Hei. Olisiko täällä mitään mietteitä Mercedes clk 320 w112 bensiini moottorista? Onko yleensä ollu kestäviä tai onko tyyppivikoja? Kiitos jo etukäteen!
Mersun w112 moottori
4
393
Vastaukset
- Anonyymi
Tyyppivikana hajoaa käsiin. Avensis kestää!
- Anonyymi
Upea auto Mercedes-Benz W112 300 SE Cabriolet
En tiedä miten tämä liittyy CLK malliin. - Anonyymi00004
Minulla on E240-korissa (W211) kone, jonka tunnus on varaosaliikkeissä M 112.917 tai M 112.913, en tiedä miksi on kaksi eri moottorityyppiä. Autossa on kuitenkin V6-motti, kuutiotilavuus 2597, heppoja 177.
On ollut huoletonta ajoa, mittarissa nyt 235tkm. Ainoat huoltokohteet ovat nesteet, joita pitää seurata. Ohjekirjan mukaan syö öljyä jopa 0,8 litraa tuhannelle kilometrille, se on siis ominaisuus, ei vika. Minulla menee reilu puoli litraa tuhannelle kilometrille. Öljytikkua koneessa ei ole, ajotietokone kertoo, paljonko pitää lisätä.
Muuten todella huolehton auto. Öljyt vaihdan 15000km välein, ensi keväänä isompi öljyvaihto-operaation, myös automaattilootan öljyt ja suodatin, samoin polttoaine- ja ilmansuodattimet, peräöljyt jne. Katsotaan nyt. Itse olen opetellut huoltamaan, säästää huomattavan rahasumman.- Anonyymi00005
M 112.917 ja M 112.913 ero on siinä, että 913 on takavetoisen moottori, 917 on nelivetoisen.
Itse perusmoottorissa ei ole eroa, mutta niissä on eri öljypohjat, nelivetoisessa kun etuvetoakseli menee nerokkaasti öljypohjan läpi.
Erilaisesta öljypohjasta johtuen on myös apulaitteissa, ilmeisesti laturin ja ilmastointipumpun sijoittelussa eroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,32798Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733