Mietin että miten sä olisit valmis mun tavalliseen ja vaatimattomaan elämään? Jos vertaan siihen toiseen?
Kyllä mä usein
26
430
Vastaukset
- Anonyymi
En olisikaan.
- Anonyymi
No mitä sä sitten kaipailet?
- Anonyymi
Mitä sä sitten kaipaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sä sitten kaipailet?
Se vaan haluaa kilpailla eikä piittaa sun tunteista.
- Anonyymi
Jos noin ajattelet, et tunne minua yhtään. Olen kiinnostunut sinusta ja ihmisestä, en mistään ympärillä olevasta rekvisiitasta.
- Anonyymi
En tunnekaan se on totta. Yritän vain ymmärtää miksi olet kiinnostunut hyvin erilaista elämää viettävästä ihmisestä ja sen vuoksi luoda mielikuvaa siitä että mikä minussa voi viehättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnekaan se on totta. Yritän vain ymmärtää miksi olet kiinnostunut hyvin erilaista elämää viettävästä ihmisestä ja sen vuoksi luoda mielikuvaa siitä että mikä minussa voi viehättää
Tai että miten sopeutuisit siihen miten erilaista elämää vietän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin minulle rikkautta ei ole mitä rahalla saa ja joka tulee ulkoa päin. Saa sitä olla mut tarvittava määräkin riittää. Suurinta rikkautta on, mitä saa tulemaan sisältä päin. Itsekin olen luova, herkkä, itsenäinen ja aistiva henkilö ja luonnollisesti olen kiinnostunut samoista asioista naisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai että miten sopeutuisit siihen miten erilaista elämää vietän
Ei kannata aliarvioida kenenkään sopeutumista. Elämässä on sopeuduttava hyviin ja huonoihin asioihin. Hyviin yleensä omasta halusta ja tahdosta, huonoihin usein pakon sanelemana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kenenkään elämät tiedät?! Todellisuus on eri kuin mielikuvat.
- Anonyymi
Ei kannata verrata kehenkään. Me ihmiset ollaan yksilöitä ja tykätään kaikki erilaisista asioista.
- Anonyymi
Elän tavallista ja vaatimatonta elämää onnellisena. En kaipaa mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Lähes sanasta sanaan s as omanlaiset kommentit peräkkäin meiltä joiltain 😊
- Anonyymi
Mun elämä on myös aika vaatimatonta. En tarvitse tai haluamitään ihmeellistä
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Täällä sama🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn
Miten sä tohon päädyit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät kyykkyyn
Ei liiemmin liity aloitukseen. Ei mainittu köyhyyttä.
- Anonyymi
Aloittaja oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
tahdon tavallisen elämän... en ehkä näytä sellaiselta?
*miettii* - Anonyymi
Kehen toiseen??
- Anonyymi
Yritä arvata
- Anonyymi
Kaverina tuskin tarvitsee roikkua toisen käsikynkässä koko ajan.
Muutahan me ei tulla olemaan, ihan fiksusti kyllä ilmaistu.
Joten eipä tuo kummoisesti vaikuta, kummallakin omaa toista kiinnostamatonta tekemistä... 🤐 - Anonyymi
Elintaso, joka minulla oli, on jotain, jota tuskin koskaan pystymme toistamaan. Nyt se on alempi, ilmeisistä syistä. Minulle joka tapauksessa tärkeämpää on se, mitä miehellä on sisällä, miten hän käyttäytyy kanssani.
- Anonyymi
Se toinenkin elää tavallista ja vaatimatonta elämää.
- Anonyymi
Ei voi tietää mikä näiden tekstien takana on, mutta jos joku minulle kirjoittelisi näitä niin pitäisin vastenmielisenä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1521220Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862