Kyllä mä usein

Anonyymi-ap

Mietin että miten sä olisit valmis mun tavalliseen ja vaatimattomaan elämään? Jos vertaan siihen toiseen?

26

430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En olisikaan.

• Anonyymi

No mitä sä sitten kaipailet?

• Anonyymi

Mitä sä sitten kaipaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sä sitten kaipailet?

Se vaan haluaa kilpailla eikä piittaa sun tunteista.

• Anonyymi

Jos noin ajattelet, et tunne minua yhtään. Olen kiinnostunut sinusta ja ihmisestä, en mistään ympärillä olevasta rekvisiitasta.

• Anonyymi

En tunnekaan se on totta. Yritän vain ymmärtää miksi olet kiinnostunut hyvin erilaista elämää viettävästä ihmisestä ja sen vuoksi luoda mielikuvaa siitä että mikä minussa voi viehättää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunnekaan se on totta. Yritän vain ymmärtää miksi olet kiinnostunut hyvin erilaista elämää viettävästä ihmisestä ja sen vuoksi luoda mielikuvaa siitä että mikä minussa voi viehättää

Tai että miten sopeutuisit siihen miten erilaista elämää vietän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin minulle rikkautta ei ole mitä rahalla saa ja joka tulee ulkoa päin. Saa sitä olla mut tarvittava määräkin riittää. Suurinta rikkautta on, mitä saa tulemaan sisältä päin. Itsekin olen luova, herkkä, itsenäinen ja aistiva henkilö ja luonnollisesti olen kiinnostunut samoista asioista naisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai että miten sopeutuisit siihen miten erilaista elämää vietän

Ei kannata aliarvioida kenenkään sopeutumista. Elämässä on sopeuduttava hyviin ja huonoihin asioihin. Hyviin yleensä omasta halusta ja tahdosta, huonoihin usein pakon sanelemana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kenenkään elämät tiedät?! Todellisuus on eri kuin mielikuvat.

• Anonyymi

Ei kannata verrata kehenkään. Me ihmiset ollaan yksilöitä ja tykätään kaikki erilaisista asioista.

• Anonyymi

Elän tavallista ja vaatimatonta elämää onnellisena. En kaipaa mitään ihmeellistä.

• Anonyymi

Lähes sanasta sanaan s as omanlaiset kommentit peräkkäin meiltä joiltain 😊

• Anonyymi

Mun elämä on myös aika vaatimatonta. En tarvitse tai haluamitään ihmeellistä

• Anonyymi

Köyhät kyykkyyn

• Anonyymi

Täällä sama🩶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn

Miten sä tohon päädyit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhät kyykkyyn

Ei liiemmin liity aloitukseen. Ei mainittu köyhyyttä.

• Anonyymi

Aloittaja oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

tahdon tavallisen elämän... en ehkä näytä sellaiselta?

*miettii*

• Anonyymi

Kehen toiseen??

• Anonyymi

Yritä arvata

• Anonyymi

Kaverina tuskin tarvitsee roikkua toisen käsikynkässä koko ajan.
      Muutahan me ei tulla olemaan, ihan fiksusti kyllä ilmaistu.
      Joten eipä tuo kummoisesti vaikuta, kummallakin omaa toista kiinnostamatonta tekemistä... 🤐

• Anonyymi

Elintaso, joka minulla oli, on jotain, jota tuskin koskaan pystymme toistamaan. Nyt se on alempi, ilmeisistä syistä. Minulle joka tapauksessa tärkeämpää on se, mitä miehellä on sisällä, miten hän käyttäytyy kanssani.

• Anonyymi

Se toinenkin elää tavallista ja vaatimatonta elämää.

• Anonyymi

Ei voi tietää mikä näiden tekstien takana on, mutta jos joku minulle kirjoittelisi näitä niin pitäisin vastenmielisenä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1975
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1697
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      152
      1220
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1072
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      990
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      879
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      867
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    Aihe