Hei. Olisiko täällä mitään mietteitä Mercedes clk 320 w112 bensiini moottorista? Onko yleensä ollu kestäviä tai onko tyyppivikoja? Kiitos jo etukäteen!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tyyppivikana hajoaa käsiin. Avensis kestää!
- Anonyymi
Upea auto Mercedes-Benz W112 300 SE Cabriolet
En tiedä miten tämä liittyy CLK malliin. - Anonyymi00004
Minulla on E240-korissa (W211) kone, jonka tunnus on varaosaliikkeissä M 112.917 tai M 112.913, en tiedä miksi on kaksi eri moottorityyppiä. Autossa on kuitenkin V6-motti, kuutiotilavuus 2597, heppoja 177.
On ollut huoletonta ajoa, mittarissa nyt 235tkm. Ainoat huoltokohteet ovat nesteet, joita pitää seurata. Ohjekirjan mukaan syö öljyä jopa 0,8 litraa tuhannelle kilometrille, se on siis ominaisuus, ei vika. Minulla menee reilu puoli litraa tuhannelle kilometrille. Öljytikkua koneessa ei ole, ajotietokone kertoo, paljonko pitää lisätä.
Muuten todella huolehton auto. Öljyt vaihdan 15000km välein, ensi keväänä isompi öljyvaihto-operaation, myös automaattilootan öljyt ja suodatin, samoin polttoaine- ja ilmansuodattimet, peräöljyt jne. Katsotaan nyt. Itse olen opetellut huoltamaan, säästää huomattavan rahasumman.- Anonyymi00005
M 112.917 ja M 112.913 ero on siinä, että 913 on takavetoisen moottori, 917 on nelivetoisen.
Itse perusmoottorissa ei ole eroa, mutta niissä on eri öljypohjat, nelivetoisessa kun etuvetoakseli menee nerokkaasti öljypohjan läpi.
Erilaisesta öljypohjasta johtuen on myös apulaitteissa, ilmeisesti laturin ja ilmastointipumpun sijoittelussa eroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405