Uuslestadiolaiset hyviä ihmisiä

Naapuri.

Naapurissani asuu tuttu uuslestadiolaisperhe ja ovat oikein mukavia ihmisiä. Ihannenaapuri toisin kuin muut lestadiolaissuunnat.

18

3021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurinne

      Minun naapurissa asuu muotojumalinen perhe, aivan kunnollista ja mukavaa porukkaa. Tuossa toisellapuolen asuu varmaan ei-kristitty perhe ja aivan mukava ihannenaapuri. Ja tuossa vieressä asui aikasemmin lestadiolaisperhe, sekin aivan kiva suurperhe.
      Ja minä perheineni tässä keksellä se paras ja ihanin perhe. Olkaa onnellisia, että saatte elää minun naapureina.

    • uskovainen saara

      Naapurissani asuu kiva viidesläisyys perhe.
      He ovat kivoja. Naapurissani asuu myös körttiperhe, jotka nekin kivoja ovat. Ei heitä uskovaisiksi tunnistais, mutta körttejä he kuitenki ovat.
      Naapurissa asuu myös helluntailaisia, ne on vähän kiihkoja ja niiden tekemä käännytystyö ottaa pannuun. Naapurissani asuu myös uuslestadiolaisperhe (uusheränneitä),heillä ei oo iso perhe ja hekin ovat kivoja. Kauempana naapurissani asuu myös vanhoillislestadiolais perhe, ja niistä on joskus haittaa, ku pienimmät käyvät porkkana varkaissa ja muutenkin harjoittavat pikku ilkeyksiä. Vanhemmat ovat kivoja, mutta pienimmät ei. Ollaan viritelty loukkuja pihalle, jotta saataisiin nuo vanhoillislestadiolaisten lapset kärsimään teoistaan.

      • ihmettelen...

        Mitä on viidesläisyys?
        Miten määrittelet körttiperheen?
        Tekeekö se kaikista esikoislestadiolaisperheistä huonoja, jos lapset porkkanoita varastelee...
        Miksette mene sanomaan asiasta jos naapureita ovat? Kai sellaista kaikki lapset tekee joskus...


    • haistahan paska

      no mitä sä märiset muista suunnista kun eiköhän ne kaikki ole samanlaisia. ps.KÖRTTISET ON SYVÄLTÄ

      • ilman naapureita

        Moneenko olet tutustunut?


      • Kyselijä

        En ole ns. uskossa, mutta hyväksyn kaikki ihmi-
        set vaikka he olisiva uskossa tai ei. Mutta sinun-
        laisi jotka käyttävät tuollaista kieltä en pidä
        normaalina .Olet nähtävästi nuori ja et ole vielä
        elämässäsi kolunnut kaikenlaisia polkuja.
        Hyväksy kanssa ihmisesi, niin he hyväksyvät sinut,
        mutta ei tuolla kielen käytöllä.


    • lutkis-lasse

      Naapurissani asui näitä helvetin paskajalkoja. Sipaisin isäntää turpaan, kun ei sitä kristinoppia jaksanut kokoajan kuunnella: Kymmenen lasta niillä oli. Ja taisi lapset isältä saada muutakin kuin piiskaa, sen verran pelokkaitia pikkujätkiä ne oli! Olisin sitä vaimoa vetäissyt useamminkin, mutta se rupesi ekan kerran jälkeen frigidiksi, sen jumala kielsi sitä, siinäpä se! Onneksi muuttivat pois, siat! Siitä touhusta oli lähimmäisenrakkaus kaukana! Korpeaa vieläkin niitten sikamaisuus. Phempia on oikeastaan vaan mustalaiset!

      • saman laisia

        kokemuksi kuin lutki-lassella.mä asuin kans naapurissa ja oli yhtä helvettiä oma elämä.eivät kyl piittaa naapureista paskan vertaa.lapset oli kauheita suustaan ja kauhean huono tapaisia.kaikki mitä oli meidän niin kuvitteleivat että on niidenkin.hyi sus saa....na.


      • JUNTTI

        KYLLÄ TÄYTYY SANOA ETTÄ LESTAT ON TODELLAKIN PASKOJA! HUIJAREITA JA PASKANJAUHAJIA KAIKKI TUNTEMANI TEKOPYHÄT ILJETYKSET..VIIMESELLÄ PORTILLA NÄHRÄÄN!!!


    • diipadaapaa

      Siis yhtykäämme myös naapureiden kuullen lauluun:
      Dii, daa, diipa daa!

      Tähän voi yhtyä kaikki uuslestadiolaiset, kuten rauhansanalaiset, uusheränneet jne...

    • tämä normaalia

      kun uus lessu hyppii rivitalo asunnos mis ei aitoja alasti lastensa kanssa vesi altaassa.Kaheli ukko.

      • edes paranormaalia

        Aika pervo sinäkin, kun seuraat, mitä ihmiset rivi talo asunnoissa an tekevät.


      • sana vesiallas

        kerro jo että ulkona.ja rivitaloissa ei aitoja eikä istutuksia vain kaikilla näkö yhteys paihaan vaikka koitaa olla katsomatta eli 10 asunnolla.


    • kuulumaton

      Ai että toisin kuin muut lestaadiolaissuunnat. Kuule. Mun suvussa on aivan ihania monen monia lestaadiolaisia.

      • normaalia

        kun mun pialta sinne suoraan näkee ja eihän NORMAALI IHMINEN käyttäydy noin vaan ajattelee kanssa ihmisiä,mut sitähän lessut ei tee.


    • kirkkoon kuulumaton

      Älä yleistä!!

    • naapuri saanut

      varoituksen sivittömyydestä kun heiluu alasti rivitalo pihalla.en mää ihan väärässäkään ollut.muutkin naapurit valittaneet.hyvä juttu,mut pakko kun ei muuten tajua.

      • rivi talo asuk ki

        Siis: hilluuko talossa vai pihalla? Koeta nyt päättää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe