Että taitaa seksuaaliset halut mennä ennen kuin kumppani löytyy.
Terveisin sinkkumies 35 vuotta
Kyllä niin paljon olen itseäni tyydyttänyt
10
234
Vastaukset
- Anonyymi
Itse aloitin 6 vuotiaana ja joka päivä pakko tyydyttää. Hallitsematon tilanne, kun pakko tyydyttää. Tekee niin hyvää, ettei voi elää ilman kyrvän nautintoa. Enkä läheskään aina laukaise, vaan tyydytän ja ärsytän äärimmilleen ja taas jatkan. Sitten kun laukeaa, niin tajunnan menetys nautinnosta lähellä. Mutta pian on pakko alkaa tyydyttää uudelleen ja kerätä painetta uuteen laukaisuun. Vastaavaa kellään?
- Anonyymi
Siinä se vika piileekin, kun hallitsee itsetyydytyksen, niin on aika vaikea löytää parempaa tyydytystä toisesta. Oikeasti pitäisi osata katsella sitä toista tyydyttäjää, ja jättää itsetyydytys vähemmälle.
- Anonyymi
Mutta kun ei vain voi olla tyydyttämättä, kun tekee niin hyvää. Toisen käsi ei tunnu miltään, mutta oma kun tekee, niin ei voi lopettaa ja aina pakko tehdä päivästä toiseen eikä pääse irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei vain voi olla tyydyttämättä, kun tekee niin hyvää. Toisen käsi ei tunnu miltään, mutta oma kun tekee, niin ei voi lopettaa ja aina pakko tehdä päivästä toiseen eikä pääse irti
Siis täysin koukussa tuohon nautinnon tuojaan ja omaan kyrpään. Voisikohan osuutta olla sillä, että todella iso terska ja sen myötä myös esinahka, ja kun esinahan vetää taakse, on se herkin kohta terskan takana oleva esinahka lähes 10 senttiä pitkä. Sitä kohtaa kiusaamalla saan tarvittaessa mällit ulos alta aikayksikön ja silloinkin pakko huutaa ku tekee niin hyvää
- Anonyymi
Se jatkuu koko iän halu, kiihtyy vanhempana.
- Anonyymi
Mä aloitin 42v sitten. Aikanaan kerran päivässä joitakin pakollisia katkoja lukuunottamatta. Jos joskus on kolme kertaa päivässä, niin yleisesti voi pitää keskiarvona 365 kertaa vuodessa. Kymmenessä vuodessa 3650, kolmessa 9500, neljässäkymmenessä n. 14500 ja yleisesti 15200 kertaa.
- Anonyymi
Tietokone avusteinen itsetyydytys on hyvinkin monipuolista ja ennenkaikkeatyydyttävää.
- Anonyymi
Minä aloitin jo nuorena myös. Hinkkasin leluihin, tyynyihin, tein peitossa mytyn minkä päällä hinkkasin jo alle koulu ikäisenä. Telkkari katsoessa käsi housussa, suihkussa vetelin, sängyssä. Murrosiässä vaan tahti kiihtyi kun muna alkoi kasvaa ja hormonit hyrrätä. Nyt teen ainakin kerran päivässä. Yleensä 2-3 kertaa loppuun asti
- Anonyymi
Jos on tavoitteena kumppanin löytyminen, niin itsetyydytystä kannattaa vähentää. Jos on liian tyytyväinen itsetyydytykseen, niin ne kriteerit kumppaniin nousevat liian suuriksi, eikä sitten kelpaa minkäänlainen.
- Anonyymi
Eipä sillä runkkausmäärällä ole väliä tai se ei estä löytämästä kumppania. Itse runkkaan noin kerran päivässä ja silti on muutakin elämän menoa ja jotain suhteitakin ollut. Onhan se niin, että kun olet löytänyt sen oikean tavan tyydyttää itseäsi, niin eihän se toinen osaa välttämättä tyydyttää niin hyvin, mutta sen takia onki hyvä kertoa ja näyttää mistä tykkää. Seksuaalisuus on hieno juttu, nauti siitä runkkauksesta täysin sydämin, niin minä ainakin teen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607379
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545385
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263284- 472517
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429