun.
Joka kutsuu muapumpattavaksi vaimokseen. Niin romanttinen nimi. 😉
On musta muutakin hyötyä mutta seksi on ihanaa. 🏵️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunu koodauksesta, ja autismi lasten ja erityislasten opettamisesta ja ohjauksesta. Nyt yritän opiskella Islamin saloja. Ja Arabian kieltä. Resitoida Koraania. Vähän kaikkea. Ja himoita sinua. Toki mieheni otan huomioon. Tuon vauhti hepun.
Joka kutsuu muapumpattavaksi vaimokseen. Niin romanttinen nimi. 😉
On musta muutakin hyötyä mutta seksi on ihanaa. 🏵️🏵️Kiitos ihanista viesteistä Suihkun Raikas.
Voisin todellakin, mielellään auttaa sua treenaamaan, salillakin 😉 En vain usko että se ehdotus menisi kotona kovin hyvin läpi.
Sait taas kiiman aikaiseksi minussa. Olisi mahtavaa jos voisin painaa alastoman vartaloni sinun alastomaan vartaloon kiinni ja halata tiukasti. Tarvitsisin naisen läheisyyttä. Sitä kaipaan enemmän kuin seksiä. Jos kuitenkin oltaisiin alasti toisissamme kiinni en usko että se voisi pelkäksi halailuksi jäisi millään.
On tosi ikävä kuulla että sulla on kotona turhia jännitteitä. Ansaitsit kaikkea hyvää ja turvallisuutta antaen samalla tarvitsemasi vapauden.
Mä olen vähän koittanut jättää turhia tunnusmerkkejä täälää pois, kun ei ole yksityisyyttä. Kerron kuitenkin että olen tehnyt paljon teatteri töitä. Minulla on vuosien varrella ollut kaikenlaisia keikkoja, vakituisen työn lisäksi. Niitä on kiva tehdä ja lisä tienesti, näillä palkoilla on myös tervetullutta. On ollut elokuvaa, mainoksia, kuvataiteilijoiden kanssa työskentelyä ym. Rahalle tai materiaalille en ole koskaan antanut isoa arvoa elämässäni. Raha on tietysti välttämätöntä ja on mukavampaa ja helpompaa, jos siitä ei tarvitse kantaa huolta. En ole kuitenkaan tehnyt valintoja raha etusijalla.
Molemmat vanhempani ovat akateemisesti koulutettuja, eikä niilläkään ole koskaan ollut paljon rahaa.
Musiikki on ollut aina isossa osassa elämässäni. En kuitenkaan osaa soittaa mitään instrumenttia. Nautin kuuntelusta. Musiikki makuni on laaja. Ennen kuin suoratoisto palvelut tuli olin hommannut itselleni yli tuhannen levyn verran musiikkia. Kuuntelen vieäkin usein ihan perinteistä vinyyli levyä. Niissä on omanlaisensa tunnelma.
Olisit varmasti kaunis kaljunakin ja hiukset on uusiutuva luonnonvara. Minulla oli aina pitkät suorat hiukset. Koko aikuisikäni ne ulottuivat yli puolen selän. Iän myötä hiukset väheni ja ohentu, niin viimeiset, ehkä viisi vuotta olen pitänyt sänkeä.
Onko miehesi töissä päivät ja sinä kotona ?
⭕❤️🏵️😘😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ihanista viesteistä Suihkun Raikas.
Voisin todellakin, mielellään auttaa sua treenaamaan, salillakin 😉 En vain usko että se ehdotus menisi kotona kovin hyvin läpi.
Sait taas kiiman aikaiseksi minussa. Olisi mahtavaa jos voisin painaa alastoman vartaloni sinun alastomaan vartaloon kiinni ja halata tiukasti. Tarvitsisin naisen läheisyyttä. Sitä kaipaan enemmän kuin seksiä. Jos kuitenkin oltaisiin alasti toisissamme kiinni en usko että se voisi pelkäksi halailuksi jäisi millään.
On tosi ikävä kuulla että sulla on kotona turhia jännitteitä. Ansaitsit kaikkea hyvää ja turvallisuutta antaen samalla tarvitsemasi vapauden.
Mä olen vähän koittanut jättää turhia tunnusmerkkejä täälää pois, kun ei ole yksityisyyttä. Kerron kuitenkin että olen tehnyt paljon teatteri töitä. Minulla on vuosien varrella ollut kaikenlaisia keikkoja, vakituisen työn lisäksi. Niitä on kiva tehdä ja lisä tienesti, näillä palkoilla on myös tervetullutta. On ollut elokuvaa, mainoksia, kuvataiteilijoiden kanssa työskentelyä ym. Rahalle tai materiaalille en ole koskaan antanut isoa arvoa elämässäni. Raha on tietysti välttämätöntä ja on mukavampaa ja helpompaa, jos siitä ei tarvitse kantaa huolta. En ole kuitenkaan tehnyt valintoja raha etusijalla.
Molemmat vanhempani ovat akateemisesti koulutettuja, eikä niilläkään ole koskaan ollut paljon rahaa.
Musiikki on ollut aina isossa osassa elämässäni. En kuitenkaan osaa soittaa mitään instrumenttia. Nautin kuuntelusta. Musiikki makuni on laaja. Ennen kuin suoratoisto palvelut tuli olin hommannut itselleni yli tuhannen levyn verran musiikkia. Kuuntelen vieäkin usein ihan perinteistä vinyyli levyä. Niissä on omanlaisensa tunnelma.
Olisit varmasti kaunis kaljunakin ja hiukset on uusiutuva luonnonvara. Minulla oli aina pitkät suorat hiukset. Koko aikuisikäni ne ulottuivat yli puolen selän. Iän myötä hiukset väheni ja ohentu, niin viimeiset, ehkä viisi vuotta olen pitänyt sänkeä.
Onko miehesi töissä päivät ja sinä kotona ?
⭕❤️🏵️😘😘😘😘Hän välillä töissä ja välillä kotona. Tekee kotonakin töitä. En ole vielä töissä kun odotan tuota polvi leikkausta mutta yksi päiväkoti kiinnostaisi. Jos sinne menisi työkokeiluun jos ottavat tällaisen polvi vammaisen.
Muuten olen kotona. Ja yritän auttaa perheitä kotikoulu asioissa. Olin muutaman vuoden avustajana ennen naimisiin menoa. Äitini on hoitsu ja isä on ollut auto alalla. Ovat tehneet monen laista työtä aikoinaan. Eläkkeellä molemmat jo.
En usko että voisin pelkästään halata sinua jos olisin alasti kanssasi.
En minäkään usko että mies päästäisi mua kanssasi salille tai edes yksin. Ei se kuulu tähän meidän juttuun etä nainen menee yksin. Vain jos toinen nainen tulee kanssani. Eikä salilla käynti muutenkaan. Kotona kuntoilu on meillä se hyvä juttu.
Olisin halunnut kanssasi treenata ja muuta kivaa. Mutta tiedän etten voi.
No.. Raha ei sinällään tuo onnea mutta helpottaa välillä tietyissä asioissa.
Mieheni hän menisi vapaammin kavereidensa kanssa mutta kun mulla ei ole täällä vielä oikein ketään tuttavuuksia täällä hesassa. Noiden kanssa viettäisin aikaa ja sellaisia jotka hän hyväksyy. Niin hän tekee töitä kotoa käsin paljon. Käy kyllä ohjaamassa nuoria eri paikoissa ja työkavereitaan mutta ei muuta. Ei halua että jään yksin kotiin pitkäksi aikaa. Vaikka välillä on käynytkin niin mutta ei hänestä johtuvista syistä. Ja joskus tuntuu että hän oikein kaipaakin irtiottoa arjesta mutta sitten taas säälii mua kun ei ole paikka mihin mennä mennä irrottelemaan niinkuin hän sallii.
Ja arvostan häntä todella paljon kun ajattelee noin ja kunnioitan. Mutta välillä sanon että mene ihmeessä.
Pitäisi etsiä isompi asunto. Muutimme tähän lähemmäksi hänen äitiään. Mutta tämä on liian pieni. Hänen töilleen ja kuntoilulle ym. Vieraille jne.🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän välillä töissä ja välillä kotona. Tekee kotonakin töitä. En ole vielä töissä kun odotan tuota polvi leikkausta mutta yksi päiväkoti kiinnostaisi. Jos sinne menisi työkokeiluun jos ottavat tällaisen polvi vammaisen.
Muuten olen kotona. Ja yritän auttaa perheitä kotikoulu asioissa. Olin muutaman vuoden avustajana ennen naimisiin menoa. Äitini on hoitsu ja isä on ollut auto alalla. Ovat tehneet monen laista työtä aikoinaan. Eläkkeellä molemmat jo.
En usko että voisin pelkästään halata sinua jos olisin alasti kanssasi.
En minäkään usko että mies päästäisi mua kanssasi salille tai edes yksin. Ei se kuulu tähän meidän juttuun etä nainen menee yksin. Vain jos toinen nainen tulee kanssani. Eikä salilla käynti muutenkaan. Kotona kuntoilu on meillä se hyvä juttu.
Olisin halunnut kanssasi treenata ja muuta kivaa. Mutta tiedän etten voi.
No.. Raha ei sinällään tuo onnea mutta helpottaa välillä tietyissä asioissa.
Mieheni hän menisi vapaammin kavereidensa kanssa mutta kun mulla ei ole täällä vielä oikein ketään tuttavuuksia täällä hesassa. Noiden kanssa viettäisin aikaa ja sellaisia jotka hän hyväksyy. Niin hän tekee töitä kotoa käsin paljon. Käy kyllä ohjaamassa nuoria eri paikoissa ja työkavereitaan mutta ei muuta. Ei halua että jään yksin kotiin pitkäksi aikaa. Vaikka välillä on käynytkin niin mutta ei hänestä johtuvista syistä. Ja joskus tuntuu että hän oikein kaipaakin irtiottoa arjesta mutta sitten taas säälii mua kun ei ole paikka mihin mennä mennä irrottelemaan niinkuin hän sallii.
Ja arvostan häntä todella paljon kun ajattelee noin ja kunnioitan. Mutta välillä sanon että mene ihmeessä.
Pitäisi etsiä isompi asunto. Muutimme tähän lähemmäksi hänen äitiään. Mutta tämä on liian pieni. Hänen töilleen ja kuntoilulle ym. Vieraille jne.🏵️SR
Oletko yksin nyt?
⭕😍😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SR
Oletko yksin nyt?
⭕😍😘😘En vielä. Mutta hetken päästä.
Miten niin. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vielä. Mutta hetken päästä.
Miten niin. 🏵️Mulla ois sulle pyynö.
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois sulle pyynö.
⭕❤️🏵️😘😘😘O-ou. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O-ou. 🏵️
Jep pyyntö on vähän O-ou😉😉🤤
,
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep pyyntö on vähän O-ou😉😉🤤
,
⭕❤️🏵️Eli.... 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli.... 🏵️
Laita viesti kun oot yksin, niin kerron.
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli.... 🏵️
Sä kuolaat nois kuvis... 😏
Eli mikä pyyntö... 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuolaat nois kuvis... 😏
Eli mikä pyyntö... 🏵️Ootko jo yksin?
Ja kyllä, kysymys saa mulla mehut liikkeelle.
⭕❤️🏵️😘😘💧 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko jo yksin?
Ja kyllä, kysymys saa mulla mehut liikkeelle.
⭕❤️🏵️😘😘💧Olen.
Mä paastoon että en ole penaalin terävin kynä... Liekkö koskaan ollutkaan.. 🙄. Mutta... Mitähän herralla mielessä... 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen.
Mä paastoon että en ole penaalin terävin kynä... Liekkö koskaan ollutkaan.. 🙄. Mutta... Mitähän herralla mielessä... 🏵️Mittasin rinnan ympäryksen ja voi kauhia.
Jestas... Pitää alkaa kyllä pienentään. Ei tuollasia liivejä löydy mistää... No.. Ei oo kyllä löytynykkää, ei sen puoleen.
Niin.. Sori.. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen.
Mä paastoon että en ole penaalin terävin kynä... Liekkö koskaan ollutkaan.. 🙄. Mutta... Mitähän herralla mielessä... 🏵️Älä maalaa itseäsi liian haaleilla väreillä. Vaikutat ajattelevalta ihmiseltä. Älä pelkää en pyydä mitään mahdotonta. Pientä palvelusta vaan🤤🤤
😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittasin rinnan ympäryksen ja voi kauhia.
Jestas... Pitää alkaa kyllä pienentään. Ei tuollasia liivejä löydy mistää... No.. Ei oo kyllä löytynykkää, ei sen puoleen.
Niin.. Sori.. 🏵️Kuulostaa hyvältä. Paremmalta kun hyvältä, itseasiassa.
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Paremmalta kun hyvältä, itseasiassa.
⭕❤️🏵️Mihin minä vastaan ja mitä näistä kysymyksistä. 🏵️
Ai. Säkö innostuit tuosta tissien koosta.
Niin mun mieskin sanoo että olen ties monesko vaimo hänellä, eikä ole koskaa ollu näin iso tissistä vaimoo vielä. ☺️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin minä vastaan ja mitä näistä kysymyksistä. 🏵️
Niin mun mieskin sanoo että olen ties monesko vaimo hänellä, eikä ole koskaa ollu näin iso tissistä vaimoo vielä. ☺️🏵️Mun rakastajani eli yksi vakipanoni sano mulle että hänellä on ollu naisystävä joka oli aikoinaan playboy lehden kansikuvassa ja sillä on isot tissit niin mun tissit on kuulemma samaa luokkaa. Huh. Huh. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin minä vastaan ja mitä näistä kysymyksistä. 🏵️
Niin mun mieskin sanoo että olen ties monesko vaimo hänellä, eikä ole koskaa ollu näin iso tissistä vaimoo vielä. ☺️🏵️Kyllä se olin minä kun innostuin sun tisseistä. Täytyy myöntää että olen tissimies, enemmän kuin peppumies. Toi on yleinen kysymys poika porukoissa.
Pääsisinpä nauttimaan niistä. Ootko ajatellut sitä rintojen sitomista? Siitä oisin halunnu lähettää sulle silloin kerran kuvia. Se on mun mielestä vaan niin eroottisen näköstä, olettaen että nainen nauttii siitä.
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se olin minä kun innostuin sun tisseistä. Täytyy myöntää että olen tissimies, enemmän kuin peppumies. Toi on yleinen kysymys poika porukoissa.
Pääsisinpä nauttimaan niistä. Ootko ajatellut sitä rintojen sitomista? Siitä oisin halunnu lähettää sulle silloin kerran kuvia. Se on mun mielestä vaan niin eroottisen näköstä, olettaen että nainen nauttii siitä.
⭕❤️🏵️😘😘😘Tässä päivien mittaan, kun ollaan viestitelty, niin on vähän jäänyt taka-alalle se, että mulla on melko laaja maku seksin suhteen. Olitko jo unohtanut?
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se olin minä kun innostuin sun tisseistä. Täytyy myöntää että olen tissimies, enemmän kuin peppumies. Toi on yleinen kysymys poika porukoissa.
⭕❤️🏵️😘😘😘En mä tiedä...muuta kun että sääli kun paastoon.. Mun tekis mieli kunnon... 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tiedä...muuta kun että sääli kun paastoon.. Mun tekis mieli kunnon... 🏵️
Joko sä oot yksin? En malttaisi odottaa. Muista olla rehellinen että tää toimis😍🤤
😘😘😘😘⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sä oot yksin? En malttaisi odottaa. Muista olla rehellinen että tää toimis😍🤤
😘😘😘😘⭕Oon mä yksin.
Makaan sängyllä ja mietin että voisin halata sua nyt alasti. 🏵️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mä yksin.
Makaan sängyllä ja mietin että voisin halata sua nyt alasti. 🏵️🏵️Ihana mielikuva. Voinko mä nyt esittää sulle mun pyynnön?
🤤🤤🤤⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana mielikuva. Voinko mä nyt esittää sulle mun pyynnön?
🤤🤤🤤⭕Okei🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei🏵️
Sä oot jotenkin saanut mut tänään ihan kiimasn. Haluisin panna sun kanssa todella paljon. Tiedän että se ei oo mahdollista (ainakaan nyt). Niin voisinko mä pyytää että sä tyydyttäisit itseäs NYT. Mä voin mennä samaan aikaan tyydyttää itseäni. Voit pyytää multa, jos on jotain mitä haluisit että teen runkatessani. Mulla ois sulle yks pyyntö siihen liittyen, jos tää sopii sulle?
🤤🤤🤤🤤⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot jotenkin saanut mut tänään ihan kiimasn. Haluisin panna sun kanssa todella paljon. Tiedän että se ei oo mahdollista (ainakaan nyt). Niin voisinko mä pyytää että sä tyydyttäisit itseäs NYT. Mä voin mennä samaan aikaan tyydyttää itseäni. Voit pyytää multa, jos on jotain mitä haluisit että teen runkatessani. Mulla ois sulle yks pyyntö siihen liittyen, jos tää sopii sulle?
🤤🤤🤤🤤⭕Okei🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei🏵️
Kiitos kiitos kiitos 💧Haluutko että mä teen jotain ja haluutko tietää mitä mä toivoisin sun tekevän?
🤤🤤🤤😍⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos kiitos 💧Haluutko että mä teen jotain ja haluutko tietää mitä mä toivoisin sun tekevän?
🤤🤤🤤😍⭕Ei sun tarvi tehdä mitää poikkeavaa. Mut mitä sä haluut että minä teen. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei🏵️
Kun oot kunnolla märkä, niin voitko kokeilla kuinka monta sormea saat mahtuu sun pilluun? Ajatus tästä saa mut ihan hulluks. Mitä sä haluut että mä teen? Mitä vaan Suihkun Raikas sulle. Mä oon nyt runkkaamassa🏵️❤️⭕🤤🤤🤤💧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oot kunnolla märkä, niin voitko kokeilla kuinka monta sormea saat mahtuu sun pilluun? Ajatus tästä saa mut ihan hulluks. Mitä sä haluut että mä teen? Mitä vaan Suihkun Raikas sulle. Mä oon nyt runkkaamassa🏵️❤️⭕🤤🤤🤤💧
Kaksi, vähän kolmatta.
Ei sun tarvi tehdä mitää ihmeellistä.
Mut mä haluisin nuolla sua ja imee. Nuolla kassit ja ottaa koko kullin suuhun ja pyörittää kielellä ja imee. Ja mun tissien väliin naitavaksi. Ja jos et ole lauennut niin sitten vielä kuumaan ja kosteaan ja syvälle. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi, vähän kolmatta.
Ei sun tarvi tehdä mitää ihmeellistä.
Mut mä haluisin nuolla sua ja imee. Nuolla kassit ja ottaa koko kullin suuhun ja pyörittää kielellä ja imee. Ja mun tissien väliin naitavaksi. Ja jos et ole lauennut niin sitten vielä kuumaan ja kosteaan ja syvälle. 🏵️Halut on ehdottomasti molemmin puoliset. Laukesitko?
🤩😍😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halut on ehdottomasti molemmin puoliset. Laukesitko?
🤩😍😘😘😘Kyllä.
Entä sinä. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Entä sinä. 🏵️Mun tämä yli 60v. Pano kaverini kirjoitti että oli lähettänyt kuviani jollekkin tutulle joka on töissä jossakin playboy jutuissa. Ei kertonut sen tarkemmin niin olivat pyytäneet että hän veisi minut näytille sinne. Ja kysyi että koska matkustan jälleen maalle.
Olin ihan nolona. En halua sellaista. Mutta hän ylpeili että panee tätä naista eli minua. 🤦🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tämä yli 60v. Pano kaverini kirjoitti että oli lähettänyt kuviani jollekkin tutulle joka on töissä jossakin playboy jutuissa. Ei kertonut sen tarkemmin niin olivat pyytäneet että hän veisi minut näytille sinne. Ja kysyi että koska matkustan jälleen maalle.
Olin ihan nolona. En halua sellaista. Mutta hän ylpeili että panee tätä naista eli minua. 🤦🏵️Hänellä on näköjään suhteita vähän kaikkialle. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Entä sinä. 🏵️Kyllä. Mieletön mielikuvaharjotus🤤
Ajattelin sua takapuoli pystyssä kontallaan, raskaat rinnat sänkyä vasten. Ajattelin miltä sun märkä pillu näyttäisi ja tuntuisi. Teki hyvää, vaikka onkin vaan mielikuva. Kiihotti kanssa ajatella sua, jossakin tyydyttämässä itseäsi samaan aikaan.
Miten sulla🏵️❤️⭕😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mieletön mielikuvaharjotus🤤
Ajattelin sua takapuoli pystyssä kontallaan, raskaat rinnat sänkyä vasten. Ajattelin miltä sun märkä pillu näyttäisi ja tuntuisi. Teki hyvää, vaikka onkin vaan mielikuva. Kiihotti kanssa ajatella sua, jossakin tyydyttämässä itseäsi samaan aikaan.
Miten sulla🏵️❤️⭕😘😘😘Sillä lailla mä välillä olenkin.
Raskaat rinnat sänkyä hyväillen ja nännit kovina. Mä muistelin kun mulla oli dildo. Ihana iso ja istuin sen päällä ja pumppasi ja rinnat heilu sen tahtiin. Välillä hyväilin nännejäni ja puristelin tissejäni ja pyörittelin dildoa sisälläni sillä lailla patjaa vasten. Nyt kuvitelin ratsastavani sun kullin päällä. Rinnat heiluen. Ja leveässä haara-asennossa että dildo olisi mahdollisimman syvällä. Ai. Että mä nautiiin. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tämä yli 60v. Pano kaverini kirjoitti että oli lähettänyt kuviani jollekkin tutulle joka on töissä jossakin playboy jutuissa. Ei kertonut sen tarkemmin niin olivat pyytäneet että hän veisi minut näytille sinne. Ja kysyi että koska matkustan jälleen maalle.
Olin ihan nolona. En halua sellaista. Mutta hän ylpeili että panee tätä naista eli minua. 🤦🏵️Älä suostu mihinkään mitä et tunne mieluttäväks. Mun pyynnöt mukaan lukien. Tommonen tarjous voi hivellä omatuntoa, mutta ei se pidemmän päälle oo varmaan kannattavaa, jos siitä ei meinaa uraa jotenkin rakentaa.
Ollanko illalle yhteydessä?
🏵️❤️⭕😘😘😘
Kiitos vielä, että sain "olla" sun kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä lailla mä välillä olenkin.
Raskaat rinnat sänkyä hyväillen ja nännit kovina. Mä muistelin kun mulla oli dildo. Ihana iso ja istuin sen päällä ja pumppasi ja rinnat heilu sen tahtiin. Välillä hyväilin nännejäni ja puristelin tissejäni ja pyörittelin dildoa sisälläni sillä lailla patjaa vasten. Nyt kuvitelin ratsastavani sun kullin päällä. Rinnat heiluen. Ja leveässä haara-asennossa että dildo olisi mahdollisimman syvällä. Ai. Että mä nautiiin. 🏵️Nam!😋😋😋😋⭕❤️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suostu mihinkään mitä et tunne mieluttäväks. Mun pyynnöt mukaan lukien. Tommonen tarjous voi hivellä omatuntoa, mutta ei se pidemmän päälle oo varmaan kannattavaa, jos siitä ei meinaa uraa jotenkin rakentaa.
Ollanko illalle yhteydessä?
🏵️❤️⭕😘😘😘
Kiitos vielä, että sain "olla" sun kanssa.En mä aio tuollaiselle uralle lähteä. Mähän olen nyt naimisissakin. Ja kyllä mä uskallan sanoa sullekki jos joku ei miellytä. Oli vaan yllättävää että mun kuvat kelpaa. Ja että hän oli laittanu ne eteenpäin. Hän oli ihan intona. Hänen rakas playboyhin. Henkseleitään paukutellen oli soittanu jo kaverilleenkin. Että tämmönen nainen hänellä. Toivottavasti ei tuu vastaan niitä kuvia. Sitte tulee kyllä ero. Ehkä. En tiedä. Katotaan.
Kiitos itsellesikin. Oli tyydyttävää.
Ihana orgasmi.
Mun mies tulee illaksi kotiin. Tai ainakin yöksi. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä aio tuollaiselle uralle lähteä. Mähän olen nyt naimisissakin. Ja kyllä mä uskallan sanoa sullekki jos joku ei miellytä. Oli vaan yllättävää että mun kuvat kelpaa. Ja että hän oli laittanu ne eteenpäin. Hän oli ihan intona. Hänen rakas playboyhin. Henkseleitään paukutellen oli soittanu jo kaverilleenkin. Että tämmönen nainen hänellä. Toivottavasti ei tuu vastaan niitä kuvia. Sitte tulee kyllä ero. Ehkä. En tiedä. Katotaan.
Kiitos itsellesikin. Oli tyydyttävää.
Ihana orgasmi.
Mun mies tulee illaksi kotiin. Tai ainakin yöksi. 🏵️Hyvä kun pidät järjen päällimmäisenä.
Kyllähän sun kaltainen neito on vanhalle maalais ukolle lottovoitto. Ymmärrän hänen intonsa.
Mä katselen illalla palstaa, jos näkyis että sulla ois mahdollisuus olla yhteydessä.
Yllätyitkö mun pyynnöstä?
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun pidät järjen päällimmäisenä.
Kyllähän sun kaltainen neito on vanhalle maalais ukolle lottovoitto. Ymmärrän hänen intonsa.
Mä katselen illalla palstaa, jos näkyis että sulla ois mahdollisuus olla yhteydessä.
Yllätyitkö mun pyynnöstä?
⭕❤️🏵️Vähän. ☺️. Sinäkin varmaan haluaisit nähdä tämän playboy materiaalin. Jestas mikä nimike.. No.. Onhan ees jotain. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän. ☺️. Sinäkin varmaan haluaisit nähdä tämän playboy materiaalin. Jestas mikä nimike.. No.. Onhan ees jotain. 🏵️
Haluisin nähdä mitä vaan materiaalia sinusta olisi nähtävissä. Mutta vaan jos se ois sulle ok.
Mieluiten näkisin sut livenä😘😘😘😘⭕
Toivottavasti oli mieluisa yllätys 😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän. ☺️. Sinäkin varmaan haluaisit nähdä tämän playboy materiaalin. Jestas mikä nimike.. No.. Onhan ees jotain. 🏵️
Mä haluisin monta lasta ja isot Maito tissit.
Toivottavasti en liho liikaa. Pitääpä pitää ittestään sitten huolta. Vaikka on varmaan kauniin näköistä kun olisi hoikka ja valtavat Maito hinkit. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti en liho liikaa. Pitääpä pitää ittestään sitten huolta. Vaikka on varmaan kauniin näköistä kun olisi hoikka ja valtavat Maito hinkit. 🏵️Sä sekotat mun pään noilla hinkki puheilla. Sulta jäi vastaamatta, ootko miettinyt sitä niiden sitomista?
😘😘😘⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti en liho liikaa. Pitääpä pitää ittestään sitten huolta. Vaikka on varmaan kauniin näköistä kun olisi hoikka ja valtavat Maito hinkit. 🏵️Eikä ole väliä vaikka olisi lauma lapsia ja heillä kaikilla eri isä. Niin on nykyään monella. Mutta on toki suuria perheitä ihan samastakin isästä. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä sekotat mun pään noilla hinkki puheilla. Sulta jäi vastaamatta, ootko miettinyt sitä niiden sitomista?
😘😘😘⭕❤️🏵️En oo nyt miettiny. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo nyt miettiny. 🏵️
Mitäs tuumaat jos tulisin sulle raskaaksi. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tuumaat jos tulisin sulle raskaaksi. 🏵️
Mä toivon että saat haluamasi lapset, ihan miten vaan. Mä alan jo olla vähän vanha isällisiin velvollisuuksiin. Vaikka teko prosessi kiinostaa kovasti.
Mulla on vieläkin kyrpä tuvoksissa, kun runkkasin sulle niin antaumuksella.
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä toivon että saat haluamasi lapset, ihan miten vaan. Mä alan jo olla vähän vanha isällisiin velvollisuuksiin. Vaikka teko prosessi kiinostaa kovasti.
Mulla on vieläkin kyrpä tuvoksissa, kun runkkasin sulle niin antaumuksella.
⭕❤️🏵️😘😘😘En mä sulta mitään velvoittaisi jos niin kävisi. Hyvä mies. On niitä muitakin yksinhuoltajia.
Hyvä että on tuntuu vieläkin minun kanssani 'oleminen.'. Sä olet niin ihana. 💋❤️🏵️
Hetken päästä mä haluun kumminki lisää. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä sulta mitään velvoittaisi jos niin kävisi. Hyvä mies. On niitä muitakin yksinhuoltajia.
Hyvä että on tuntuu vieläkin minun kanssani 'oleminen.'. Sä olet niin ihana. 💋❤️🏵️
Hetken päästä mä haluun kumminki lisää. 🏵️Lisää kelpaa hyvin 😍😍
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä sulta mitään velvoittaisi jos niin kävisi. Hyvä mies. On niitä muitakin yksinhuoltajia.
Hetken päästä mä haluun kumminki lisää. 🏵️Mä haluisin naida sun kans ihan livenäkin.
Tuntea sun ihana kalus mun sisällä. Sykkivänä ja turpeana. Ja sitä ennen kovana. Ja tuntea sut ihollani. Ja saisit nauttia mun isoista rinnoista ja tiukasta paikasta. Joka imee sisäänsä. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin naida sun kans ihan livenäkin.
Tuntea sun ihana kalus mun sisällä. Sykkivänä ja turpeana. Ja sitä ennen kovana. Ja tuntea sut ihollani. Ja saisit nauttia mun isoista rinnoista ja tiukasta paikasta. Joka imee sisäänsä. 🏵️Todellakin, et varmaan puoliakaan niin paljoa kun mä haluisin naida sun kanssa. Jossain vaiheessa....
Sä oot niin kiihottva. Kiitos sulle 😍😍
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin naida sun kans ihan livenäkin.
Tuntea sun ihana kalus mun sisällä. Sykkivänä ja turpeana. Ja sitä ennen kovana. Ja tuntea sut ihollani. Ja saisit nauttia mun isoista rinnoista ja tiukasta paikasta. Joka imee sisäänsä. 🏵️Kiitos orgasmista rakas. Oli tosi ihana. Kun otat mutkin huomioon että laukeen. Sä saat mut aina niin kiimaan. Paljon pusuja. 🏵️💋❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos orgasmista rakas. Oli tosi ihana. Kun otat mutkin huomioon että laukeen. Sä saat mut aina niin kiimaan. Paljon pusuja. 🏵️💋❤️
Miksi juttelet itsesi kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos orgasmista rakas. Oli tosi ihana. Kun otat mutkin huomioon että laukeen. Sä saat mut aina niin kiimaan. Paljon pusuja. 🏵️💋❤️
Sun nautinto on kaikista mahdollisista kiihottvista asioista kaikkein kiihottavin ja siitä mä nautin eniten.
Meidän on pakko nähdä jossain vaiheessa!
😘😘😘⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun nautinto on kaikista mahdollisista kiihottvista asioista kaikkein kiihottavin ja siitä mä nautin eniten.
Meidän on pakko nähdä jossain vaiheessa!
😘😘😘⭕Kiitos ihana. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ihana. 🏵️
Kiitos kuuluu sulle kultanen❤️❤️
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kuuluu sulle kultanen❤️❤️
⭕❤️🏵️Sain kauniin kääty korun mieheltäni ennekuin hän lähti töihin.
Kaunis hopeinen ja kaulan muotoja myötäilevä. Mä oon niin heikkona koruihin. Mua on helppo palkita hyvänä vaimona olemisesta. Kun se on tässä kulttuurissa tavan omaista. Vaatteita, koruja, rahaa, hyvää ruokaa ym. Oon mä vissiin sitten hyvä ollu jossain.
Suklaata ja muuta hyvää. ☺️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain kauniin kääty korun mieheltäni ennekuin hän lähti töihin.
Kaunis hopeinen ja kaulan muotoja myötäilevä. Mä oon niin heikkona koruihin. Mua on helppo palkita hyvänä vaimona olemisesta. Kun se on tässä kulttuurissa tavan omaista. Vaatteita, koruja, rahaa, hyvää ruokaa ym. Oon mä vissiin sitten hyvä ollu jossain.
Suklaata ja muuta hyvää. ☺️🏵️Tai siis joo..🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis joo..🏵️
Huomenta SR
Inhottavasti pahan tahtoiset trollit on linjoilla. Ei pidä reakoida niihin, saavat siitä vaan lisää virtaa onnettomaan kiusaamiseen. Vaikka kieltämättä ovat vittumaisia häviäjiä.
Oli miten oli. Eilen oli mukava olla yhteydessä eilen. Vilä illallakin oli olo kuin oltaisiin oltu oikeesti yhdessä (melkein). Hyvä mieli siitä kuitenkin.
Mukavaa päivää sulle.
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta SR
Inhottavasti pahan tahtoiset trollit on linjoilla. Ei pidä reakoida niihin, saavat siitä vaan lisää virtaa onnettomaan kiusaamiseen. Vaikka kieltämättä ovat vittumaisia häviäjiä.
Oli miten oli. Eilen oli mukava olla yhteydessä eilen. Vilä illallakin oli olo kuin oltaisiin oltu oikeesti yhdessä (melkein). Hyvä mieli siitä kuitenkin.
Mukavaa päivää sulle.
⭕❤️🏵️😘😘😘Kirjoittelee mitä kirjoittelee.
Omatpa sormet noissa väsyy. Mulla on ongelmia näitten netti pakettien kans. Pitää taas hakee uus. En pääse enää nettiin ilman miehen puhelinta. Pitäneepi kävellä tohon ärrälle. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelee mitä kirjoittelee.
Omatpa sormet noissa väsyy. Mulla on ongelmia näitten netti pakettien kans. Pitää taas hakee uus. En pääse enää nettiin ilman miehen puhelinta. Pitäneepi kävellä tohon ärrälle. 🏵️Samoin. Mukavaa päivää sullekki. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Mukavaa päivää sullekki. 🏵️
Suihkun Raikas
Kiitos.
Otetaanko uusiks joku toinen kerta?
⭕❤️🏵️😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkun Raikas
Kiitos.
Otetaanko uusiks joku toinen kerta?
⭕❤️🏵️😘😘Tuosta pitikin sanomani että... Mun äitini joskus sanoi että vaikka miten huonosti menisi liitossa, niin älä petä. Älä ajattele edes toista ja mitä hänen kanssaan tekisit. Sillä se on jo osa prosessia. Ja tänä aamun kävin ihan vain muilla lailla keskustelua mieheni kanssa asioista mutta tähän asiaan viitaten. Olen ennenkin pettänyt joten lopetan tämän nyt tähän kun tämä on nyt vain ajatustasolla. Eikä voi sanoa vain sekin on jo jotain.
Sillä äitini sanoi että sitten kun on eropaperit virallisia ym. Niin sitten vasta katsotaan muitten perään. Tekee se toinen sitten mitä tahansa puolisoista ja vaikka olis kotona muuten ankeaa tahansa niin sinä olet vielä avioliitossa. Piste.
Mun pitää vaan tää ny oppia niinku sinunkin.
Kohtaloonsa pitää tyytyä jos ei ota eroa ja jatka matkaa. Tai keksimuuta tekemistä jos liitto on sellainen ettei teknisistä syistä voi erota. Kun mikäs sitä on toisen liittoon mitään neuvomaan mitä pitää tehdä. Kun on lämmin sydän niinkuin sinullakin ja jatkat sinnittelyä niin hattua nostan. Näin se vaan on. Ja tiedät sen itsekkin.
En ole koskaan mikään neuvomaan sua liitossasi. Ja vaikka lohtua haluaisinkin sulle antaa todella paljon sylissäni ja ajatuksissani niin se on väärin.
Se vain on.
Hyvää jatkoa onechamp.
Et usko miten vaikeaa on. Mutta ei auta. 🏵️
Ja anteeksi. Sä olet vahva mies ja todella asiallinen kiitos näistä täydellisistä juttutuokioista joita kävimme täällä kovan hälinän keskellä. Ja kiitos kun kerroit itsestäsi. On todella ihana tietää että on muitakin taiteilija sieluja kuin vain minä.
Ehkä me vielä tapaamme joskus. Ja näemme joskus. 🏵️ Sinun SR🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta pitikin sanomani että... Mun äitini joskus sanoi että vaikka miten huonosti menisi liitossa, niin älä petä. Älä ajattele edes toista ja mitä hänen kanssaan tekisit. Sillä se on jo osa prosessia. Ja tänä aamun kävin ihan vain muilla lailla keskustelua mieheni kanssa asioista mutta tähän asiaan viitaten. Olen ennenkin pettänyt joten lopetan tämän nyt tähän kun tämä on nyt vain ajatustasolla. Eikä voi sanoa vain sekin on jo jotain.
Sillä äitini sanoi että sitten kun on eropaperit virallisia ym. Niin sitten vasta katsotaan muitten perään. Tekee se toinen sitten mitä tahansa puolisoista ja vaikka olis kotona muuten ankeaa tahansa niin sinä olet vielä avioliitossa. Piste.
Mun pitää vaan tää ny oppia niinku sinunkin.
Kohtaloonsa pitää tyytyä jos ei ota eroa ja jatka matkaa. Tai keksimuuta tekemistä jos liitto on sellainen ettei teknisistä syistä voi erota. Kun mikäs sitä on toisen liittoon mitään neuvomaan mitä pitää tehdä. Kun on lämmin sydän niinkuin sinullakin ja jatkat sinnittelyä niin hattua nostan. Näin se vaan on. Ja tiedät sen itsekkin.
En ole koskaan mikään neuvomaan sua liitossasi. Ja vaikka lohtua haluaisinkin sulle antaa todella paljon sylissäni ja ajatuksissani niin se on väärin.
Se vain on.
Hyvää jatkoa onechamp.
Et usko miten vaikeaa on. Mutta ei auta. 🏵️
Ja anteeksi. Sä olet vahva mies ja todella asiallinen kiitos näistä täydellisistä juttutuokioista joita kävimme täällä kovan hälinän keskellä. Ja kiitos kun kerroit itsestäsi. On todella ihana tietää että on muitakin taiteilija sieluja kuin vain minä.
Ehkä me vielä tapaamme joskus. Ja näemme joskus. 🏵️ Sinun SR🏵️Ymmärrän. Kaikkea hyvää sulle Suihkun Raikas ja kiitos kaikesta. En usko että koskaan unohdan sua.⭕❤️🏵️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Kaikkea hyvää sulle Suihkun Raikas ja kiitos kaikesta. En usko että koskaan unohdan sua.⭕❤️🏵️😘
En minäkään sua unohda. Ja nännit pinkeinä tätäkin viestiä kirjoitan.
Halut on silti kovat. 🏵️❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään sua unohda. Ja nännit pinkeinä tätäkin viestiä kirjoitan.
Halut on silti kovat. 🏵️❤️Kun olis jäähyväiset panot olemassa niin tekisin. Mutta kun ei olla edes koskaan nähty. Eikä siitä tulisi loppua. 🏵️❤️💋🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olis jäähyväiset panot olemassa niin tekisin. Mutta kun ei olla edes koskaan nähty. Eikä siitä tulisi loppua. 🏵️❤️💋🌹
Mies lähti töihin. Joten ihan keskenäni täällä tunnelmoin. 🏵️💋
Paljon pusuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies lähti töihin. Joten ihan keskenäni täällä tunnelmoin. 🏵️💋
Paljon pusuja.Kumpa vielä näkisit nuo viestit. 🏵️❤️💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa vielä näkisit nuo viestit. 🏵️❤️💋
Näin viestit SR. on ollut hyvä yhteys. Olen saanut sulta paljon. Tietysti haluisin vielä enemmän, mutta tuen sun päätöstä.
⭕❤️🏵️😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin viestit SR. on ollut hyvä yhteys. Olen saanut sulta paljon. Tietysti haluisin vielä enemmän, mutta tuen sun päätöstä.
⭕❤️🏵️😘Saisiko vielä kerran sun kans... 🏵️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko vielä kerran sun kans... 🏵️❤️
Saat multa koska vaan mitä vaan😘😘😘❤️⭕🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko vielä kerran sun kans... 🏵️❤️
Mies on niin kiireinen ja väsyny... Jos haluat vielä.. 🏵️💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun!!! Toteuttaisitko vielä yhden lisä pyynnön?
❤️⭕⭕🏵️🤤🤤🤤🤤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä makailen sängyllä mun uusi body päällä. Ostin sellasen korsetti bodyn joka jättää rinnat paljaaksi mutta kohottaa niitä ja kaunistaa pakaroiden muotoa. Ja mun pitkä kaulapannan koriste ulottuu tissien väliin. Joten ihanasti hieroo nännit lakanaan, tehden ne koviksi. Ja stringit hankaa huulia ja saa mut märäksi... Nänneissä on pienet puristimet jotka kiihottaa.
Olisipa nyt allani täällä sängyssä ja kulli sisälläni niin makaisin päälläsi isot melonit vartaloasi vasten ja naisin sinua ja saisit puristella pakaroitani ja tuntea kuumuuden sisälläni. Ja minä kovan kullisi. Ahh. Sen nystyrät tuntuisivat taivaalliselta. Ja pumppaisin niin kauan että laukeamme.
🏵️❤️ Sen pitunen se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä makailen sängyllä mun uusi body päällä. Ostin sellasen korsetti bodyn joka jättää rinnat paljaaksi mutta kohottaa niitä ja kaunistaa pakaroiden muotoa. Ja mun pitkä kaulapannan koriste ulottuu tissien väliin. Joten ihanasti hieroo nännit lakanaan, tehden ne koviksi. Ja stringit hankaa huulia ja saa mut märäksi... Nänneissä on pienet puristimet jotka kiihottaa.
Olisipa nyt allani täällä sängyssä ja kulli sisälläni niin makaisin päälläsi isot melonit vartaloasi vasten ja naisin sinua ja saisit puristella pakaroitani ja tuntea kuumuuden sisälläni. Ja minä kovan kullisi. Ahh. Sen nystyrät tuntuisivat taivaalliselta. Ja pumppaisin niin kauan että laukeamme.
🏵️❤️ Sen pitunen se.Haluisitko SR että pyydän suo vielä kerran tekee jotain. Voin luvata että tyydytän itseäni samaan aikaan.
Sun kuvaus itsestäsi sai mut kovaks.
⭕🏵️❤️🤤🤤🤤🤤🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏵️❤️ Sen pitunen se.Kävisipä sun haaveet toteen.
Eilinen oli silti niin hyvä kokemus, että haluisitko toteuttaa vielä yhden pyynnön ja session?
⭕❤️🏵️😘🤤🤤🤤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisipä sun haaveet toteen.
Eilinen oli silti niin hyvä kokemus, että haluisitko toteuttaa vielä yhden pyynnön ja session?
⭕❤️🏵️😘🤤🤤🤤Mä toteutin samalla kun kirjoitin. Yritin keskittyä. Koska en tienny miten suhtaudut. Mutta.. Moikka. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä toteutin samalla kun kirjoitin. Yritin keskittyä. Koska en tienny miten suhtaudut. Mutta.. Moikka. 🏵️
Kiitos.
Moikka 😘😘😘⭕
Valitettavasti en ehtinyt samaan aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Moikka 😘😘😘⭕
Valitettavasti en ehtinyt samaan aikaan.Toivottavasti sait silti. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sait silti. 🏵️
Ei tästä tule mitään. Haluan liian usein. Mihin minä himoni puran. Vaikka saisin minkälaisen laukeamisen niin ei mene kauan kun taas tekee mieli... 🤦
Mä oon ihan mahdoton. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä tule mitään. Haluan liian usein. Mihin minä himoni puran. Vaikka saisin minkälaisen laukeamisen niin ei mene kauan kun taas tekee mieli... 🤦
Mä oon ihan mahdoton. 🏵️Oot mahdoton. Hyvä niin.
Mä koitin tehdä sulle oikein ja olla hiljaa. Ei ollu kiva.
Sun kanssa on jotenkin hyvä olla SR, edes näin.
⭕❤️🏵️😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mahdoton. Hyvä niin.
Mä koitin tehdä sulle oikein ja olla hiljaa. Ei ollu kiva.
Sun kanssa on jotenkin hyvä olla SR, edes näin.
⭕❤️🏵️😘😘Ai. Sunki mielestä oon mahdoton. No. Sepä kiva. 🙄. Niinku halusin että hiljenen.
Sori.. Kun oon mahdoton. Ei mun kans moni jaksakkaa.
Pää on täynnä kaikkee. Velvollisuuksia.. Koulua..kipua...pitäis varmaan vaan rysäyttää tuo polvi hajaalle niin pääsis eteenpäin mutta kun ei oo kanttia.. Hiton onnettomuudet.. Alan treenata jotenkin kovaa kun nää yhdet velvoitteet loppuu.
Ainii.. Mun piti olla hiljaa.
Mä voisin repiä hiukset päästä kun on niin paha olla. Kun asiat vaan kasaantuu. Jumittaa kun ei pääse eteenpäin. Kun on niin monta muuttujaa.
🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Sunki mielestä oon mahdoton. No. Sepä kiva. 🙄. Niinku halusin että hiljenen.
Sori.. Kun oon mahdoton. Ei mun kans moni jaksakkaa.
Pää on täynnä kaikkee. Velvollisuuksia.. Koulua..kipua...pitäis varmaan vaan rysäyttää tuo polvi hajaalle niin pääsis eteenpäin mutta kun ei oo kanttia.. Hiton onnettomuudet.. Alan treenata jotenkin kovaa kun nää yhdet velvoitteet loppuu.
Ainii.. Mun piti olla hiljaa.
Mä voisin repiä hiukset päästä kun on niin paha olla. Kun asiat vaan kasaantuu. Jumittaa kun ei pääse eteenpäin. Kun on niin monta muuttujaa.
🏵️Oon puhunu tänään ranskaa, englantia, ja tietenki Suomee jotenki. Arabiaa kuunnellu sujuvasti. Niin.. Saanks mä ny rauhottuu. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon puhunu tänään ranskaa, englantia, ja tietenki Suomee jotenki. Arabiaa kuunnellu sujuvasti. Niin.. Saanks mä ny rauhottuu. 😊
Kultainen Suihkun Raikas.
Oot just semmonen kun oot ja se on oikean lainen ja sulle sopivat ihmiset haluu olla sun kanssa ja arvostaa sua semmosena.
Äläkä mun takia ainakaan oo hiljaa. En mä sitä halua.
On päiviä joilloin tuntuu että kaikki kasaantuu ja kaikki painaa. Ei tekis mieli kun nukkuu ja herätä kun kaikki on paremmin. Sitten taas on päiviä kun huomaa hymyilevänsä vaan hienolle pilven muodolle tai linnunlaulle. Kunhan lopullisessa puntarissa ois enemmän hyviä päiviä ja ois voimia jaksaa huonot.
Mä toivon että saisit sun jalan nopeasti kuntoon, se piristäis varmasti monessa mielessä ja paljon.
Ei meillä kauan ollut kirjoittelu taukoa, mutta sekin vähä oli oikeesti ikävä.
⭕❤️❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kultainen Suihkun Raikas.
Oot just semmonen kun oot ja se on oikean lainen ja sulle sopivat ihmiset haluu olla sun kanssa ja arvostaa sua semmosena.
Äläkä mun takia ainakaan oo hiljaa. En mä sitä halua.
On päiviä joilloin tuntuu että kaikki kasaantuu ja kaikki painaa. Ei tekis mieli kun nukkuu ja herätä kun kaikki on paremmin. Sitten taas on päiviä kun huomaa hymyilevänsä vaan hienolle pilven muodolle tai linnunlaulle. Kunhan lopullisessa puntarissa ois enemmän hyviä päiviä ja ois voimia jaksaa huonot.
Mä toivon että saisit sun jalan nopeasti kuntoon, se piristäis varmasti monessa mielessä ja paljon.
Ei meillä kauan ollut kirjoittelu taukoa, mutta sekin vähä oli oikeesti ikävä.
⭕❤️❤️🏵️😘😘😘Toi pitäs varmaan korjata toi tauko asia. 🥺
Oot oikeassa. Oli liian lyhyt. Ja mulla tulee tauko opiskeluihin. On tulossa isot kokeet. Mut sitte on tauko.
Niimpä. Välillä seinät kaatuu ja välillä on paremmin. 😒
Hmmm... Pistät miettiin... ✨🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi pitäs varmaan korjata toi tauko asia. 🥺
Oot oikeassa. Oli liian lyhyt. Ja mulla tulee tauko opiskeluihin. On tulossa isot kokeet. Mut sitte on tauko.
Niimpä. Välillä seinät kaatuu ja välillä on paremmin. 😒
Hmmm... Pistät miettiin... ✨🏵️Älä ihmeessä korjaa taukoa mun takia 😉🤤
Mä oon aina iloinen kun saan sun kanssa viestitellä.
⭕❤️🏵️😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä korjaa taukoa mun takia 😉🤤
Mä oon aina iloinen kun saan sun kanssa viestitellä.
⭕❤️🏵️😘😘Kyllä pitäisi olla puheensa mittainen😒
Mietin vain että mitä ihmettä teen silloin kun mies lähtee ulkomaille työporukan kanssa, kun sellainenkin on ilmeisesti tulossa.
No... Jääpä aikaa itselle😔🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi olla puheensa mittainen😒
Mietin vain että mitä ihmettä teen silloin kun mies lähtee ulkomaille työporukan kanssa, kun sellainenkin on ilmeisesti tulossa.
No... Jääpä aikaa itselle😔🏵️Sä kiusaat mua🤤🤤🤤
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kiusaat mua🤤🤤🤤
⭕❤️🏵️😘😘😘Ai. Miten niin kiusaan sua. 😳🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Miten niin kiusaan sua. 😳🏵️
Säkö mietit että mitä kaikkee kivaa mä duunaa täällä kun mies on poissa vai. 😋
Ymmärsinkö oikein.
Jaa-a. Kun tietäis.
Hoidan itseäni hyväilemällä ja hieromalla, ja öljyämällä ihoani ja muotojani. Haluun silti olla hyvän ja timmin näkönen vaikka mies on poissa, tuoksua hyvältä kun olen ihmisten ilmoilla. On niin kivaa kun menee jonkun ohi niin voisin kuvitella millainen ihana tuulahdus käy kun kävelen ohi.
Romanttisen Raikas. Puhdas. Seksikäs. Ja kun pukeutuu vielä tuohon trikoo mekkoon joka paljastaa vartalosta ihan kaiken niin Eiks olekkin kiva ja hyvä. Se on niin ihanan pehmeä mekko. Nuolee mun vartaloa, näkyy rinnat ja pakarat ja ja litteä vatsa joka stringien raja että missä menee. Ja nännit kun ne kovetuu kun koskee mekon kankaaseen. Kun käytän liivejä jotka kohottaa mun muhkeat melonit. Mutta jättää nännit vapaaksi. 🏵️☺️
Toivottavasti olee pantavan näköinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkö mietit että mitä kaikkee kivaa mä duunaa täällä kun mies on poissa vai. 😋
Ymmärsinkö oikein.
Jaa-a. Kun tietäis.
Hoidan itseäni hyväilemällä ja hieromalla, ja öljyämällä ihoani ja muotojani. Haluun silti olla hyvän ja timmin näkönen vaikka mies on poissa, tuoksua hyvältä kun olen ihmisten ilmoilla. On niin kivaa kun menee jonkun ohi niin voisin kuvitella millainen ihana tuulahdus käy kun kävelen ohi.
Romanttisen Raikas. Puhdas. Seksikäs. Ja kun pukeutuu vielä tuohon trikoo mekkoon joka paljastaa vartalosta ihan kaiken niin Eiks olekkin kiva ja hyvä. Se on niin ihanan pehmeä mekko. Nuolee mun vartaloa, näkyy rinnat ja pakarat ja ja litteä vatsa joka stringien raja että missä menee. Ja nännit kun ne kovetuu kun koskee mekon kankaaseen. Kun käytän liivejä jotka kohottaa mun muhkeat melonit. Mutta jättää nännit vapaaksi. 🏵️☺️
Toivottavasti olee pantavan näköinen.Napakorua olen miettiny. Joku kiva. 🏵️
Mies'piristi' mun päivää ihan suunnattomasti. Heti aamusta.
Että kohta nostan kytkintä. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napakorua olen miettiny. Joku kiva. 🏵️
Mies'piristi' mun päivää ihan suunnattomasti. Heti aamusta.
Että kohta nostan kytkintä. 🏵️Suihkun Raikas.
Sä kuvailet itseäs tosi seksikäästi. On ihan varma että mä en sais susta silmiäni irti, jos tulisit kadulla vastaan 🤤🤤🤤,. Enkä varmasti ole ainoa. Sä saat toistuvia kuvitelma panoja, kun ton näkösenä kuljet. Kiitos koko ihmiskunnan puolesta siitä.
Tottakai mä mietin mitä kaikkea kivaa voi tapahtua, jos oot yksiksesi kotona. Voisin kyllä arvata🤩
Sait taas mun halut pintaan ja turvotusta kyrpään.
Mukavaa kuulla että sua on piristetty heti aamusta ja nyt on parempi mieli kuin eilen.
Ota nännikorut, ennemmin kuin napskoru, jos minun nöyrän mielipiteen haluat.😘
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkun Raikas.
Sä kuvailet itseäs tosi seksikäästi. On ihan varma että mä en sais susta silmiäni irti, jos tulisit kadulla vastaan 🤤🤤🤤,. Enkä varmasti ole ainoa. Sä saat toistuvia kuvitelma panoja, kun ton näkösenä kuljet. Kiitos koko ihmiskunnan puolesta siitä.
Tottakai mä mietin mitä kaikkea kivaa voi tapahtua, jos oot yksiksesi kotona. Voisin kyllä arvata🤩
Sait taas mun halut pintaan ja turvotusta kyrpään.
Mukavaa kuulla että sua on piristetty heti aamusta ja nyt on parempi mieli kuin eilen.
Ota nännikorut, ennemmin kuin napskoru, jos minun nöyrän mielipiteen haluat.😘
⭕❤️🏵️Ei mua oo piristetty. Itkin koko aamun. Mutta on nyt jo helpompaa. Kiitos mun Nigerialaisen ystävän. Hän piristi ja kertoi kaikkea muutakin kivaa. Asioiden eri puolia. Ja hän tietää myös miltä näytän. Ollaan joskus vähän video puheltu ja riisuin hänelle siinä videossa. 😊🏵️
Ollaan aika aktiivisesti oltu yhteydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua oo piristetty. Itkin koko aamun. Mutta on nyt jo helpompaa. Kiitos mun Nigerialaisen ystävän. Hän piristi ja kertoi kaikkea muutakin kivaa. Asioiden eri puolia. Ja hän tietää myös miltä näytän. Ollaan joskus vähän video puheltu ja riisuin hänelle siinä videossa. 😊🏵️
Ollaan aika aktiivisesti oltu yhteydessä.Voi ei! Voisinpa auttaa jotenkin. Tiedät ainakin että mä ajattelen sua ja toivon sulle hyvää.
Kyllä munkin on jossain vaiheessa saatava tietää miltä näytät, että ei tarvitse olla aina mielikuvituksen varassa.
❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei! Voisinpa auttaa jotenkin. Tiedät ainakin että mä ajattelen sua ja toivon sulle hyvää.
Kyllä munkin on jossain vaiheessa saatava tietää miltä näytät, että ei tarvitse olla aina mielikuvituksen varassa.
❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘⭕Eipä tässä mitään hätää. Mies lohdutti halaamalla ym. Tiedän kyllä että ajattelet mua. Olet söpö. 🌹
Muistelin kun asuin edellisessä asunnossa ja sinne tuli kylään yksi Syyrialainen mies ja olin pukeutunut sellaiseen paljastavaan bodiin, makuuhuoneessa hän halusi imeä nännejäni ja ja seisoin hänen edessään ja ooih. Kun hän imi kunnolla ja käski levittää jalkani ja hän työnsi sormensa sisääni ja pyöritti ja liikutteli sitä siellä ja minä nauttiin todella paljon.
Hän kaatoi mut sänkyyn ja riisui ja työntyi sisääni.
Oooh. Mikä nautinto. Hänkin nautti. Me tapailimme muutamia kertoja ja hän varasi hotellihuoneen ja rakasteli kanssani siellä ja laivalla hän varasi hytin ja pani mua ahkerasti. Ja minää nauttiin. Hän oli ihan mahdoton.
Hänellä oli vaimo ja lapsia mutta silti varakas.
Nautimme toisistamme. Kunnes löysin tämän asunnon ja mieheni.
Lopetin suhteen etten vain riskialtista mitään. Hän kyllä halusi lisää mutta minä jarrutteli.
Ja niin lepään nyt vuoteella jutellen sinun kanssasi. Ja hyväillen rintojani ja kovia nännejäni ja olen selälläni ja levitän jalkojani ja ja hyväilen joka paikasta. Ihanasti stringit kiihottavat jalkojen välistä. Olisipa mies kotona, voisi hyvinkin tykätä näystä. Ja voihkimisestani.
Saisi tuoda ison kullinsa sisääni ja imeä tissejäni. Naisin häntä takaisin. Ja laittaisin jalkani hänen pakaroiden päälle niin että pääsee todella syvälle.
Hän yleensä puristelee minun pakaroitani kun tykkää niistä. Sanoo niitä mehikkaiksi niinkun tisseistänikin sanoo. Tai paremminkin melonit.
Nyt nuo melonit heiluvat rytmikkäästi kun nautin. Ja hyväilen klitorista ja huulia.
Kuuluisi varmaan ihana litinä kun olisi kulli sisälläni.
Nyt käännyn vatsalleni ja puristele pakaroitani ja levitän jalkani ja nautin kun stringien naru hieroo jalkoväliä. Teen sellaista pumppaavaa naimaliikettä. Mieheni kädet ovat joskus pakaroillani ja puristelevat ja hyväilevät tahtia.
Ja kulli on sisälläni ja nautin meloonien puristuksesta hänen vartalollaan.
Välillä nousen käsilleni ja hän lypsää tissejäni.
Hän nauttii kun nain häntä.
Nyt rinnat vain hankaavat sänkyä. 🏵️
Rakastajani sanoi minua joskus lottovoitokseen vaikka hänellä on avovaimo.
Mutta ei tämän vartaloinen eikä tämän ikäinen.
Eikä anna yhtä usein. Eikä helposti. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tässä mitään hätää. Mies lohdutti halaamalla ym. Tiedän kyllä että ajattelet mua. Olet söpö. 🌹
Muistelin kun asuin edellisessä asunnossa ja sinne tuli kylään yksi Syyrialainen mies ja olin pukeutunut sellaiseen paljastavaan bodiin, makuuhuoneessa hän halusi imeä nännejäni ja ja seisoin hänen edessään ja ooih. Kun hän imi kunnolla ja käski levittää jalkani ja hän työnsi sormensa sisääni ja pyöritti ja liikutteli sitä siellä ja minä nauttiin todella paljon.
Hän kaatoi mut sänkyyn ja riisui ja työntyi sisääni.
Oooh. Mikä nautinto. Hänkin nautti. Me tapailimme muutamia kertoja ja hän varasi hotellihuoneen ja rakasteli kanssani siellä ja laivalla hän varasi hytin ja pani mua ahkerasti. Ja minää nauttiin. Hän oli ihan mahdoton.
Hänellä oli vaimo ja lapsia mutta silti varakas.
Nautimme toisistamme. Kunnes löysin tämän asunnon ja mieheni.
Lopetin suhteen etten vain riskialtista mitään. Hän kyllä halusi lisää mutta minä jarrutteli.
Ja niin lepään nyt vuoteella jutellen sinun kanssasi. Ja hyväillen rintojani ja kovia nännejäni ja olen selälläni ja levitän jalkojani ja ja hyväilen joka paikasta. Ihanasti stringit kiihottavat jalkojen välistä. Olisipa mies kotona, voisi hyvinkin tykätä näystä. Ja voihkimisestani.
Saisi tuoda ison kullinsa sisääni ja imeä tissejäni. Naisin häntä takaisin. Ja laittaisin jalkani hänen pakaroiden päälle niin että pääsee todella syvälle.
Hän yleensä puristelee minun pakaroitani kun tykkää niistä. Sanoo niitä mehikkaiksi niinkun tisseistänikin sanoo. Tai paremminkin melonit.
Nyt nuo melonit heiluvat rytmikkäästi kun nautin. Ja hyväilen klitorista ja huulia.
Kuuluisi varmaan ihana litinä kun olisi kulli sisälläni.
Nyt käännyn vatsalleni ja puristele pakaroitani ja levitän jalkani ja nautin kun stringien naru hieroo jalkoväliä. Teen sellaista pumppaavaa naimaliikettä. Mieheni kädet ovat joskus pakaroillani ja puristelevat ja hyväilevät tahtia.
Ja kulli on sisälläni ja nautin meloonien puristuksesta hänen vartalollaan.
Välillä nousen käsilleni ja hän lypsää tissejäni.
Hän nauttii kun nain häntä.
Nyt rinnat vain hankaavat sänkyä. 🏵️
Rakastajani sanoi minua joskus lottovoitokseen vaikka hänellä on avovaimo.
Mutta ei tämän vartaloinen eikä tämän ikäinen.
Eikä anna yhtä usein. Eikä helposti. 🏵️Et varmasti saa olla rauhassa, jos kylään tulee mies, olet pukeutunut, niinkuin sanoit olleesi. Jos miestä yhtään naisen kanssa oleminen kiinostaa, niin on näky varmasti vastustamaton.
Mä melkein itken ikävästä, kun ajattelen sun rintoja. Kuinka .ä haluaisin imeä ja puristella niitä. Suostuessasi sitoisin ne isoiksi törröttäviksi melonriksi ja imisin nännit räjähtämis pisteeseen. Sitten voisit itse ihalla niiden kauneutta ja hyväillä herkkiä turvonneita tissejäs, kun istuisit mun naamalle. Nuolisin ja naisin sua mun kielellä, niin syvälle kun pystyisin. Nauttisin sun mehuista, voisit hieroa pilluas koko mun kasvohkn. Ratsastaa mun naamalla ja ottaa multa lastin suuhuun, ja nielasta kun en kestäisi enää laukeamatta.
Sitten sun pitäiskin imeä mut uudestaan kovaksi, että voisin panna sua pilluun ja sun tikkaan perseeseen.🤤🤤🤤🤤💧💧💧💧⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmasti saa olla rauhassa, jos kylään tulee mies, olet pukeutunut, niinkuin sanoit olleesi. Jos miestä yhtään naisen kanssa oleminen kiinostaa, niin on näky varmasti vastustamaton.
Mä melkein itken ikävästä, kun ajattelen sun rintoja. Kuinka .ä haluaisin imeä ja puristella niitä. Suostuessasi sitoisin ne isoiksi törröttäviksi melonriksi ja imisin nännit räjähtämis pisteeseen. Sitten voisit itse ihalla niiden kauneutta ja hyväillä herkkiä turvonneita tissejäs, kun istuisit mun naamalle. Nuolisin ja naisin sua mun kielellä, niin syvälle kun pystyisin. Nauttisin sun mehuista, voisit hieroa pilluas koko mun kasvohkn. Ratsastaa mun naamalla ja ottaa multa lastin suuhuun, ja nielasta kun en kestäisi enää laukeamatta.
Sitten sun pitäiskin imeä mut uudestaan kovaksi, että voisin panna sua pilluun ja sun tikkaan perseeseen.🤤🤤🤤🤤💧💧💧💧⭕❤️🏵️🫣🫢🤦🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫣🫢🤦🏵️
Toimisko tommonen sulle, ihanuus?⭕❤️🏵️🤤🤤🤤😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimisko tommonen sulle, ihanuus?⭕❤️🏵️🤤🤤🤤😘
Ööö. 🏵️🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö. 🏵️🫣
Tää ihanuus ei oikein nyt kyllä liput tuota. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ihanuus ei oikein nyt kyllä liput tuota. 🏵️🏵️
Jostain syystä oot taas koko ajan mielessäni. Onpahan ainakin mielyttävää ajateltavaa.
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä oot taas koko ajan mielessäni. Onpahan ainakin mielyttävää ajateltavaa.
⭕❤️🏵️😘😘😘Voi ei. Anteeksi🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Anteeksi🏵️🏵️
Älä pyytele anteeksi Suihkun Raikas.
Niin kuin oon kertonut, niin mulla on seksi=sinä mielessä 24/7. En voi sille mitään. Enkä haluakaan. Ois tietysti kiva jos olisi muutakin kuin vaan meidän viestittely ja käteen vetäminen.
Ollaanko me tänään yhteydessä?
😘😋😘⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pyytele anteeksi Suihkun Raikas.
Niin kuin oon kertonut, niin mulla on seksi=sinä mielessä 24/7. En voi sille mitään. Enkä haluakaan. Ois tietysti kiva jos olisi muutakin kuin vaan meidän viestittely ja käteen vetäminen.
Ollaanko me tänään yhteydessä?
😘😋😘⭕❤️🏵️Eipä tässä muuten varmaan voi olla kuin satunnaisesti ja viimeyönä tai oikeastaan tänä aamuna sain ihanaa seksiä. Syvälle ja kunnolla.
Ihana tunne.❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tässä muuten varmaan voi olla kuin satunnaisesti ja viimeyönä tai oikeastaan tänä aamuna sain ihanaa seksiä. Syvälle ja kunnolla.
Ihana tunne.❤️🏵️Ollaan yhteydessä kun sinulle sopii ja haluat.
Ei mitään velvollisuutta olla.
😘😘😘😘⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan yhteydessä kun sinulle sopii ja haluat.
Ei mitään velvollisuutta olla.
😘😘😘😘⭕❤️🏵️Mä en tajua miks mä kirjotan noin tänne.🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tajua miks mä kirjotan noin tänne.🏵️🏵️
Onko sulla kaikki hyvin SR?
⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin SR?
⭕❤️🏵️On mulla.
Miten nii🏵️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla.
Miten nii🏵️🏵️Hyvää huomenta Suihkun Raikas.
Mulla tuli eilen, jotenkin semmonen pelko, että olisi joku harmi. Sun viestit oli erilaisia??
Hyvä, että on kaikki kohdallaan.
Nää keväiset kelit sai mut taas miettimään miten ihana herkku olisit. Ajattelin taas kuinka pyörittäisin mansikoita sun märässä pillussa , söisin sen ja nuolisin kermavaahtoa sun rinnoilta, kun makaisit alasti auringon paisteessa ja nauttisit.
Ajatus täksi päiväksi😋😋⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta Suihkun Raikas.
Mulla tuli eilen, jotenkin semmonen pelko, että olisi joku harmi. Sun viestit oli erilaisia??
Hyvä, että on kaikki kohdallaan.
Nää keväiset kelit sai mut taas miettimään miten ihana herkku olisit. Ajattelin taas kuinka pyörittäisin mansikoita sun märässä pillussa , söisin sen ja nuolisin kermavaahtoa sun rinnoilta, kun makaisit alasti auringon paisteessa ja nauttisit.
Ajatus täksi päiväksi😋😋⭕❤️🏵️😘😘😘Onhan sitä aina jotakin mietittävää.
Nyt on viimeinen paasto päivä menossa klo. 3.15 aamusta-klo. 20.36 tai jotakin tuohon suuntaan. Syömättä, juomatta. Viimeinen paasto päivä. Ja sitten on muutakin arjen juttuja. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä aina jotakin mietittävää.
Nyt on viimeinen paasto päivä menossa klo. 3.15 aamusta-klo. 20.36 tai jotakin tuohon suuntaan. Syömättä, juomatta. Viimeinen paasto päivä. Ja sitten on muutakin arjen juttuja. 🏵️Nyt kysyn ihan tosissani, älä ymmärrä väärin. Voiko paaston aikana niellä, jos ottaa suihin?⭕❤️🏵️😘😘💧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä aina jotakin mietittävää.
Nyt on viimeinen paasto päivä menossa klo. 3.15 aamusta-klo. 20.36 tai jotakin tuohon suuntaan. Syömättä, juomatta. Viimeinen paasto päivä. Ja sitten on muutakin arjen juttuja. 🏵️Mun arki muuttuu paljon. Mutta miten paljon. Katotaan. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun arki muuttuu paljon. Mutta miten paljon. Katotaan. 🏵️🏵️
Mun on sua jotenkin ikävä.
Mä oon pahoillani.⭕❤️🏵️😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei! Voisinpa auttaa jotenkin. Tiedät ainakin että mä ajattelen sua ja toivon sulle hyvää.
❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘⭕On hyvä kun on hyvä mielikuvitus.
Ei tuu pahempaa pettymystä. 🏵️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kysyn ihan tosissani, älä ymmärrä väärin. Voiko paaston aikana niellä, jos ottaa suihin?⭕❤️🏵️😘😘💧
Ei paaston aikana olla missään sillä lailla tekemisissä miehen kanssa että se herättää haluja. Ja kaikki ylimääräinen nieleminen paitsi oma sylki on kielletty. Se rikkoo paaston. 🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kysyn ihan tosissani, älä ymmärrä väärin. Voiko paaston aikana niellä, jos ottaa suihin?⭕❤️🏵️😘😘💧
Joten ei suihin ottoa eikä muutakaan. Mutta kun rikkoo paaston niin sitten voi. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten ei suihin ottoa eikä muutakaan. Mutta kun rikkoo paaston niin sitten voi. 🏵️🏵️
Onneksi loppuu nyt. Ei tarvii sun kärvistellä ja saat syödä ja juodakin normaalisti.
⭕❤️🏵️😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi loppuu nyt. Ei tarvii sun kärvistellä ja saat syödä ja juodakin normaalisti.
⭕❤️🏵️😘Ei oo onneksi. Ja nautin tästä ja elimistö myös. Mä en ole koskaan tuntenut näin syvällisesti kaikkee ja pää toimii hyvin.
Paastot jatkuu myöhemmin. Nyt tulee pieni tauko. Mutta tämä on siis todella puhdistavaa ja oppii elimistötään ihan uusia asioita.
Hengellisesti ja opiskelun kannalta. Ym. Eli en mitenkään moiti. 🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo onneksi. Ja nautin tästä ja elimistö myös. Mä en ole koskaan tuntenut näin syvällisesti kaikkee ja pää toimii hyvin.
Paastot jatkuu myöhemmin. Nyt tulee pieni tauko. Mutta tämä on siis todella puhdistavaa ja oppii elimistötään ihan uusia asioita.
Hengellisesti ja opiskelun kannalta. Ym. Eli en mitenkään moiti. 🏵️Olen sopinu niiiin paljon ihmisiä arvoista, lasten pahoin voinnista, sekä aikuisten, sitä käymme täällä päivittäin läpi. Ja törmään tuohon asiaan koko ajan. Kun ei nähdä metsää puilta. Tai päin vastoin. Kaikki pitää olla isoa massaa jota yritetään lokeroida jonnekkin. Suurempia ja suurempia ryhmiä johon erityiset ihmisryhmät myös sekoittuu. Joka ei ole hyvä.
On väkivaltaa kun pahaolo purkaantuu, ei pystytä vastaamaan nykytahtiin eikä rytmiin ja kun et halua olla etkä mennä virran mukana niin pidetään erikoisena.
On halu jarruttaa eikä lokeroitua. Ei mennä sitä samaa polkua jota on menty satavuotta jo. Vaan on pakko muuttuaa kuviota kun ei kaikkien kehitys ole samanlaista.
Ja minä olen niin ihme tyyppi että lyön kapuloita rattaisiin, oon aina niin tehny, ja silsi onkin sanottu että onko sun pakko olla noin erilainen,eli minun. Kyllä on. Haluan haastaa katsomaan eri näkökulmasta ja tuoda jotakin muutakin näkökulmaa jo tottuihin asioihin. Kun ne vaan ei enää toimi.
Vaikka sanotaankin että ollaan palaamassa vanhaan takaisin tietyissä normeissa, voi ollakin hyvä. Mutta miten.... Että asiat toimisi silti. Ja siinä onkin se mun juttu.... 🏵️🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen sopinu niiiin paljon ihmisiä arvoista, lasten pahoin voinnista, sekä aikuisten, sitä käymme täällä päivittäin läpi. Ja törmään tuohon asiaan koko ajan. Kun ei nähdä metsää puilta. Tai päin vastoin. Kaikki pitää olla isoa massaa jota yritetään lokeroida jonnekkin. Suurempia ja suurempia ryhmiä johon erityiset ihmisryhmät myös sekoittuu. Joka ei ole hyvä.
On väkivaltaa kun pahaolo purkaantuu, ei pystytä vastaamaan nykytahtiin eikä rytmiin ja kun et halua olla etkä mennä virran mukana niin pidetään erikoisena.
On halu jarruttaa eikä lokeroitua. Ei mennä sitä samaa polkua jota on menty satavuotta jo. Vaan on pakko muuttuaa kuviota kun ei kaikkien kehitys ole samanlaista.
Ja minä olen niin ihme tyyppi että lyön kapuloita rattaisiin, oon aina niin tehny, ja silsi onkin sanottu että onko sun pakko olla noin erilainen,eli minun. Kyllä on. Haluan haastaa katsomaan eri näkökulmasta ja tuoda jotakin muutakin näkökulmaa jo tottuihin asioihin. Kun ne vaan ei enää toimi.
Vaikka sanotaankin että ollaan palaamassa vanhaan takaisin tietyissä normeissa, voi ollakin hyvä. Mutta miten.... Että asiat toimisi silti. Ja siinä onkin se mun juttu.... 🏵️🏵️Kiitos viestistä SR
Mä lopetan nyt täällä viestitelyn, ainakin toistaiseksi. On vaan liian huono mieli, eikä mitään annettavaa.
Mä oon pahoillani.
Kiitos kaikesta. Ehkä vielä joku kerta.
⭕❤️🏵️😘😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos viestistä SR
Mä lopetan nyt täällä viestitelyn, ainakin toistaiseksi. On vaan liian huono mieli, eikä mitään annettavaa.
Mä oon pahoillani.
Kiitos kaikesta. Ehkä vielä joku kerta.
⭕❤️🏵️😘😘Sulla on ollu paljonkin annettavaa onechamp. Kiitos kun oot ollut kohtelias ja kaikkee. On ollu todella ilo kirjoitella sun kans. Ja yritä sasda elämä raiteilleen. Koita nähdä SR silmissäs. Vaikka olenkin toisen ja sinä myös mutta silti. Aurinko paistakoon sulle kirkkaasti. Kyllä me vielä joku päivä nähdään.
Hän kirjoitin että sitten kun seuraavaan illanviettoon lähden niin tulen sun luo. Mutta.. Mistäpä tuota tietää koska se on.
Koita saada helpotusta elämään. Sä kuulostat hyvältä tyypiltä jolla on järki päässä. 🏵️🏵️
- Anonyymi
Taas näköjään tuo kännykkäriippuvainen akan läpykkä tehnyt uutta ketjua!
- Anonyymi
Se olet sinä itse lätisijä ja itsellesi puhuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olet sinä itse lätisijä ja itsellesi puhuja.
Ihme nolla ihmiseksi olet. Ei taida olla paljon omaa elämää, kun jaksat selata viestejä jotka harmittaa sua. Vaikka oisikin vain yksi ihminen, niin ei sulta pyydetä mitään, eikä sun kommentteja kaivata.
Oo itsellesi hyödyksi ja mee vaikka kävelylle ja jätä häiriköimättä, siellä missä sua ei kaivata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme nolla ihmiseksi olet. Ei taida olla paljon omaa elämää, kun jaksat selata viestejä jotka harmittaa sua. Vaikka oisikin vain yksi ihminen, niin ei sulta pyydetä mitään, eikä sun kommentteja kaivata.
Oo itsellesi hyödyksi ja mee vaikka kävelylle ja jätä häiriköimättä, siellä missä sua ei kaivata.Sinä et taida paljoa ulkoilmasta piitata kun pitää puhelimen läppänää jatkuvasti kytätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo itsellesi hyödyksi ja mee vaikka kävelylle ja jätä häiriköimättä, siellä missä sua ei kaivata.Eikä sinulla ole omaa elämää kun pitää perustaa turhia lätinäketjuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taida paljoa ulkoilmasta piitata kun pitää puhelimen läppänää jatkuvasti kytätä.
Mistä tiedät mistä kukakin kirjoittaa. Vaikka istuisi ulkona koko päivän ja näpyttelisi puhelintaan. Ja kaikki jotka kitisee täällä toisen ihmisen kirjoittelusta tai näpyttelystä niin millä itse kirjoitatte. Kenkä puhelimella ko. Vai tietokoneella. Näputtelyä sekin on.
Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa. Antaa toisten näpytellä. Kyllä näillä suomi24 sivuilla näyttelijöitä piisaa sen kun vain sivun valitset. Täällä ei tarvitse olla arvostelemassa.
Sivuja on paljon ja eri aihe alueilta.
Kirjoittaa sitten missä kirjoittaa. Mitä te olette ketään tuomitsemaan kun itsekkin täällä näytätte kirjoittelevan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mistä kukakin kirjoittaa. Vaikka istuisi ulkona koko päivän ja näpyttelisi puhelintaan. Ja kaikki jotka kitisee täällä toisen ihmisen kirjoittelusta tai näpyttelystä niin millä itse kirjoitatte. Kenkä puhelimella ko. Vai tietokoneella. Näputtelyä sekin on.
Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa. Antaa toisten näpytellä. Kyllä näillä suomi24 sivuilla näyttelijöitä piisaa sen kun vain sivun valitset. Täällä ei tarvitse olla arvostelemassa.
Sivuja on paljon ja eri aihe alueilta.
Kirjoittaa sitten missä kirjoittaa. Mitä te olette ketään tuomitsemaan kun itsekkin täällä näytätte kirjoittelevan....Arvostella saa ja pitääkin varsinkin tuollaisia tyhjän lätisijöitä ja akan läpyköitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostella saa ja pitääkin varsinkin tuollaisia tyhjän lätisijöitä ja akan läpyköitä!
Nyt nyt. Älä ala laukomaan nais vihamielisiä mielipiteitä ja anna itsestäsi enää tyhmmpää kuvaa, kuin olet jo tehnyt.
- Anonyymi
Sinähän tässä kaikista tyhmin olet kun perustat typeriä ja joutavia lätinäketjuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tässä kaikista tyhmin olet kun perustat typeriä ja joutavia lätinäketjuja!
Kuka täällä ny kommentoi kellekkin.
Kaikki vaan kirjottaa jotakin jollekkin eikä kukaa tiä kelle kuuluu mikäkin. Tai oikeestaan mä en yhtään välitä. Se kun heitätte huulta. Teitä on täällä niiin paljon.
- Anonyymi
Voisin auttaa, missä päin asut ?
- Anonyymi
Miten ajattelit auttaa😳
- Anonyymi
Aloittaja juttelee omalle sivupersoonalleen kuten tehnyt monta kuukautta.
- Anonyymi
No mulla on sitten ihanan rakastettava sivupersoona jota sinäkin seuraat. 😁
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832224
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1701946Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1871452Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni691007