Hei. Olisiko täällä mitään mietteitä Mercedes clk 320 w112 bensiini moottorista? Onko yleensä ollu kestäviä tai onko tyyppivikoja? Kiitos jo etukäteen!
Mersun w112 moottori
4
327
Vastaukset
- Anonyymi
Tyyppivikana hajoaa käsiin. Avensis kestää!
- Anonyymi
Upea auto Mercedes-Benz W112 300 SE Cabriolet
En tiedä miten tämä liittyy CLK malliin. - Anonyymi00004
Minulla on E240-korissa (W211) kone, jonka tunnus on varaosaliikkeissä M 112.917 tai M 112.913, en tiedä miksi on kaksi eri moottorityyppiä. Autossa on kuitenkin V6-motti, kuutiotilavuus 2597, heppoja 177.
On ollut huoletonta ajoa, mittarissa nyt 235tkm. Ainoat huoltokohteet ovat nesteet, joita pitää seurata. Ohjekirjan mukaan syö öljyä jopa 0,8 litraa tuhannelle kilometrille, se on siis ominaisuus, ei vika. Minulla menee reilu puoli litraa tuhannelle kilometrille. Öljytikkua koneessa ei ole, ajotietokone kertoo, paljonko pitää lisätä.
Muuten todella huolehton auto. Öljyt vaihdan 15000km välein, ensi keväänä isompi öljyvaihto-operaation, myös automaattilootan öljyt ja suodatin, samoin polttoaine- ja ilmansuodattimet, peräöljyt jne. Katsotaan nyt. Itse olen opetellut huoltamaan, säästää huomattavan rahasumman.- Anonyymi00005
M 112.917 ja M 112.913 ero on siinä, että 913 on takavetoisen moottori, 917 on nelivetoisen.
Itse perusmoottorissa ei ole eroa, mutta niissä on eri öljypohjat, nelivetoisessa kun etuvetoakseli menee nerokkaasti öljypohjan läpi.
Erilaisesta öljypohjasta johtuen on myös apulaitteissa, ilmeisesti laturin ja ilmastointipumpun sijoittelussa eroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770