olit sinä. Nouseva aurinko pilkotti sälekaihtimien raoista. Heräsin peitto rullalla kainalostani. Unessani nukuit kanssani. Olin hellimässä sinua ja arvaat varmaan harmini, kun en voinut sinua suukottaa. Vastassa olikin peiton kulma. Sinä et ollutkaan vieressäni, eikä unikaan enää jatkunut. Menen etsimään iloa auringonvalosta ja kaipailemaan sinua.
Toivottavasti nähdään pian. Tahdon koskettaa sinua.
Mukavaa päivää sinulle mies, uusi kevääni, rakkauteni.
Aamuni ensi ajatus
13
388
Vastaukset
- Anonyymi
Minun kaivatulla ei ole sälekaihtimia😉 sivust vaa yks nainen
- Anonyymi
Öö... Ei tuossa sun kaivatusta kirjoitettukaan. Aloittajanaisella on sälekaihtimet. Luetunymmärtäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö... Ei tuossa sun kaivatusta kirjoitettukaan. Aloittajanaisella on sälekaihtimet. Luetunymmärtäminen.
Luuletko palstaäijä, että itsesi kanssa riitely tekee näistä uskomattoman lahjakkaista🥱 naisena esiintymisistä vakuuttavampaa? Näin voi toki olla jos on tarpeeksi sakea päästään, mutta ei muuten. Ihanaa huamenta kaikille☺️
- Anonyymi
Ihanista ihanin ja AI👩🍒🥰👍
- Anonyymi
Hyvää huomenta☀️
- Anonyymi
A.K?
- Anonyymi
47? Nyt teen ilmoituksen web-miliisille asehullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä avusta minä hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä avusta minä hyvä
Ilmapuntaria orotellessa. Miltä tämä takakiero ttuilu tuntuu luvatta kyyläävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimikkeellä terrorististen teon esivalmistelu
- Anonyymi
Noup. Väärä vokaali :)
- Anonyymi
MH-60R
- Anonyymi
Aurinko nousi idästä, oli ihana kuulas aamu ja sitten ihanista ihanin mielikuvituskirsi kurkkaskin jo välilehdeltä ☀️👩🍒❤️
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216